MuscleMeat

Complex Carb Gainer - XXL Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ideale maaltijdvervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Net mee begonnen.Hoe is de smaak van dit supplement? Op dit moment slechts 1 smaak verkrijgbaar, namelijk vanille. Niet mijn favoriet, maar deze bevalt me goed. Ook de dikte is perfect, zelfs met water gemixt.Welke dosis heb je gebruikt? Na trainingsdagen 2 maal daags 100 gramWaar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 5kg--- 60 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goede prijs, goede smaak, goede service, relaxte emmers.Mijn review:

Ben zeer tevreden over de smaak van deze weightgainer. Zelf mix ik altijd met water en drink 'm dan een paar uur later pas op. De smaak is dan nog beter en de shake lekker vol.
Nu nog wachten op meerdere smaken;).

Al met al zeker een aanrader!

pic1183977129.jpg
 
Je bent er net mee begonnen en geef omdat hij lekker smaakt een 9?
 
Je bent er net mee begonnen en geef omdat hij lekker smaakt een 9?

Niet lullig bedoelt maar volgens mij snap jij niet helemal waar het over gaat. Kijk eens naar de ingrediënten/samenstelling van het product. Die zijn perfect, daar valt niet over te discussiëren. De prijs is ook erg aantrekkelijk. Enig minpuntje kan dus alleen de smaak zijn. Maar zelfs daar is de reviewschrijver zeer tevreden over. Vandaar dus de 9.

Van mij krijgt de Complex Carb Gainer ook een 9. Kwaliteit en prijs zijn perfect in orde. Smaak is ook goed, vind het alleen jammer dat ze maar 1 smaak hebben. Zodra er meerdere smaken zijn krijgt het van mij een hele dikke 10.. :D

EDIT: Vreemd dat het merk XXL er niet bijstaat. Volgens mij toch zo'n beetje het meest gebruikte merk op DBB als ik de reviews en xxl-thread bekijk...
 
ik heb deze ook.... ik vind de smaak wat minder maar ja boeie, ik zuip em evengoed wel op :)
 
Je bent er net mee begonnen en geef omdat hij lekker smaakt een 9?

Als je regelmatig zo'n shake weg moet werken dan weegt de smaak zeer zwaar mee in het oordeel en dus waardering.

Maar zoals Brutez ook al zegt, de ingredienten zijn ook top. Havermoutmeel, maltodextrine, MCT en geen dextrose. Dat heb ik ook meegenomen in mijn waardering.

Wat vind jij belangrijk aan een weightgainer?
 
EDIT: Vreemd dat het merk XXL er niet bijstaat. Volgens mij toch zo'n beetje het meest gebruikte merk op DBB als ik de reviews en xxl-thread bekijk...
Toegevoegd.
 
Haha ik vond hem AFSCHUWELIJK smaken.. echt niet te drinken.
 
Ik vind dit een heel handige weightgainer,vooral omdat er geen snelle suikers inzitten,gebruik hem dan ook als ik ergens naartoe moet zo,2grote scheppen met melk shaken en klaar...
Daar komt nog eens bij dat hij overheerlijk smaakt!
 
Niet lullig bedoelt maar volgens mij snap jij niet helemal waar het over gaat. Kijk eens naar de ingrediënten/samenstelling van het product. Die zijn perfect, daar valt niet over te discussiëren. De prijs is ook erg aantrekkelijk. Enig minpuntje kan dus alleen de smaak zijn. Maar zelfs daar is de reviewschrijver zeer tevreden over. Vandaar dus de 9.

Van mij krijgt de Complex Carb Gainer ook een 9. Kwaliteit en prijs zijn perfect in orde. Smaak is ook goed, vind het alleen jammer dat ze maar 1 smaak hebben. Zodra er meerdere smaken zijn krijgt het van mij een hele dikke 10.. :D

EDIT: Vreemd dat het merk XXL er niet bijstaat. Volgens mij toch zo'n beetje het meest gebruikte merk op DBB als ik de reviews en xxl-thread bekijk...

