Fitness Seller

Complex Carb Gainer XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

BOTS

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2012
Berichten
376
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Beste BBers

ik ga dan toch en weightgainer bestellen omdat ik een Lab opleiding doen en in het lab tijdens de praktijkuren is het absoluut verboden te eten wegens bacterien, ziekteverwekkers en chemische stoffen, met het kwartiertje pauze dat we hebben om 10:00 kan ik niet een complete maaltijd naar binnen rammen, om 12:00 lukt dat wel dan eet ik 8 broodjes kipfilet naturel, maar om 14:00 hebben we weer een kwartier en dan kan ik dus ook geen maaltijd nemen, vandaar de shakes.

ik wil voor de Complex carb gainer van XXL gaan

http://www.xxlnutrition.nl/complex-carb-gainer/xxl-nutrition

hij is wat duurder dan die van B&F maar de verhouding per dosering is beter dus dit lijkt mij de beste keus

ik wil het samen met de aanbevolen MCT Olie en de Vitamine B100 complex combineren

(staan als tip op de site)

heeft iemand hier ervaringen mee?

ik ga voor de smaak Perzik of Banaan van de Weightgainer

zou graag willen weten of iemand ervaringen mee heeft, Zoals smaak, aangekomen gewicht etc

Mvg BOTS
 
Ik heb er wel ervaring mee ;), het is de beste gainer uit ons assortiment en je doet daar een goede keuze mee. De smaak is erg persoonlijk.

Of je ermee aankomt is afhankelijk van veel dingen, maar het is een goed product met goede ingrediënten en voedingswaarden.
 
Ik heb er wel ervaring mee ;), het is de beste gainer uit ons assortiment en je doet daar een goede keuze mee. De smaak is erg persoonlijk.

Of je ermee aankomt is afhankelijk van veel dingen, maar het is een goed product met goede ingrediënten en voedingswaarden.

heb wel eerder weightgainers(Nutri dynamics) gehad maar die smaken waren super chemisch, net of ik fabrieks water in me mond gooide, dat bedoel ik meer qua smaak, de smaak zelf is altijd ff wennen want elke fabrikant gebruikt andere smaakstoffen, maar bedoelde meer dat het niet ranzig chemisch smaakt :)

maar ga zeker een poging wagen met de smaak perzik, en dan afwisselen met banaan maybe :)

even wachten tot er gestort word en dan ff bestellen, ben benieuwd hoop dat ik er positief over kan zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Smaak is zeker niet chemisch het heeft een vrij zachte smaak, laat zeker even weten wat je er van vind.
 
ik gebruik em (de vanille smaak) en vind het erg goed.

++ voor de carb gainer van xxl

ik vraag me soms wel af wat het verschil is met deze

Perfect Mass Gainer van XXL Nutrition
want deze is toch wat goedkoper. ik overweeg om volgende keer deze eens te nemen. maar misschien kan Rene hier wel iets meer over vertellen.
 
ik gebruik em (de vanille smaak) en vind het erg goed.

++ voor de carb gainer van xxl

ik vraag me soms wel af wat het verschil is met deze

Perfect Mass Gainer van XXL Nutrition
want deze is toch wat goedkoper. ik overweeg om volgende keer deze eens te nemen. maar misschien kan Rene hier wel iets meer over vertellen.

verschil zit hem in het eiwitpercentage en de eiwitbronnen ;)
 
Hier een trouw fanaat van de Perfect mass gainer, goede voedingswaarde, goedkoop, en ik vind de chocolade smaak heerlijk.
 
de perfect mass gainer zag er ook intressant uit alleen de percentages van de Carb gainer zijn wat hoger en 5 kg is een beetje teveel van het goede, denk dat de smaak dan gaat vervelen, ik ga eerst voor 2,5 kg perzik en dan 2,5 kg banaan mocht de perzik bevallen :)
 
de perfect mass gainer zag er ook intressant uit alleen de percentages van de Carb gainer zijn wat hoger en 5 kg is een beetje teveel van het goede, denk dat de smaak dan gaat vervelen, ik ga eerst voor 2,5 kg perzik en dan 2,5 kg banaan mocht de perzik bevallen :)



m'n pot van 2,5kg is precies direct erdoor.... neem 2 schepjes in de ochtend bij m'n ontbijt, 4 voor 'n shakie om 16u30. en nog es 4 na m'n training om 22u
 
Dus ik dacht: "mooi, een goed beoordeelde weightgainer voor deze hardgainer, om in te nemen na de training." Ben best een leek als het gaat om supplementen. Maar 8 maaltijden per dag moet ik nog altijd aan wennen en vooral een warme maaltijd na de training, aangezien ik in de middag train. Nu las ik voornamelijk info over Whey, om in te nemen na de training. Is dit beter/belangrijker om in te nemen na de training of volstaat de CCG ook?
 
als je genoeg eiwitten binnenkrijgt en koolhydraten is dat prima, een weightgainer na de training is in principe ideaal

vooral die van XXL, was errug lekkaa ;)
 
CCG is echt goed. cookies en perzik zijn echt waanzinnig lekker!
 
Ik durf niet te zeggen dat ik met 8 a 10 boterhammen met kipfilet, een banaantje, avondeten en een kwarkshake voor het slapen gaan, genoeg koolhydraten en eiwitten binnen krijg. Ik tel de hoeveelheid eiwitten nog niet. Enige waar ik me voornamelijk op stort is eten, eten en eten. Maar een whey is toch geen maaltijdvervanger. Althans, bij CCG zie ik het wel overal staan, bij de whey's niet.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven