Fitness Seller

Verkocht Complete powerlifting home gym te koop (ATX, Rogue, Barbarian) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rik76

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 okt 2014
Berichten
4.592
Waardering
3.012
Hierbij bied ik mijn complete home gym te koop aan.
De gym bestaat uit een half-rack van Barbarian met redelijk wat toebehoren, vlakke bank, verstelbare bank, verschillende barbells, dumbbells, gekalibreerde powerlifting schijven, ...
Je kan alles in volgend bestand terugvinden: Lijst met items te koop => Check de updates! Verschillende zaken zijn reeds verkocht of gereserveerd!
Bij interesse en voor meer informatie mag je altijd een PM sturen. (In het topic reageren mag uiteraard ook, maar dan kan een antwoord misschien wat langer op zich laten wachten.)
Om een indruk te geven van wat je in de lijst kan terugvinden:
IMG_20220701_175346.jpg
IMG_20220704_210854.jpg
IMG_20220704_211043.jpg
IMG_20220705_200352.jpg

Edit: Voor degene die niet zo bekend zijn met de Barbarian line van Fitness Seller: Dit is niet het zwakke broertje van ATX dat uit gefaseerd is. De sterkte van de profielen ligt tussen de huidige ATX700 en de ATX800 reeks in. (75mm profielen voor de up-rights) Eigenlijk was het dus 1 van de sterkere reeksen uit het gamma.
edit2: Ik merk dat het misschien niet helemaal duidelijk is wat er precies bij het half rack zit. Dus als je Enkel het halfrack wil, zonder enig accessoire, dan zitten er 1 paar j-hooks en de spotters bij.
Wat er niet bij zit zijn de monolift attachemnts, de adapter pinnen om van 30mm naar 50mm te gaan voor de pinnen waar de plates op hangen en een extra paar j-hooks. Die kan je apart kopen. Als je alles samen wil valt er wel iets te bespreken.
 

Bijlagen

  • IMG_20220704_210643.jpg
    IMG_20220704_210643.jpg
    305,9 KB · Weergaven: 180
Laatst bewerkt:
Waarom doe je het weg?
 
Dat is wel balen om op die manier afscheid te moeten nemen van je mooie homegym en sport.

Ik hoop desondanks dat verder alles goed komt en wens je veel sterkte
 
Ik zie geen lijst met items..?
Wat vraag je voor de landmine attachment en t-bar row grip?

Waar op te halen?
 
Ik zie geen lijst met items..?
Wat vraag je voor de landmine attachment en t-bar row grip?

Waar op te halen?

 
Ja, misschien wel belangrijk om te vermelden dat ik in Peer, België woon.
 
Voor degene die Peer een beetje ver vinden: Ergens tussen 15 augustus en 4 september rijdt ik naar Utrecht. We kunnen eventueel daar of onderweg iets afspreken. Kan zijn dat ik gedurende die periode ook ergens in de buurt van Arnhem ben.
Ik denk dat enkel de Ram, XTP en SSB barbells een beetje problematisch zullen zijn om mee te nemen. Maar daar kunnen we misschien wel een andere oplossing voor bedenken.
 
Ik zie geen lijst met items..?
Wat vraag je voor de landmine attachment en t-bar row grip?

Waar op te halen?
Landmine is gereserveerd. Maar die persoon moet nog even meten of die op zijn rack past.
Er is ook al interesse in de row-grip. Maar verzenden kan duur worden.
Dus misschien ff vermelden van waar je moet komen of dat je tot in Peer wil komen.
 
Peer is net voorbij Eindhoven, dat valt nog mee. Of je moet uit Groningen komen die hoek
 
Balen Rik! Moet ook eerlijk zeggen dat ik deze niet zag aankomen. Zag de laatste tijd wel minder posts van jou, maar toch.

Die gezondheidsklachten zijn niet oplosbaar?

Sterkte in ieder geval!
 
Balen Rik! Moet ook eerlijk zeggen dat ik deze niet zag aankomen. Zag de laatste tijd wel minder posts van jou, maar toch.

Die gezondheidsklachten zijn niet oplosbaar?

Sterkte in ieder geval!
Ik heb die klachten al heel mijn leven en ze zijn zo ver als het gaat opgelost.
Maar ik heb altijd getraind alsof de klachten er niet waren en dat wreekt zich. Ik heb nooit de rust genomen die ik had moeten nemen. Ik had het enkele jaren rustig aan moeten doen en niet enkele weken zoals ik gedaan heb.
Ik moet mijn leven gewoon anders inrichten wat inspanningen betreft. En zomaar wat met lichte gewichtjes spelen vind ik niet leuk. Dat geef ik toch op binnen de kortste keren.
Dus hak ik liever definitief de knoop door.
 
Ik heb die klachten al heel mijn leven en ze zijn zo ver als het gaat opgelost.
Maar ik heb altijd getraind alsof de klachten er niet waren en dat wreekt zich. Ik heb nooit de rust genomen die ik had moeten nemen. Ik had het enkele jaren rustig aan moeten doen en niet enkele weken zoals ik gedaan heb.
Ik moet mijn leven gewoon anders inrichten wat inspanningen betreft. En zomaar wat met lichte gewichtjes spelen vind ik niet leuk. Dat geef ik toch op binnen de kortste keren.
Dus hak ik liever definitief de knoop door.
Vind het oprecht balen voor je!sterkte!
 
Ik heb die klachten al heel mijn leven en ze zijn zo ver als het gaat opgelost.
Maar ik heb altijd getraind alsof de klachten er niet waren en dat wreekt zich. Ik heb nooit de rust genomen die ik had moeten nemen. Ik had het enkele jaren rustig aan moeten doen en niet enkele weken zoals ik gedaan heb.
Ik moet mijn leven gewoon anders inrichten wat inspanningen betreft. En zomaar wat met lichte gewichtjes spelen vind ik niet leuk. Dat geef ik toch op binnen de kortste keren.
Dus hak ik liever definitief de knoop door.
Hoop voor je dat het niets ernstigs is, en je gezondheid staat boven alles natuurlijk.
 
Hoop voor je dat het niets ernstigs is, en je gezondheid staat boven alles natuurlijk.
Het is op zich niet ernstig. De fout ligt bij mezelf. Ik heb mezelf nooit de rust gegund die ik nodig had. (na ziekte en verschillende operaties) En nu voel ik me eigenlijk permanent uitermate vermoeid. Ik hoop dat het ooit over gaat, maar daarvoor moet ik het nu echt wel voldoende rustig aan doen.
 
Zie "edit2" onderaan de openingspost.
 
Half Rack nu live gezien, kwalitatief nog een stukje hoogwaardiger dan mijn atx 700 serie rack. Echt heel mooi spul.

Monolift attachment ook een must als je solo traint en graag bencht of Squat
 
Weer enkele spullen verkocht/gereserveerd.
Check de file voor wat er nog beschikbaar is.
 
Ik ga de dumbbells houden of iemand moet het hele pakket in 1 keer kopen.
Ik zal de lijst aanpassen om dit duidelijk te maken.

Het half-rack en accessoires zijn nog te koop. Een goed bod op het geheel neem ik zeker in overweging.
 
Back
Naar boven