XXL Nutrition

Complex Carb Gainer - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ideale maaltijdvervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Net mee begonnen.Hoe is de smaak van dit supplement? Op dit moment slechts 1 smaak verkrijgbaar, namelijk vanille. Niet mijn favoriet, maar deze bevalt me goed. Ook de dikte is perfect, zelfs met water gemixt.Welke dosis heb je gebruikt? Na trainingsdagen 2 maal daags 100 gramWaar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 5kg--- 60 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goede prijs, goede smaak, goede service, relaxte emmers.Mijn review:

Ben zeer tevreden over de smaak van deze weightgainer. Zelf mix ik altijd met water en drink 'm dan een paar uur later pas op. De smaak is dan nog beter en de shake lekker vol.
Nu nog wachten op meerdere smaken;).

Al met al zeker een aanrader!

pic1183977129.jpg
 
wat is dan het voordeel van mammoth op deze gainer?
Ik drink het eigenlijk iedere dag maar niet als maaltijdvervanger
 
complexe KH en de hoge verhouding eiwitten/carbs + goeie vetten. Eigenlijk meer een MRP dan gainer vind ik persoonlijk.
 
wat is dan het voordeel van mammoth op deze gainer?
Ik drink het eigenlijk iedere dag maar niet als maaltijdvervanger

Mammoth is een vetmakertje. Vermijden, tenzij je echt een ongelooflijke hardgainer bent. En dan nog.
 
CCG banaan is trouwens overheerlijk. De smaak is onovertroffen.:lick:
 
smaak valt enorm tegen en ook is die shake zo korrelig. Vraag me af waarvoor dat nodig
 
Die vanille vond ik niet zo lekker.. nu de banaan gekocht, 1kg om te testen, even zien of die beter bevalt.
 
heb net 10 kg gekocht :P 5 kg vanille en 5 kg banaan
De smaken vind ik inderdaad niet super maar dat 1,5 glas is toch zo naar binnen gewerkt..
klopt inderdaad dat het erg korrelig is, zelfs na 1 min in de blender
 
heb net 10 kg gekocht :P 5 kg vanille en 5 kg banaan
De smaken vind ik inderdaad niet super maar dat 1,5 glas is toch zo naar binnen gewerkt..
klopt inderdaad dat het erg korrelig is, zelfs na 1 min in de blender


Dat zijn de voedingsvezels van de havermout die lossen niet op.. maar dat is juist ook goed...

René
 
smaak valt enorm tegen en ook is die shake zo korrelig. Vraag me af waarvoor dat nodig

Omdat het een weightgainer is met gemalen havermout en dus met voedingvezels. Juist vanwege deze vezels is CCG zo'n goed product..

René
 
wat is dan het voordeel van mammoth op deze gainer?
Ik drink het eigenlijk iedere dag maar niet als maaltijdvervanger



wat is het veschil met mammoth en deze gainer...


sta eigenlijk in twijfel welke ik zal nemen....
 
Omdat het een weightgainer is met gemalen havermout en dus met voedingvezels. Juist vanwege deze vezels is CCG zo'n goed product..

René

ja, ik dacht wel dat het die meel zou zijn, kon niet anders. Mss kan je daar nog wat aan werken :D

hij mengt trouwens wel makkelijk en schuimt niet bij het schudden, dus dat zijn wel positieve punten
 
Goede avond,

Heb een aantal vragen gezien die maar niet beantwoord worden, hopelijk nu wel:

- Hoevaak per dag innemen voor beste resultaat?
- Kan je het ook als niet maaltijdvervanger gebruiken, maar gewoon naast maaltijden (meerdere keren gelezen dat het ''licht'' verteerbaar is?

Hoop op wat reacties..
 
Maaltijdvervanging:
Meng 500ml water of melk met 100 gram (4 volle maatscheppen) Complex Carb Gainer.

Extra eetmoment:
Meng 250ml water of melk met 50 gram (2 volle maatscheppen) Complex Carb Gainer.

Bron: XXL no nonsense nutrition

Dus je kunt CCG als maaltijdvervanger gebruiken, ja.

Hoevaak je het per dag moet innemen voor het beste resultaat is afhankelijk van je doel, hoe je eet, traint ed..dat kunnen wij niet voor jouw uitmaken.

Grtz
 
Banaan = Niceness.
 
ziet dr uit als een goed product zat nog te twijfelen met mammoth maar deze lijkt me beter en wat cleaner.
 
heb net 10 kg gekocht :P 5 kg vanille en 5 kg banaan
De smaken vind ik inderdaad niet super maar dat 1,5 glas is toch zo naar binnen gewerkt..
klopt inderdaad dat het erg korrelig is, zelfs na 1 min in de blender

Waarom doe je het in een blender ???

Het lost perfect op in een shakebeker. Smaken zijn trouwens ook goed. Ik kan niet wachten tot de aardbei er is.. :D
 
Weet iemand welke zoetstof er in de Complex Carb Gainer zit?
 
Ik vind de vanille minder snel vervelen dan banaan:)
 
Vanille verveelt altijd minder, bij elke proteine; je kunt het ook met vanalles mixen enzo
 
gistere is 2.5 kilo besteld ben benieuwd :) kan iemand mij een schattig geven hoeveel ik ongeveer aankom als ik 2x 100 gram per dag neem en dr bij train ( ik weet het, het verschilt per persoon maar alsnog ) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven