Fitness Seller

Complimenten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
262
Waardering
0
Het is goed om te zien dat informatie nu gedeeld wordt, een van de vele vruchten van het inet. Ik ben hier net, maar toch even een complimentje richting jullie.

Grtz,

Riki
 
We gunnen gewoon iedereen t beste lichaam.
Nu we die competitie houden verlies je dus misschien door de kennis die je met anderen deelt.:D

maar idd bedankt, horen we eigenlijk te weinig;)
 
Originally posted by Riki
Het is goed om te zien dat informatie nu gedeeld wordt, een van de vele vruchten van het inet. Ik ben hier net, maar toch even een complimentje richting jullie.

Grtz,

Riki


Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt.:thumbs:
 
Idd!

Goede sfeer, iedereen is bereid iemand te helpen, dit forum is top!

:)
 
mag idd wel vaker gezegd worden. Admin en zijn crew verdienen alle lof. en de members uiteraard ook
 
yep helemaal mee eens ! mijn favo board. leuke gesprekken en leuk om je kennis met andere te delen, en praten over je favo sport(en)
 
I LOVE YOU ALL!


:klink: :klink: :klink:
 
Laatst bewerkt:
Jep goed forum!! Heb veel geleerd!!
3 maandjes geleden wist ik nog helemaal niks, zou waarschijnlijk 10uur per week gaan trainen. Goede antwoorden behulpzame leden :thumbs:
Goed voedingsschema ook compliment van me moeder :D
Niet veel nederlandstalige dingen die zo goed zijn, petje af hoor ;)
 
Hulde aan het forum en zijn moderators !

:bow:

Goede bron van kennis, ervaringen EN motivatie !
 
tokkel zei:
Jep goede forum!! Heb veel geleerd!!
3 maandjes geleden wist ik nog helemaal niks, zou waarschijnlijk 10uur per week gaan trainen. Goede antwoorden behulpzame leden :thumbs:
Goed voedingsschema ook compliment van me moeder :D
Niet veel nederlandstalige dingen die zo goed zijn, petje af hoor ;)

moet zeggen dat ik ook echt sta te kijken van jouw goede en nuttige posts idd als ik t vergelijk met jouw kennis (of t gebrek ervan:)) van paar maanden terug

echt top:thumb:, en doe je moeder de groeten:D
 
Vind ook cker dat het ff gezegd mag worden:
Top forum met Top Mods en Members :thumbs:

Ben heel blij dat ik via-via inene dit forum bereikt heb,
ik poste meteen mijn voedingsschema van 't moment (waarvan ik toen d8, zit best wel snor) die meteen de grond in gestampt werd (nou, niet zo erg dan :p), kreeg hetzelfde uur al feed-back en besefte dan ook meteen hoeveel ik nog te leren had...
Daarnaast ging ik destijds nog niet eens naar de gym, door mijn vooroordelen erover enz.. en hield het toen allleen maar bij voetbal en taekwondo, maar na 2 weken op dit forum wist ik wel beter en was mijn eerste echte gym-abbo onderweg :)

Als ik mijn kennis van toen met nu vergelijk.....tjah

En heb dan ook alles te danken aan dit forum en zijn members! :thumbs:

@Ryu
I LOVE u! so much right now... :D
 
Laatst bewerkt:
Nu ruim een jaar later is het nog steeds top hier :D
 
MrJ zei:
Idd!

Goede sfeer, iedereen is bereid iemand te helpen, dit forum is top!

:)

Bah, beetje inlikken bij de crew zeker. :thumbdown:
 
nu weten we hoe je dat baantje hebt gekregen hier ;) :D
 
Stelletje ****ing slijmballen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven