Fitness Seller

Complex Carb Gainer - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ideale maaltijdvervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Net mee begonnen.Hoe is de smaak van dit supplement? Op dit moment slechts 1 smaak verkrijgbaar, namelijk vanille. Niet mijn favoriet, maar deze bevalt me goed. Ook de dikte is perfect, zelfs met water gemixt.Welke dosis heb je gebruikt? Na trainingsdagen 2 maal daags 100 gramWaar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 5kg--- 60 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goede prijs, goede smaak, goede service, relaxte emmers.Mijn review:

Ben zeer tevreden over de smaak van deze weightgainer. Zelf mix ik altijd met water en drink 'm dan een paar uur later pas op. De smaak is dan nog beter en de shake lekker vol.
Nu nog wachten op meerdere smaken;).

Al met al zeker een aanrader!

pic1183977129.jpg
 
Kan je het combineren met Whey / Proteine shake die ik na me training inneem ? Niet dat het fout ga, want ik wil ook een pot CCG bestellen om spiermassa te kweken maar altijd wel fijn om van tevoren te weten of je het wel zo los achter elkaar kan innemen, of even moet wachten na de inname van 1 vd shakes.
 
Kan je het combineren met Whey / Proteine shake die ik na me training inneem ? Niet dat het fout ga, want ik wil ook een pot CCG bestellen om spiermassa te kweken maar altijd wel fijn om van tevoren te weten of je het wel zo los achter elkaar kan innemen, of even moet wachten na de inname van 1 vd shakes.

Dat kan prima.. je kan ze mengen in 1 shake ook als je dat wilt.
 
Dat kan prima.. je kan ze mengen in 1 shake ook als je dat wilt.

Top, dan ziet u deze avond / morgen me bestelling verschijnen.
Vind u dit overigens een aanrader voor mij ( buiten me voedingsschema )
om meer spiermassa te kweken en weinig vet ?

Zoals ik het heb gelezen is het puur om spiermassa te kweken, en juist bij de CCG weinig vet zit i.t.t andere supplementen dus minimale vetomzet.

Kan ernaast zitten hoor maar wil het liever even voor de zekerheid vragen,want dankzij het forum is er een hele wereld voor me opengegaan :cool:
 
even een reactie, gebruikte al een tijdje geen supps meer maar probeerde extra aan te komen door brood te eten , is nog niet echt gelukt hehe. Maar die choco smaak smaakt precies zoals die spaanse chocomelk beetje zoet dus. Had vorige keer 1 kilo besteld wellicht nu wat meer bestellen moet nog even kijken of je dr shakebekers bij krijgt en of de verzendkosten 't niet duur maken want een huismerk hoort goedkoop te zijn
 
even een reactie, gebruikte al een tijdje geen supps meer maar probeerde extra aan te komen door brood te eten , is nog niet echt gelukt hehe. Maar die choco smaak smaakt precies zoals die spaanse chocomelk beetje zoet dus. Had vorige keer 1 kilo besteld wellicht nu wat meer bestellen moet nog even kijken of je dr shakebekers bij krijgt en of de verzendkosten 't niet duur maken want een huismerk hoort goedkoop te zijn

ff 5 kilo's besteld heb ff de voedingswaarde van mijn ontbijt bij elkaar opgetelt en dr komt best wat moois uit:

Voedingswaarde ontbijt
4 sneetjes witbrood = 350 kcal 63 gram koolhydraten 12,88 gram eiwitten
40 gram pindakaas= 248 kcal 6,4 gram koolhydraten 8 gram eiwitten
100 gram shake= 393 kcal 43 gram koolhydraten 36,6 gram eiwitten
500 ml melk= 175 kcal 22,5 gram koolhydraten 17,5 gram eiwitten
totaal kcal = 1166
totaal gr koolhydraten = 134,9
totaal gr eiwitten = 74,98

voedingswaarde vd shake incl 500 ml melk is ook wel lekker

voedingswaarde shake+melk= 568 kcal 65,5 gram koolhydraten 54,1 gram eiwitten.

goed begin van de dag lijkt me zo?
 
ff 5 kilo's besteld heb ff de voedingswaarde van mijn ontbijt bij elkaar opgetelt en dr komt best wat moois uit:

Voedingswaarde ontbijt
4 sneetjes witbrood = 350 kcal 63 gram koolhydraten 12,88 gram eiwitten
40 gram pindakaas= 248 kcal 6,4 gram koolhydraten 8 gram eiwitten
100 gram shake= 393 kcal 43 gram koolhydraten 36,6 gram eiwitten
500 ml melk= 175 kcal 22,5 gram koolhydraten 17,5 gram eiwitten
totaal kcal = 1166
totaal gr koolhydraten = 134,9
totaal gr eiwitten = 74,98

voedingswaarde vd shake incl 500 ml melk is ook wel lekker

voedingswaarde shake+melk= 568 kcal 65,5 gram koolhydraten 54,1 gram eiwitten.

goed begin van de dag lijkt me zo?

dat is een degelijk begin van de dag ;-).. succes!
 
ccg is echt heerlijk had eerst per ongeluk de vanille smaak genomen, ben geen vanille persoon maar was te pruimen. maar de chocolade nu mmm lekker
 
Ook weer 10kg besteld, Aardbei, choco & 2 x vanille!!
Jummie ;)
 
is het aan te raden dit te gebruiken als vervanger voor je onbijt?
ik heb er namelijk nogal moeite mee om s ochtends veel te eten.
ik ben bang dat het wellicht te veel kcal is?
 
is het aan te raden dit te gebruiken als vervanger voor je onbijt?
ik heb er namelijk nogal moeite mee om s ochtends veel te eten.
ik ben bang dat het wellicht te veel kcal is?

Je kunt het toch doseren?
Ik gebruik het altijd als ontbijt.
 
is het aan te raden dit te gebruiken als vervanger voor je onbijt?
ik heb er namelijk nogal moeite mee om s ochtends veel te eten.
ik ben bang dat het wellicht te veel kcal is?

Kcal kan je uitrekenen.. Complex Carb Gainer kan je prima als ontbijt nemen..
 
Is deze ook goed te gebruiken na het trainen? dus eerst een whey shake, half uurtje later een complex carb gainer shake voor de koolhydraten( ipv een maaltijd)?
 
Waarom whey shake als er al genoeg whey isolaat en concentraat in zit? Ik drink dit altijd na het trainen.
 
Is deze ook goed te gebruiken na het trainen? dus eerst een whey shake, half uurtje later een complex carb gainer shake voor de koolhydraten( ipv een maaltijd)?

Je kan dan de CCG beter direkt na de training nemen, als je 100gram neemt hoef er ook geen extra whey meer bij.
 
nou weet ik niet dan heb je een maaltijd binnen meteen.
als je 50 gram pakt doe er dan wat proteine bij.

Oke, maar stel dat ik 50 gram neem, moet ik dat eerst de protein shake nemen en een half uur later ccg shake?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven