Fitness Seller

Competitie log 90- klasse RAW met wraps (6day sq/bp/dl)

Bezoekers in dit topic

JohnMB

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2013
Berichten
1.402
Waardering
176
Lengte
1m86
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Hoi,

In aanloop naar een meet over 13 weken leek het een extra motiverend iets om het te delen en om andere een idee te geven qua programmeren.

Momenteel draai ik dit schema 4 maanden en ben nu over geschakeld naar lowbar squatten (giseren)
dag 1 t/m 6 squatten tot dagelijkse max (RPE 9) daarna 90% van die max hanteren en doorgaan tot RPE 9.
Zelfde geld voor de bp.
Deadliften gebruik ik geen RPE's voor sinds ik singles gebruik en niet naar een RPE 9 wil gaan op dagelijkse basis, zier er zo uit:
1 t/m 6
week 1
dagelijk 4 singles op 80%
week 2
dagelijks 3 singles op 85%
week 3
dagelijks 2 singles op 90%
Week 4
Dagelijks 1 single op 95% waarbij op de laatste dag je een amrap maakt met het gewicht en je nieuwe max hierop baseert

Deads worden enkel in competitie vorm gedaan , squats gaan van de offseason highbar / paused naar lowbar / paused in-season. bench enkel comop bench en close grip

Tijdens deze trainingen worden periodizaties toegepast waarbij ik in de offseason vooral in de 8/7/6 rep range zat en langzaam afbouw afhankelijk hoe dichter ik bij meet day kom.


Training van gisteren.

Eerste keer lowbar sinds een half jaar , super ongemakkelijk alles voelde als beton op mijn rug en ben gewend rechtop te blijven waardoor ik geneigd ben naar achter te kiepen , achteraf na de video te hebben gezien van mijn geschatte rpe 9 zag het er vlot uit maar heb het erbij gehouden na 3 backoffs sinds er ook last ontstond in mijn polsen , gewenning misschien?

low bar
180x5
162x5x3

bench
130x3
117x3x9

Deads
195x1x3
 
Tweede dag Lowbar en voelt nog steeds ruk , voelt ook telkens alsof de bar van mijn rug elk moment kan glijden.

Lowbar paused
180x4
162x4x4
Cgbp
110x4
120x3 faal
100x4x10

Filmpje van de fail
Deads
195x1x3
 
Yup klopt helemaal!

Wou eerst de drc cup doen maar wil nu echt op korte termijn een wedstrijd pakken , vandaar ook de keus.
 
Yup klopt helemaal!

Wou eerst de drc cup doen maar wil nu echt op korte termijn een wedstrijd pakken , vandaar ook de keus.

No offense, maar die wedstrijden van PLH zijn echt een aanfluiting. Je bent zowat altijd de enige in je klasse als je daar mee doet. 'EK's' en 'WK's' met nauwelijks twintig lifters over alle geslachten, gewichtsklassen en leeftijdscategorieën heen. Als je untested wilt liften - en dat is prima natuurlijk - kun je nog beter bij de gpc in België gaan denk ik, die zijn in elk geval internationaal ook groter.

Verder heeft de NPB in februari alweer een NK equipped, waar je ook raw mee kunt doen, en in april een NK raw junioren (voor t geval je nog junior bent). Als je kiest voor PLH moet je daarna ook nog eens minstens een jaar wachten voordat je bij de NPB een wedstrijd mag doen, als je over zou willen stappen.
 
No offense, maar die wedstrijden van PLH zijn echt een aanfluiting. Je bent zowat altijd de enige in je klasse als je daar mee doet. 'EK's' en 'WK's' met nauwelijks twintig lifters over alle geslachten, gewichtsklassen en leeftijdscategorieën heen. Als je untested wilt liften - en dat is prima natuurlijk - kun je nog beter bij de gpc in België gaan denk ik, die zijn in elk geval internationaal ook groter.

Verder heeft de NPB in februari alweer een NK equipped, waar je ook raw mee kunt doen, en in april een NK raw junioren (voor t geval je nog junior bent). Als je kiest voor PLH moet je daarna ook nog eens minstens een jaar wachten voordat je bij de NPB een wedstrijd mag doen, als je over zou willen stappen.
Bedankt voor je input , ik zal erover na denken.

Training van vandaag , lowbar voelt nog steeds zwaar maar minder last van mijn polsen en schouders gelukkig!

SQ
190x3
170x3x7

BP
120x5
110x5x2

Raakte twee keer het rek aan tijdens de 120 , maakte het onnodig zwaar.

Deads
195x1x3
 
Vandaag paused lowbars , voelde goed qua techniek , als je iets lang niet meer hebt gedaan verbaas ik mijner telkens van hoe snel je dingen oppakt en je snel tweaks ontdekt. Voelde nog wel zwaar op de rug.

Lbar paused
180x5
162x5x5
Cgbp
120x3
110x3x5
Deads
205x1x2
 
paused
200x3
180x3x2

cgbp
110x5
100x5x3

dl
205x1x2
 
ik zal maar niet overwegen om een geteste wedstrijd te doen als ik jou was aangezien je een jaar geleden nog aan het kuren was :roflol:
 
sq
180x5
162x5x3

linker schouder voelt pijnlijk , zet voort bij benchen helaas. gepakt wat ik pakken kon.

bp
120x3
112x3x4

dl
205x1x2
 
hoi weinig updates , veel schouder pijn en heb hierdoor besloten over te gaan om over te stappen naar full body 3x in de week , dit door minder te volume op mijn schouders te krijgen maar wel een groot genoeg trainings effect , volgende training is morgen.
 
I am back for more!,
Pijn is grotendeels weg uit mijn schouders dus gooide de volume op naar 7x bench en squats + 3x Deads per week.


Ochtend workout
bench
130x4
117x4x3
Squats cardio
100x8x8


Avond training
sq
200x3
180x3x3
 
Laatst bewerkt:
Deload dag

Ochtend:

bench
130x2
117x2x5

Squat cardio
100x8x8

Avond

Sq
190x2
170x2x2

Deads
180x1x6
 
Back
Naar boven