XXL Nutrition

Verkocht Complete sportschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hingkau

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2006
Berichten
16
Waardering
0
Complete sportschool te koop. Volledig uitgerust met Panatta apparatuur.
Apparatuur is in uitstekende conditie omdat iedereen in mijn sportschool met respect ermee omgaat. Ik kan dan ook behoorlijk kwaad worden als iemand slecht ermee omgaat. Ruim 3000 kilo aan schijfgewichten en dumbbells dubbel tot en met 50 kilo. Panatta heb ik ieder jaar laten komen om kabels te vernieuwen en lagers te vervangen. Sportschool ligt in Lanaken(Belgie) aan de grens van Maastricht. Mijn leden aantal is voor 65% Nederlander en 35% Belg. Ik heb altijd met veel plezier en toewijding in mijn eigen sportschool gewerkt, maar ben toe aan een nieuwe uitdaging. Ik wil een sportschool openen in Spanje. Als iemand met toewijding en daadkracht interesse heeft, kan hij reageren. Ik zal je dan mijn e-mail geven voor verdere details.
Groetjes.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... raar maar waar, hier ga ik over nadenken!

Kan je mij een privé bericht sturen met wat meer informatie?
 
is een hele investering om panatta materiaal te kopen, waarom verkoop je het na het vele onderhouden om erna weer een sportschool ergens te openen?
 
kan je de apparaten niet gewoon mee nemen naar spanje :)
 
Ik ben ook erg benieuwd naar wat foto's :)
 
FOTO'S!!!!

btw kan je geen prijs indicatie geven ?
 
is een hele investering om panatta materiaal te kopen, waarom verkoop je het na het vele onderhouden om erna weer een sportschool ergens te openen?

misschien omdat ie daar in spanje zelf ook een sportschool overneemt?
 
Bodybuilding centrum May ???
 
misschien omdat ie daar in spanje zelf ook een sportschool overneemt?

hij zegt: ik wil een sportschool openen

is in mijn ogen dan niet overnemen?
 
kan je de apparaten niet gewoon mee nemen naar spanje :)
In mijn koelbox misschien???

Ik kan een bestaande locatie overnemen, die ik vervolgens met compleet nieuwe apparatuur inricht met medewerking van Panatta Spanje.
 
Ah dat is mooi man!

Maar kan je mij nu effe wat meer info geven in een privé berichtje ofzo..?

En eventueel wat foto's, aangezien er ook andere mensen wel best een fotootje willen zien!

Bedankt!
 
Foto's sportschool

Zeker zal ik foto's plaatsen. Help me even hiermee.
Hoe plaats ik de foto's???

Groetjes,
Hingkau
 
je foto's uploaden op dze website: www.tinypic.com
daarna krijg je een code met
 
Bodybuilding centrum May ???

ik lees de startpost nu pas. daar heb ik ook nog even getraind ja, kan inderdaad wel may zijn.


als het zo is: stoppen jullie ermee ? jammer, ik was gisteren nog aan het overwegen terug te komen trainen bij jullie. :(
in ieder geval, als het over May gaat hier: ik kan getuigen dat het materiaal er inderdaad zeer goed verzorgd is en in uitstekende conditie. :thumbup:
 
Kristofff, je kunt nog altijd trainen hoor. Zelfs als ik de school verkoop, blijft het een sportschool. Dus ik zie je in de loop van de volgende week weer verschijnen.
Groetjes.
 
ahhh ok dan zal ik nog eens zien wat ik ga doen :D
 
Zo snel zal de verkoop niet gaan Kristofff. Vele potentiële kandidaten willen wel, maar hebben geen geld. Los daarvan zijn er maar weinig mensen bereid om te werken, en in je eigen zaak zul je behoorlijk moeten aanpoten. Het is makkelijk geld verdienen, maar je moet er wel tijd en energie insteken. Dus alleen de echte liefhebbers kunnen een eigen gym runnen.
 
weet niet of dit iets om zo een prijs te roepen maar ben ook wel nieuwsgierig ja. zou alleen best een eindje moeten verhuizen dan
 
Hoe is het met de foto's? Lukt het?
 
Back
Naar boven