Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Hmm. Heb al een tijdje dit schema:
-CC
-Preacher Curl
-Db curl
Kan ik dit dan beter veranderen in:
-Bb curl
-Db curl
-Concentration/preacher curl?
Ik doe meestal:
barbell curl
incline dumbbell curl
concentration curl
of
dumbbell curl
hammer curl
machine preacher curl
Daarom combineer ik meestal als ik train niet 2 oefeningen met dezelfde soort bewegingen. Zo zijn in mijn ogen de seated cable row en de dumbbell row precies hetzelfde en de barbell row en machine row ook hetzelfde en daarom wissel ik deze elke keer af. Klopt dit 3xl of lul ik nu uit me nek?
Hmm. Heb al een tijdje dit schema:
-CC
-Preacher Curl
-Db curl
Kan ik dit dan beter veranderen in:
-Bb curl
-Db curl
-Concentration/preacher curl?
Barbellcurl + Inclinecurl + concentrationcurl doen en als het kan de concentrationcurl vervangen door Scottcurls
die scottcurls he, ik heb op internet gezocht, en verschil tussen preacher curl en scott curl is dat je bovenarmen bij de preacher curl een hoek maken en bij de scott eigenlijk recht naar beneden hangen... klopt dit?
zoja, wij hebben in onze sportschool alleen 1 zo'n preachercurl bankje (met hoek dus)
kan preacher curl ook goed worden geplaatst in zo'n POF schema?
of kan ik op 1 of andere manier toch een scott curl uitvoeren op iets anders? (maybe rugleuning van een bankje recht op zetten?, maar dan zou ik hem alleen met db kunnen doen)
3xl wat bedoel je met je ellebogen naar boven brengen tijdens een curl en je armen niet strak langs je lichaam tijdens het curlen, want mij is juist altijd verteld dat de armen strak langs het lichaam moeten gaan bij vrijwel alle oefeningen, waaronder de meeste rugoefeningen zoals bor/ small grip pulldowns/ triceps exercises en biceps exercises.
Als je je armen niet iets naar voren doet tijdens de curl, dan voel je toch zelf ook wel dat je minder biceps aanspreekt tov wel iets naar voren?
die scottcurls he, ik heb op internet gezocht, en verschil tussen preacher curl en scott curl is dat je bovenarmen bij de preacher curl een hoek maken en bij de scott eigenlijk recht naar beneden hangen... klopt dit?
zoja, wij hebben in onze sportschool alleen 1 zo'n preachercurl bankje (met hoek dus)
kan preacher curl ook goed worden geplaatst in zo'n POF schema?
of kan ik op 1 of andere manier toch een scott curl uitvoeren op iets anders? (maybe rugleuning van een bankje recht op zetten?, maar dan zou ik hem alleen met db kunnen doen)
3xl wat bedoel je met je ellebogen naar boven brengen tijdens een curl en je armen niet strak langs je lichaam tijdens het curlen, want mij is juist altijd verteld dat de armen strak langs het lichaam moeten gaan bij vrijwel alle oefeningen, waaronder de meeste rugoefeningen zoals bor/ small grip pulldowns/ triceps exercises en biceps exercises.
Snap hem niet helemaal. Heb je er geen filmpje/plaatje van?