XXL Nutrition

Compenseren. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 jun 2016
Berichten
361
Waardering
98
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste leden,

Ik heb zaterdag en zondag sinterklaas gevierd en ik weet zeker dat ik over mijn behoefte zat. Genoeg eiwitten maar wel teveel koolhydraten en vet. Ik weet niet precies hoeveel want ik heb niet getrackt. Maar ik wilde morgen (maandag) dus gaan compenseren maar ik ga ook trainen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Btw: Ik zit in de bulk. Circa 3200 kcal
 
Als je toch al in een bulk zit en je gaat morgen trainen zou ik me niet te druk maken.
Gewoon je normale eetpatroon oppakken en hard trainen.
 
Waarschijnlijk zul je in je cut 1-3 dagen langer erover doen omdat kleine beetje vet te verliezen dat je eventueel hiermee zal verkrijgen. So who cares? Als je nu toch lekker aan het bulken bent zal ik er zeker niks mee doen. Althans, zelf doe ik dat niet. Alleen in een cut omdat ik daarmee een hele week zou kunnen verpesten bij een AYCE-restaurant oid.
 
Waarom vier je dan ook sinterklaas??? Je bent toch geen kindje meer.
 
Lees het boek "why do i keep asking stupid questions on the net", doe huillie hullie en ga verder met je leven......pfffffff.
 
Als je echt wilt compenseren..wat ik zelf ook doe, dan zou ik maandag en dinsdag op onderhoud eten door minder koolhydraten te eten. Vetten en eiwitten gewoon gelijk aan normaal houden.

Aan de andere kant..je zit in de bulk..gewoon doorgaan waar je mee bezig was is ook een optie. En natuurlijk niet te vaak vreten..voor je het weet ben je aan het Marvinnen :marvin:
 
Sinds wanneer is Sinterklaas een vreetfestijn :P Hoe moet dat met jou tijdens de kerstdagen, ik zou als ik jou was nu al gaan compenseren met oog op kerst :roflol:
 
Sinds wanneer is Sinterklaas een vreetfestijn :P Hoe moet dat met jou tijdens de kerstdagen, ik zou als ik jou was nu al gaan compenseren met oog op kerst :roflol:
Hahaha, niet zo zeer een vreetfestijn, gewoon teveel dingen met een slechte voedingswaarde! En misschien een beetje een vreetfestijn :$
 
Waarom vier je dan ook sinterklaas??? Je bent toch geen kindje meer.
Omdat ik mij volwassen opstel en het feest niet verpest voor de kinderen. Dus ik doe gezellig mee. Beetje rare reactie dit.
 
Omdat ik mij volwassen opstel en het feest niet verpest voor de kinderen. Dus ik doe gezellig mee. Beetje rare reactie dit.

Beetje jammer dat je geen sarcasme herkent.
 
Sinds wanneer is Sinterklaas een vreetfestijn :P Hoe moet dat met jou tijdens de kerstdagen, ik zou als ik jou was nu al gaan compenseren met oog op kerst :roflol:
Haha..niet mijn geheim onthullen hè..:trollface:
Hahaha, niet zo zeer een vreetfestijn, gewoon teveel dingen met een slechte voedingswaarde! En misschien een beetje een vreetfestijn :$
Herkenbaar...hoewel..bij mij was het gewoonweg een vreetfestijn..en dat is het al jaren.

Echter is de 'schade' minimaal..:rolleyes:
 
Haha..niet mijn geheim onthullen hè..:trollface:
Herkenbaar...hoewel..bij mij was het gewoonweg een vreetfestijn..en dat is het al jaren.

Echter is de 'schade' minimaal..:rolleyes:
Voor mij zal het geen vreetfestijn worden. Kom pas net uit de cut en ben sinds zondag terug rustig aan het bouwen na even op onderhoud gezeten te hebben. Aanvankelijk was het plan sowieso kerstavond, en 1e of 2e lekker te gaan eten (lees drumbell kan zich dan niet inhouden @ binge praktijken) en dat vond ik enerzijds jammer gezien ik me shape netjes wil houden zo lang mogelijk. Mentaal word ik dan ook minstens 1 week gefokt/schuldgevoel. Maarja door wat voorvalletjes thuis heb ik geen zin meer fake happy te doen en zoete koekjes te gaan zitten bakken dus heb gezegd dat ze maar fijn zonder mij gaan. Heb er ECHT geen zin in en dat komt me goed uit :P Dayum shape behouden en raggen in de gym. Fok kerst, in ieder geval dit jaar !!@$#% :D
 
Voor mij zal het geen vreetfestijn worden. Kom pas net uit de cut en ben sinds zondag terug rustig aan het bouwen na even op onderhoud gezeten te hebben. Aanvankelijk was het plan sowieso kerstavond, en 1e of 2e lekker te gaan eten (lees drumbell kan zich dan niet inhouden @ binge praktijken) en dat vond ik enerzijds jammer gezien ik me shape netjes wil houden zo lang mogelijk. Mentaal word ik dan ook minstens 1 week gefokt/schuldgevoel. Maarja door wat voorvalletjes thuis heb ik geen zin meer fake happy te doen en zoete koekjes te gaan zitten bakken dus heb gezegd dat ze maar fijn zonder mij gaan. Heb er ECHT geen zin in en dat komt me goed uit :P Dayum shape behouden en raggen in de gym. Fok kerst, in ieder geval dit jaar !!@$#% :D
Maak voor jezelf iets wat lekker maar ook gezond is. Spaar wat calorieen voor op 1 moment. Mijn tactieken meestal.
 
Maak voor jezelf iets wat lekker maar ook gezond is. Spaar wat calorieen voor op 1 moment. Mijn tactieken meestal.
Doe dat vrijwel altijd. Controleer me meals/cals bijna het hele jaar, maar met kerst wil ik er nog al eens een bende van maken. Als we dus AYCE/familie gaan.
 
Doe dat vrijwel altijd. Controleer me meals/cals bijna het hele jaar, maar met kerst wil ik er nog al eens een bende van maken. Als we dus AYCE/familie gaan.
Groenteschotel nu klaarmaken en tijdens de kerstperiode dit eten als ontbijt of lunch als je thuis bent zodat je 's avonds los kan gaan bij familie.
 
Groenteschotel nu klaarmaken en tijdens de kerstperiode dit eten als ontbijt of lunch als je thuis bent zodat je 's avonds los kan gaan bij familie.
Ik weet wel hoe ik plaats vrij moet maken voor meals hoor, werk zowat altijd volgens IIFYM. Probleem tijdens de kerst was.. altijd zoveel zooi in huis dat als ik thuis kwam, hier rustig verder ging met choc bars, gevulde speculaas enzo :grinny: Ookal was de sfeer binnen de familie wel oké, en zou straks met hen meegaan tijdens kerst, zou ik nu wel geleerd hebben van voorgaande keren haha.

Edit; lachen, zie dat ik in MFP me 1e kerstdag al ingevuld had. Kleine pre en post WO meals vnl K en E. Avondeten/tussendoortjes mooi marge gehouden :P
 
Back
Naar boven