XXL Nutrition

Complimenten over je lichaam

Bezoekers in dit topic

neluss2000

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
1.476
Waardering
2
Dag Medebodybuilders,

Ik heb geen flauw idee of hier al een topic over is maar ik kon hem zo snel niet vinden dus start ik hem maar:)!!

Vroeg me af of jullie in het dagelijks leven complimenten krijgen over bodybuilding. En zo ja, wat voor complimenten en wat is het leukste compliment dat je ooit gehad hebt?

Ben zelf nog niet superlang bezig maar krijg wel vaak complimenten van vriendinnen van mijn vriendin dat ik gespierder ben als hun vriend en dat is toch wel erg leuk om te horen:D
 
ik kan er wel een boek over schrijven
 
Als mensen vragen wat voor sport ik doe, dan zeg ik voetbal.
 
ik zeg altijd kamasutra als sport:D
 
Ik krijg regelmatig de vraag of ik aan rugby doe. Dat is enigszins wel een compliment.
De overige opmerkingen die ik krijg zijn meer in de richting van "Is het wel allemaal natuurlijk?".
 
Ja, ik word nu opeens gezien als die lekkere chick :roflol: terwijl men voor mijn gewichtsverlies me niet zag staan. Helaas.

Ik heb een relatie, dus wat anderen van vinden is niet van toepassing, maar het streelt mijn ego wel natuurlijk. En dat geeft me een goed gevoel. Het is gewoon leuk om te horen dat ik er goed uit zie.
 
Ik zeg altijd dat ik nooit sport en alleen maar op de bank zit en dan vragen ze altijd maar hoe kom je dan zo groot voor je leeftijd?
 
Denk dat we het allemaal stiekem toch voor de streling van het ego doen ;)
 
net terug van vakantie in Turkije.
complimenten heb ik aardig wat gekregen, helaas alles van mannen :gay: :sad:
 
Krijg af en toe wel een complimentje om eerlijk te zijn.


heel af en toe.
 
complimenten?
nah, ikke nooit ben ik te bruut voor ... enige wat ik hoor is:"vind je dat zelf nou mooi?"

:jk:

Ja, soms wel. Maar raar maar waar meestal van andere mannen ???
 
moet je je BloKjUhZ laten zien, dan krijg je complimenten van chicks.


Gewoon als je langs een basisschool loopt dan doe je je shirt omhoog en dan komen de complimenten vanzelf
 
Denk dat we het allemaal stiekem toch voor de streling van het ego doen ;)

Naja, ik in eerste instantie om mijn gezondheid. Ik wilde niet op mijn 30ste een hartaanval krijgen en misschien aan de gevolgen daarvan overlijden.

Maar ik word nu soms aangestaard en nagekeken :D
 
aan mij vragen ze of ik ook geen goesting heb om te beginnen met fitness :rolleyes:
 
complimenten?
nah, ikke nooit ben ik te bruut voor ... enige wat ik hoor is:"vind je dat zelf nou mooi?"

:jk:

Ja, soms wel. Maar raar maar waar meestal van andere mannen ???

mischien moeten wij dan wel die roze zakdoekjes uit onze achterzak halen :dunno:
 
moet je je BloKjUhZ laten zien, dan krijg je complimenten van chicks.


Gewoon als je langs een basisschool loopt dan doe je je shirt omhoog en dan komen de complimenten vanzelf

En nu moet dit een flauwe marc w grap worden?
 
moet je je BloKjUhZ laten zien, dan krijg je complimenten van chicks.


Gewoon als je langs een basisschool loopt dan doe je je shirt omhoog en dan komen de complimenten vanzelf

ben jij het broertje van marc w ? :P
 
mischien moeten wij dan wel die roze zakdoekjes uit onze achterzak halen :dunno:

Zou het dat zijn? Daar kan ik nog mee leven, zolang ik mijn paars neksjaaltje
maar niet moet afgeven :p
 
zuigen jullie elkaar ff met je Marc W


ik plaats de opmerking toch... niet ****ing Marc W.
 
Back
Naar boven