AndroidHealthClinic

Complex Carb Gainer - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ideale maaltijdvervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Net mee begonnen.Hoe is de smaak van dit supplement? Op dit moment slechts 1 smaak verkrijgbaar, namelijk vanille. Niet mijn favoriet, maar deze bevalt me goed. Ook de dikte is perfect, zelfs met water gemixt.Welke dosis heb je gebruikt? Na trainingsdagen 2 maal daags 100 gramWaar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 5kg--- 60 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goede prijs, goede smaak, goede service, relaxte emmers.Mijn review:

Ben zeer tevreden over de smaak van deze weightgainer. Zelf mix ik altijd met water en drink 'm dan een paar uur later pas op. De smaak is dan nog beter en de shake lekker vol.
Nu nog wachten op meerdere smaken;).

Al met al zeker een aanrader!

pic1183977129.jpg
 
eeuuhm ik heb ook een vraagje neem je naast je weightgainer ook je whey eiwitten in? ik snap niet goed waarom je dat zou doen? of kan je met de weight gainers je whey vervangen? ik weet nu niet of ik whey+die dorian yates pump shit, of whey+weightgainer+dorianyates shit of weightgainer+dorian yates?

het hangt af hoeveel eiwit je al uit je voeding haalt. CCG is een gainer met ca 36 gram eiwit per 100gram.
 
aha okey, ik kan hiermee wel uit de voeten. bedankt voor het snelle reageren!
 
Zou de CCG gainer een goede PRE workout drink kunnen zijn?
Iname zou zo'n half uurtje voor de KT zijn
 
Ja, waarom niet?
Alleen zou ik wel uitkijken met vloeibaar voedsel zo kort voor de training. Als ik een half uur ervoor een shake zou drinken, dan zopu ik braakneigingen krijgen tijdens de training. Ik kies liever voor een maaltijd bestaande uit vast voedsel (1,5 uur voor training) en na de training een halve shake complex carb gainer (50gram) + een eetlepel dextrose en een banaan. Althans, dat is mijn post workout shizzle :)
 
Ja, waarom niet?
Alleen zou ik wel uitkijken met vloeibaar voedsel zo kort voor de training. Als ik een half uur ervoor een shake zou drinken, dan zopu ik braakneigingen krijgen tijdens de training. Ik kies liever voor een maaltijd bestaande uit vast voedsel (1,5 uur voor training) en na de training een halve shake complex carb gainer (50gram) + een eetlepel dextrose en een banaan. Althans, dat is mijn post workout shizzle :)

Vroeger nam ik de lean gainer pre workout.
Ga de CCG nemen 30min pre workout, heb persoonlijk geen braakneiging of andere problemen ermee, behalve winderigheid :D
Ik neem Mega Grow als Post workout drink met Whey isolaat.

Thx for the reply!
 
heeft iemand de choco smaak al gehad?
 
Lang leve CCG....I love it!!
 
hey

ik vind het superspul omdat het eindelijk een gainer is waar mijn darmen niet op hol slaan en geen vreemde nasmaak aanzit.
 
ik vind het superspul omdat het eindelijk een gainer is waar mijn darmen niet op hol slaan en geen vreemde nasmaak aanzit.

:thumbs: ik vind het ook super spul. het voelt heel natuurlijk aan en geen gedonder mer suikers enzo.
 
--------
 
Laatst bewerkt:
heb voedingswaarden gezien, zijn perfect als maaltijdvervanger !
 
Gebruik het nog steeds dagelijks.. blijft een topper!
 
CCG is super! heb zelf choco, heerlijk!
 
Heb vandaag mijn pakketje binnen gehad van xxl, echt een super service ik belde gister nog of ik een extra product kon toevoegen bij mijn carbgainer en dat hebben ze zonder moeite gedaan. Ik heb zelf de smaak choco smaakt en mixt goed. En een goede voedingswaarde dacht ik zo
 
Heb vandaag mijn pakketje binnen gehad van xxl, echt een super service ik belde gister nog of ik een extra product kon toevoegen bij mijn carbgainer en dat hebben ze zonder moeite gedaan. Ik heb zelf de smaak choco smaakt en mixt goed. En een goede voedingswaarde dacht ik zo

:thumbs:
 
nog even een vraagje over de inname
wil t product gebruiken voor spiermassa te kweken.
train zo'n 4 maal in de week
wat is dan t beste moment of momenten om de shake te gebruiken?
 
nog even een vraagje over de inname
wil t product gebruiken voor spiermassa te kweken.
train zo'n 4 maal in de week
wat is dan t beste moment of momenten om de shake te gebruiken?

Ligt aan je voedingsschema. Ik zou zowieso adviseren om het direct na een workout te nemen.

Ik nam het verder s' ochtends na m'n ontbijt en s' avonds direct voor het slapen gaan. (voor het slapen is niet aan te raden wanneer je snel vet aanzet)
 
Ligt aan je voedingsschema. Ik zou zowieso adviseren om het direct na een workout te nemen.

Ik nam het verder s' ochtends na m'n ontbijt en s' avonds direct voor het slapen gaan. (voor het slapen is niet aan te raden wanneer je snel vet aanzet)



me voedingsschemais niet echt bijzonder.
let wel op me eiwitten
sochtends is t 2 boterhammen met pate. (komt dus ook een weightgainershake bij???)
9 00 2boterhammen met 80 gr kipfile, 2 boterhamen met pindakaas
11 00 250 gram magere kwark met crusli en een banaan
12 30 2 boterhammen met pate, 2 botterhammen met 80gr kipfilet en 2 boterhammen met pindakaas, 250 gr kwark met crusli
16 00 bak noodels en een banaan
17 00 - 18 30 training
18 30 weightgainer shake???
19 00, 19 30 warme maaltijd wat de pot schaft, vlees met aardappelen en groente
22 00 250 gram kwark met crusli
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven