Fitness Seller

Nieuws Compromitterende video van Angelina Jolie opgedoken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
Compromitterende video van Angelina Jolie opgedoken

De Britse tabloid The Sun heeft een choquerend filmpje van Hollywoodster Angelina Jolie uitgelekt. De video, die gemaakt werd in 1999, toont een 23-jarige Jolie die vrijuit (en met wijdopen ogen) vertelt over de plezieren van SM en haar druggebruik, terwijl de vrouw naast haar heroïne rookt.

Iemand vastbinden voor de coïtus is volgens de actrice "gewoon heel erg cool". "Ik heb coke gedaan, en heroïne, LSD, XTC, alles. Maar ik ben er lang geleden mee gestopt", gaf de actrice enkele jaren geleden al toe.

Het filmpje is in schril contrast met het huidige leven van de bloedmooie brunette. Tegenwoordig is de 32-jarige Jolie immers een voorbeeldige moeder van vier, met een tweeling op weg, en vecht ze als VN-ambassadrice tegen het onrecht in derdewereldlanden. Oh, en sloeg ze coïtussymbool Brad Pitt aan de haak natuurlijk

:roflol:
 
Ze stijgt in mijn achting ;)
 
Het filmpje is in schril contrast met het huidige leven van de bloedmooie brunette

WAS een bloedmooie brunette
 
Klinkt een beetje als de gemiddelde biografie van de nederlandse meid.
 
Link naar filmpje?
 
Niks mis mee. Vond het altijd een dom k*t wijf maar als ze een beetje grensverleggend is mag ze mij wellicht toch eens behagen :banana:
 
wat is daar het compromitterende aan?
 
Bloedmooi? Anorexia alert!
 
zie je dat coke cool is :rolleyes:
 
Back
Naar boven