MuscleMeat

Complex Carb Gainer - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Maaltijdvervanger of weightgainer, eiwitten koolhydraten en vetten in een shake
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? maanden af en aan
  • Hoe is de smaak van dit supplement? 10/10
  • Welke dosis heb je gebruikt? 50g (halve dosering), 2x per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Uitstekende service, wel jammer dat je na een bestelling van 17.00 een extra dag moet wachten, dat komt moeilijk uit met mijn werk
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Ik koop altijd 10 kilo, dat is ong. 110 euro maar dat gaat 3+ maanden mee wat uitkomt op iets meer dan 1 euro per dag
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, vast supplement voor mij

Mijn review:

Hier zijn vast al reviews voor maar ik kon deze op de eerste paar pagina's niet vinden, dus denk ik dat mijn review er wel bij kan. Ik vind dit echt een uitstekend supplement. Wat zo speciaal is aan deze gainer is dat het macronutrient ratio zit op ongeveer 36/46/18 qua e/k/v, terwijl de meeste gainers bijna geen vet bevatten en meestal meer eiwitten in verhouding tot koolhydraten. Het lost uitstekend op: een probleem dat ik bij veel gainers heb is dat het maar matig oplost, waardoor je geneigd bent het toch door de blender te gooien. Dat is bij deze niet het geval en is daarom perfect voor onderweg. Ik heb altijd de aardbeismaak en deze is heerlijk. Meestal gebruik ik deze shake na een maaltijd om meer calorieen binnen te krijgen, ik gebruik dan 50g, dat zijn 2 scoops en is de helft van de dosering die op het etiket staat (100g). Ik meng het meestal met water, maar soms met halfvolle melk. Met melk krijg je meer een milkshake-smaak.

Een goed product dat ik iedereen aanraad.

carbxxl-nutrition-groot-167.jpg
 
100% waar. Heb deze ook, kan je zelfs als maaltijd vervanger zien. Perfect product, koop er ook iedere maand een nieuwe pot van.
 
Had ik al verteld dat ik er ook een grote fan van ben;)
 
Neem deze als ik even geen tijd voor een maaltijd heb.
 
Neem deze als ik even geen tijd voor een maaltijd heb.

Precies! Bij mij gaat deze altijd mee naar het werk, als ik door overwerk een food-window van 2uur passeer gebruik ik,hem.
Water in en 4uur gerust :)
 
Heb deze laatst voor een maatje meebesteld, omdat hij moeilijk aankomt. Hij is er erg over te spreken dus denk dat ik hem ook meepak nu ik nog bulk :)
 
Heb deze laatst voor een maatje meebesteld, omdat hij moeilijk aankomt. Hij is er erg over te spreken dus denk dat ik hem ook meepak nu ik nog bulk :)
Vind banana dermate lekker dat (toen de pot nog niet leeg was) ik er steeds van zat te snoepen :o
 
Vind banana dermate lekker dat (toen de pot nog niet leeg was) ik er steeds van zat te snoepen :o

Haha enigszins herkenbaar :D Beter van zo iets snoepen dan even langs de Mac gaan of andere cheatmaaltijd nemen.
 
Ik vind dit de lekkerste weightgainer die ik tot nu toe ben tegengekomen. Al 4 jaar lang mijn trouwe ontbijtshake (waarna ik later op werk mijn echte ontbijt nuttig)
 
Back
Naar boven