MuscleMeat

Complex Carb Gainer of Weight Gainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jose Aldo

Novice
Lid geworden
30 jan 2017
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
64kg
Hallo

ik ben op 15-jarige leeftijd net begonnen met bodybuilding. Ik kom niet zo snel aan daarom overweeg ik het gebruik van supplementen alleen weet ik niet wat het verschil is tussen die twee. Zou iemand het wellicht verder kunnen toelichten en een aanbeveling geven.

Alvast bedankt !

Weight Gainer
Complex Carb Gainer
 
XXL is altijd een goede keuze ,

ik zou gaan voor XXL whey en zelf mixen met XXL oats , veel beter word het dan niet
 
15 jaar en aan de weightgainers, mijn god. Vreet gewoon wat meer dirty/junk als je maar in de gaten houdt of je voldoende eiwit binnenkrijgt. Dan ga je prima aankomen.
 
Hallo

ik ben op 15-jarige leeftijd net begonnen met bodybuilding. Ik kom niet zo snel aan daarom overweeg ik het gebruik van supplementen alleen weet ik niet wat het verschil is tussen die twee. Zou iemand het wellicht verder kunnen toelichten en een aanbeveling geven.

Alvast bedankt !

Weight Gainer
Complex Carb Gainer
Je komt moeilijk aan omdat je te weinig eet voor wat jouw lichaam verbruikt. Eet meer voedsel en gebruik whey + oats als toevoeging.
 
Als hierboven gezegd wordt, ga maar meer eten. Weight gainers zijn gevuld met veel andere troep behalve veel calorieën. Je kunt beter je geld uitgeven aan echt eten. Je bent toch 15 dus je hebt de flexibiliteit om meer te gaan eten (zelfs junk desnoods om je dagelijks calorieën te halen)
 
Bedankt voor de snelle reactie's

verwijzen jullie met whey naar: whey Isolaat,
whey hydrolisaat en perfect whey proteine ?
& over het meer eten doe ik mijn best om de benodigde eiwitten etc. te benuttigen
 
Bedankt voor de snelle reactie's

verwijzen jullie met whey naar: whey Isolaat,
whey hydrolisaat en perfect whey proteine ?
& over het meer eten doe ik mijn best om de benodigde eiwitten etc. te benuttigen
Dat maakt zoveel niet uit maar bottom line was: gebruik het enkel indien nodig als aanvulling
 
Bedankt voor de snelle reactie's

verwijzen jullie met whey naar: whey Isolaat,
whey hydrolisaat en perfect whey proteine ?
& over het meer eten doe ik mijn best om de benodigde eiwitten etc. te benuttigen
meer eten is niet alleen eiwitten hoor, je zou best eens de sticky's lezen in het voedings gedeelte
 
Back
Naar boven