Sowieso vind ik een review van proteine poeders en weightganers overbodig. 99 van de 100 producten bevatten de 'goede ingredienten'. Smaak is puur persoonlijk dus dat zegt ook niks (zoals je ook ziet aan de negatieve reacties hier over dit product).

Trouwens vind ik jouw beschrijving als 'maaltijdvervanger' verkeerd. Als je aan het bulken bent zou je vast voedsel niet moeten vervangen door een vloeibaar supplement. Sowieso vind ik een supplement gebruiken als maaltijdvervanger onverstandig.
Al met al vind jouw review niet dom, maar gewoon in het algemeen.
 
Sowieso vind ik een review van proteine poeders en weightganers overbodig. 99 van de 100 producten bevatten de 'goede ingredienten'. Smaak is puur persoonlijk dus dat zegt ook niks (zoals je ook ziet aan de negatieve reacties hier over dit product).

99 van de 100 producten bevatten goede ingredienten ???

Komen hier vaak genoeg weightgainers voorbij die voornamelijk bestaan uit suikers. Komen vaak genoeg proteinpoeders voorbij met zeer slechte samenstellingen. Afgelopen week stond ik hier nog versteld van. Weet dus niet hoe je er bij komt dat 99% van de producten goed zijn ???

Complex Carb Gainer springt er gewoon uit door zijn perfecte ingrediënten en de samenstelling daarvan. Vandaar mijn opmerking.

mimango zei:
Trouwens vind ik jouw beschrijving als 'maaltijdvervanger' verkeerd. Als je aan het bulken bent zou je vast voedsel niet moeten vervangen door een vloeibaar supplement. Sowieso vind ik een supplement gebruiken als maaltijdvervanger onverstandig.
Al met al vind jouw review niet dom, maar gewoon in het algemeen.

Je hoort mij het woord maaltijdvervanger niet gebruiken. Zelf neem ik het meestal na een maaltijd, als extra dus. Maar zo af en toe ben je 8 keer per dag een droge maaltijd eten beu. Dan ben je blij dat je even een verantwoorde shake kunt nemen. Daar is imo niets mis mee...
 
Sowieso vind ik een review van proteine poeders en weightganers overbodig. 99 van de 100 producten bevatten de 'goede ingredienten'. Smaak is puur persoonlijk dus dat zegt ook niks (zoals je ook ziet aan de negatieve reacties hier over dit product).

Trouwens vind ik jouw beschrijving als 'maaltijdvervanger' verkeerd. Als je aan het bulken bent zou je vast voedsel niet moeten vervangen door een vloeibaar supplement. Sowieso vind ik een supplement gebruiken als maaltijdvervanger onverstandig.
Al met al vind jouw review niet dom, maar gewoon in het algemeen.

Als je bulkt kan een weightgainer verdomd handig zijn om aan de kcals te komen.
Dan zou ik ook kiezen voor een topproduct zonder al die shit suikers.

Ik heb deze nu ook gekocht, en ben net begonnen.
Maar super!!!
De smaak is perfect, geen opgebalzen gevoel erna, gewoon lekker vol.
 
Ben vast gebruiker van deze gainer. vind hem top en ik vind de smaak heerlijk.
 
ik gebruik deze nu 1 week. 2 grote scheppen en wat melk en de smaak is heeeel goed te doen :)
 
Zie dat ze nu ook banaan hebben.. :D
 
Hey! Jammer dat m'n emmer nog zo vol is:p
 
Bij wijze van experiment heb ik eens een kilootje complex carb gainer geprobeerd. Als endo ben ik wat huiverig voor die weightgainershizze, maar moet zeggen dat het me zeer goed is bevallen.

Ik kan me aansluiten bij de waardering van de TS. Een 9 dus.

En minder belangrijk, de vanille smaak vond ik prima te doen hoor. Ik kijk al uit naar de banaan:D
 
ik heb hem ook staan binnenkort eens mee gaan beginnen ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven