AndroidHealthClinic

Concentratie eenheden

Bezoekers in dit topic

BullDog

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
46
Waardering
0
Oke, even een vraagje over concentratie eenheden van AS. ('t zal wel weer een domme vraag zijn, maar ik wil het even bevestigd zien).

Naar advies in een eerdere thread ben ik dus van plan om een kuurtje te doen met Test. Enth en EQ. Nu kan ik de EQ alleen maar in vails van 10ml krijgen met een concentratie van 200mg/ml.

Kan ik nu, er van uitgaand dat ik 50mg/eod moet zetten, 4x zetten uit 1 vail (immers 200mg: 50mg = 4) of klopt dit niet??

Graag jullie mening hierover! Verder, de enigste Test. Enth. die ik kan krijgen is Primoteston van Schering. Is dit goed spul, of raden jullie me een andere producent aan.

Grappig detail: ik had om de prijs voor Parabolan (trenbolone hexahydrobencylcarbonate) gevraagd en kreeg als response dat ze Trenbolone Acetate in de aanbieding hebben voor USD 110 per 10ml vail (concentratie 80mg/ml).

Is dit wat, of denken jullie zoiets van: Laat maar, is fake spul (aangezien Parabolan bijna niet meer te krijgen is.)

Bedankt.
 
Je kan de EQ gewoon 1x in de week zetten en dan 2 ml dan heb je 400 mg

de test enan van Schering is goed spul heb ik ook gebruikt als ik me niet vergis is het eigenlijk een 'blend'van 200 mg enan. en 50 mg prop.

Ik neem aan dat dit je eerste kuur is ? dan word het niet aangeraden om tren te nemen is nogal sterk spul namelijk. maar sinds ik bijna zeker weet dat je ***** als dealer hebt zal het wel goed spul zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by M@k@vElI
Je kan de EQ gewoon 1x in de week zetten en dan 2 ml dan heb je 400 mg

de test enan van Schering is goed spul heb ik ook gebruikt als ik me niet vergis is het eigenlijk een 'blend'van 200 mg enan. en 50 mg prop.

Ik neem aan dat dit je eerste kuur is ? dan word het niet aangeraden om tren te nemen is nogal sterk spul namelijk. maar sinds ik bijna zeker weet dat je ***** als dealer hebt zal het wel goed spul zijn

Hi M@k@vE|I,

Dank je voor je advies, maar is EQ geen kort werkende ester? Mij is verteld dat je het om de 2-3 dagen moet zetten. ???

Verder, heet het blend product van Schering niet Testoviron (mix van test. enant. en Test. Prop)? Volgens mij is Primoteston zuivere Test. Enant. Wie oh wie weet dit...

Verder, dit wordt mijn tweede kuur en helaas heb ik hem niet van de persoon die jij aangeeft. (zou je me z'n e-mail adres kunnen mailen?).

Ten slotte, ik weet dat Parabolan (Tren) een sterk produkt is en ik heb nergens kunnen vinden of het in combinatie met Test Enant. gebruikt kan worden. Wie kan hier uitsluitsel over geven, ervan uitgaand dat ik de eerste twee weken 1000mg/week Test Enant. zet en de volgende 8 weken 500 of 750 mg/week (ben ik nog niet over uit).

Graag jullie advies hierover. Alvast bedankt!! :thumbup:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
EQ is zeker geen kortwerkende esther. je merkt het meestal na een eek of 3 pas dat het gaat werken. zelf zet ik meestal 2 x p/w een inject. met dan de helft EQ of deca en dan de helft test. zo hou je wel de waardes wat strakker.

Parabolan wordt al sinds 1994 niet meer gemaakt dus en de werkzame stof is niet meer te krijgen dus dat is wel een risico als ze dat nog aanbieden.

greetz
 
plus dat de originele tren(parabolan dus) 1 keer per week gezet moest worden, meestal 228mg of meer uiteraard :D aangezien de apms 76mg per 1.5 bevatte.

De huidige tren, of van IP of andere underground labs. of uit de states gehaald. is een korte esther en moet dus minimaal EOD gezet worden, liefst ED.

EN primoteston is inderdaad test enthanate.




groeten
 
en tren met test is een ideale combo!!!!!!
 
ow en 110USD voor 10ml tren is een rippoff bro, alsjeblieft niet doen!!!!!!

stuur maar een mailtje als je wat wilt......
 
testoviron is test enth alleen
EQ is een lange ester
 
Back
Naar boven