MuscleMeat

Complex carb gainer XXL of zelf maken?

Bezoekers in dit topic

jvg013

Cool Novice
Lid geworden
4 sep 2013
Berichten
53
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Ik zit nu op een cleanbulk van zon 3500 calorieën. Ik kom hier ongeveer maar zon 300 gr per week van aan dus ik wou mijn calorieën wat gaan opschroeven. Vroeg me af wat ik nou het best kon doen. Of de Complex carb gainer van XXL gaan gebruiken in de ochtend.
pe94qgerhmt.jpg



Of zelf mijn weightgainer maken aangezien ik het volgende nog thuis heb liggen. zilvervliesrijstpoeder (XXL), ultra fine oats (XXL), Kokos en lijnzaad olie (ekoplaza), pure cacao poeder (xxl) en hydrolisaat en night protein (xxl). als ik hier een mix van maak kom ik tot de volgende voedingswaardes.

iobpotuvxi4.jpg


Is iets meer calorieën dan de complex carb gainer van XXL maar zoals je ziet heb ik kokos olie gemixt met lijnzaad olie. Wat zeggen jullie dat ik moet doen?
 
Persoonlijk kies ik altijd voor zelf maken, en dan hou ik het ook liever simpel. Whey + oats + pindakaas + melk
Maar wat jij hebt staan is ook goed, zelf maken scheelt meestal ook een boel geld!
 
Zelf maken, maar vanwaar twijfel je? Wat zijn je eigen pro's/con's van beiden alternatieven, en dan met name: Wat voor reden zou je zelf hebben om toch de XXL variant te gebruiken?
 
Zelf maken, maar vanwaar twijfel je? Wat zijn je eigen pro's/con's van beiden alternatieven, en dan met name: Wat voor reden zou je zelf hebben om toch de XXL variant te gebruiken?

De reden waarom ik twijfel is omdat de complex carb gainer toch wat makkelijker mixt en waarschijnlijk beter smaakt. Als ik het zelf maak dan mixt die niet zo goed heel goed en blijft die klonterig. Als ik een blender zou gaan gebruiken dan kan ik dit wel verhelpen. Denk dat ik toch inderdaad maar gewoon mijn eigen weightgainer opmaak en kijken hoe ik hierop reageer
 
Zelfgemaakte gainers zou ik sowieso even door de blender doen
 
Zelfgemaakte gainers zou ik sowieso even door de blender doen

+1

Vooral wanneer je pindakaas door je shake doet is het wel aan te raden om het even te blenden. Een Magic Bullet of Nutri Bullet blender is voor dit doel heel handig!
 
Heb het maar gewoon in mijn shakebeker met een vork gemixt is goed te doen klontert gelukkig ook niet echt.
 
yup, gewoon zelf maken, wat ook lekker is om lekker te gaines zijn door je shakes die je maakt met whey havermout/brinta door te doen, wordt de shake wat voller van en krijg je meteen wat carbs binnen
 
Back
Naar boven