MuscleMeat

Complete newbie; verlies volgens mij te snel gewicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste ReRichard, je bent lekker bezig, goed zo!

FF een beetje off topic, maar een handigheidje op het forum. Zelf ben ik geneigd te zeggen een beleefdheid en in je eigen belang.

Als je iemand specifiek noemt of antwoord zonder een (deel van een) bericht te citeren zou je kunnen overwegen de naam te typen voorafgegaan door een @. Dan krijgt diegene daar een melding van. Na een paar letters krijg je al suggesties en is het een kwestie van klikken.

Bovenaan deed ik dit door @Rer te typen.
 
Teveel trainen is geen succes dat lees en hoor ik overal. Omdat ik van mezelf weet dat ik nogal eens buiten proportioneel enthousiast kan worden van zaken (in dit geval sport/afvallen) moet ik mezelf echt inhouden om het wat rustiger aan te doen.

Chocolade en chips blijft ik toch even bij uit de buurt. Natuurlijk kan en mag ik het eten maar ik merk hoe minder snoepgoed/snacks ik eet hoe makkelijker het is om mijn munchies/snackdrang in de avond onder controle te houden. Als ik over een tijdje oprecht kan zeggen dat ik van het calorieën tracken/sporten een lifestyle heb gemaakt dan mag ik voorzichtig weer wat snoepen van mezelf. Tot die tijd snack ik met: kaas, olijven, toastjes, gevulde eitjes etc... maar geen voorbewerkte spullen :)

Goed bezig! Lekker hé als het zo goed gaat.

Met alle goede adviezen hier en vooral volhouden (je zult dit moeten volhouden en een levensstijl maken) kom je er langzaam maar zeker.

P.S. Die planks zijn heel goed voor je, zeker omdat je een zittend beroep hebt is het top om je rug goed te trainen, ook op stabiliteit. Minder kans op hernia en andere nare rugklachten.
 
Back
Naar boven