Fitness Seller

complete protein - Optimum Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Perfecte opname van de beste eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Choco is goed te doen, heerlijk met melk.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 shakes per dag. 1 voor training en 1 voor het slapen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? body en fitshop Zwolle
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €14,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker!

Mijn review:

Product doet wat het moet doen, lost makkelijk op en goede ingrediënten! (eiwitmix milk protein isolate, whey protein concentrate, whey hydrolysate, whey protein isolate, micellar casein, ei-eiwit). Smaak is dus goed te doen, zelfs met water! Kortom heerlijke shake, en nu ook nog is voor heel weinig! :D
 
Helaas slechte voedingswaarden imo, althans voor mij. Genoeg betaalbare alternatieven, gewone whey concentraat is 10x beter.
 
Dus het product doet wat het moet doen? Wat doet het en hoe heeft het het gedaan dan? Hoeveel heb je gekocht van het product?
 
Altijd een mooi rijtje met verschillende eiwitten "milk protein isolate, whey protein concentrate, whey hydrolysate, whey protein isolate, micellar casein, ei-eiwit" maar mooi met de percentages erbij...
 
Voor die prijs is het zeker waard om het uit te proberen, ben over het algemeen altijd wel tevreden over de ON supplementen.
 
Voor die prijs is het zeker waard om het uit te proberen, ben over het algemeen altijd wel tevreden over de ON supplementen.
Dat is inderdaad chill. BOdy & Fit heeft wat dat betreft mooie sales altijd met ON producten. Ik heb in het verleden de Amino Energy gekocht en bevalt me heel goed. Deze zit sindsdien ook standaard in mijn stack als deze in de aanbieding is:cool: Complete Protein ga ik eerst volgende keer ook mee bestellen, aangezien dit een zeer goedkope vorm van eiwitten is. Dan maakt de rest al bijna niets meer uit voor mij. EIwit is eiwit :)
 
Dus het product doet wat het moet doen? Wat doet het en hoe heeft het het gedaan dan? Hoeveel heb je gekocht van het product?


Ja het product doet wat het moet doen. Eiwitten zijn bouwstenen voor spierweefsel en helpen dus met o.a. met spierherstel. Ik heb in eerste instantie 1 pot gehaald maar heb er inmiddels 2. Weer choco smaak. :D
 
Hebben ze online ook een mega scherpe prijs voor zie ik. Damn
 
Ja het product doet wat het moet doen. Eiwitten zijn bouwstenen voor spierweefsel en helpen dus met o.a. met spierherstel. Ik heb in eerste instantie 1 pot gehaald maar heb er inmiddels 2. Weer choco smaak. :D

Hoe weet jij of deze eiwit dat beter doet dan je vorige eiwit? Je eet toch ook andere dingen dan eiwit. Aan zon recensie heb je niets.
 
Heb je ook niet. Daarom moet je ook op smaak, oplosbaarheid en structuur beoordelen toch?
 
Back
Naar boven