MuscleMeat

Concept cycle gericht op boek Building The perfect Beast

Bezoekers in dit topic

De vragen m.b.t. het finetunen, staan onder het concept schema.

Concept cycle

*Fase 1:
MAX ANDROGEN Fase

Totale fase duurt van Day 1 t/m 30
Day 1 t/m 15:
Androgen dominance gedeelte *Test-e 125mg of 250 mg ? EOD

DAY 15 T/M 30 :
anabolic dominance gedeelte *Primobolan (inject) 100 mg EOD

* Fase 2:
Cortisol / Estrogen Suppression Phase
Duurt van Day 15 t/m 43
*Arimidex 1 mg EOD
* Metyrapone (Metopirone) 500 mg EOD

*Fase 3:
Absolute Anabolic Phase
Duurt van Day 31 t/m 58

Waarvan Day 31 t/m 52 * Winstrol tabs , 20 of 30 mg ED
Waarvan Day 44 t/m 58 * eig een middel waar mijn lichaam van
het winstrol gebruik hersteld, ondanks
dat winstrol niet belastend is voor HTPA
functie.


Mijn vragen::::

Vraag 1:
De test-e zal EOD gaan worden
op 250 EOD zetten? ? ?

Wie mee eens?

Vraag 2:
Welk middel zou ik goed kunnen pakken gedurende dag 44 t/m 58 om van de winstrol (laag gedoseerd) te herstellen???

Waar ik zelf aan zit te denken is wat het boek eigenlijk ook al adviseerd om te nemen voor herstel bij Exampel B (schema wat ik ook doe):
*50 mg/d Clomid on days #45-58.
*500 iu 4 xd HCC on days #45,48,51,54,57.
 
Ik meende dat de kurentheorie van Rea was hard erin en hard eruit (Drycure deed dit volgens mij ook vaak). Ik meende zelf dat het vaak een drie weken duurde en er uit zag als zoiets:

dag 01-07 tren AC 225 mg ED
dag 08-14 testProp 300 mg ED
dag 15-21 NPP 300 mg ED of masteron P 300 mg ED

dag 15-30 50 mg Clomid ED
dag 22-30 1 mg arimidex

vanaf dag 30 rest nakuur (de hele mikmak HCG/ nolvadex en een AI)

Ik zou hem zo doen, maar het zijn dikke hoeveelheden en als dit je tweede kuur gaat worden zal het waarschijnlijk zeer heftig gaan en raad ik je dit absoluut niet aan
 
ik zou lekker de test-e op 250mg pakken; voor die luttele 15 dagen lijkt me een lagere dosering onzinnig. dus mee eens :)

ik zou clomid vervangen door nolvadex (minder sides) en de nolvadex *zeker* langer doortrekken dan de HCG omdat HCG ook aromatiseert! ik snap je notatie ook niet helemaal... ga je nu 4 x pd 500iu HCG zetten ?
 
Ik meende dat de kurentheorie van Rea was hard erin en hard eruit (Drycure deed dit volgens mij ook vaak). Ik meende zelf dat het vaak een drie weken duurde en er uit zag als zoiets:

dag 01-07 tren AC 225 mg ED
dag 08-14 testProp 300 mg ED
dag 15-21 NPP 300 mg ED of masteron P 300 mg ED

dag 15-30 50 mg Clomid ED
dag 22-30 1 mg arimidex

vanaf dag 30 rest nakuur (de hele mikmak HCG/ nolvadex en een AI)

Ik zou hem zo doen, maar het zijn dikke hoeveelheden en als dit je tweede kuur gaat worden zal het waarschijnlijk zeer heftig gaan en raad ik je dit absoluut niet aan

jouw voorbeeld is van een heel ander kaliber dan wat TS voorstelt; qua doseringen. ik vind het nog niet eens zo heel 'heftig' eruit zien...
 
Ik meende dat de kurentheorie van Rea was hard erin en hard eruit (Drycure deed dit volgens mij ook vaak). Ik meende zelf dat het vaak een drie weken duurde en er uit zag als zoiets:

dag 01-07 tren AC 225 mg ED
dag 08-14 testProp 300 mg ED
dag 15-21 NPP 300 mg ED of masteron P 300 mg ED

dag 15-30 50 mg Clomid ED
dag 22-30 1 mg arimidex

vanaf dag 30 rest nakuur (de hele mikmak HCG/ nolvadex en een AI)

Ik zou hem zo doen, maar het zijn dikke hoeveelheden en als dit je tweede kuur gaat worden zal het waarschijnlijk zeer heftig gaan en raad ik je dit absoluut niet aan

He gast,

bedankt voor je reactie.
Vind het een interessante kuur die je voorschrijft, misschien iets voor de toekomst.Je hebt gelijk, voor nu is dat even een brug te ver. Nu wil ik toch iets doen met de middelen die ik in post 3 heb getypt. Evengoed thanks voor jouw feedback!
En idd het gaat erom hard erin, snel eruit.
Drycure heeft idd ervaring met deze manier van kuren. Coole gast he!

Gr
 
Ben dan wel niet zo actief meer maar goed.

1 feit: Ongeacht welke esthers je ook zet ED zetten geeft een veel beter bloedbeeld en is dus stabieler in je lichaam waardoor het ook beter zijn werk kan doen.(verzadiging speelt hierbij een rol)

2e feit: Bij langere kuren duurt je herstel ook langer als bij kortere kuren. Je hebt dus bij kortere kuren ook meer behoud van massa.

3e feit: Je lichaam probeert zich aan te passen, door die verschillende phases te gebruiken en je die niet te lang laat duren kan je vaak achter elkaar kuren zonder dat de "gains" stagneren.

Mijn eigen ervaring is hiermee dat het goed werkt beter als reguliere constante kuren. Je zou het kunnen zien als periodiek trainen maar dan net ff wat anders;). Het gebruiken van een masteron of primo aan het einde van je kuur zorgt ervoor dat alles beter te behouden is.
 
Ben dan wel niet zo actief meer maar goed.

1 feit: Ongeacht welke esthers je ook zet ED zetten geeft een veel beter bloedbeeld en is dus stabieler in je lichaam waardoor het ook beter zijn werk kan doen.(verzadiging speelt hierbij een rol)

2e feit: Bij langere kuren duurt je herstel ook langer als bij kortere kuren. Je hebt dus bij kortere kuren ook meer behoud van massa.

3e feit: Je lichaam probeert zich aan te passen, door die verschillende phases te gebruiken en je die niet te lang laat duren kan je vaak achter elkaar kuren zonder dat de "gains" stagneren.

Mijn eigen ervaring is hiermee dat het goed werkt beter als reguliere constante kuren. Je zou het kunnen zien als periodiek trainen maar dan net ff wat anders;). Het gebruiken van een masteron of primo aan het einde van je kuur zorgt ervoor dat alles beter te behouden is.

Bro,
thanks voor je reactie!

OKay, nu heb ik helder why je test-e ook als ED adviseerde.
Ik heb de test-e aangepast, en deze aanpassing is blijvend.

N.a.v. ons contact zal ik de winny en primo ook om zetten. Primo gaat naar phase 3 ipv 1 omdat primo milder is dan winny. Door Primo zal ik mijn gains beter vasthouden.

Zoals jullie zien heb ik mijn cycle wat omgegooid...met name fase 3.

Mijn concept komt ongeveer zo uit te zien dan.
Concept cycle

*Fase 1:
MAX ANDROGEN Fase
Totale fase duurt van Day 1 t/m 30
Day 1 t/m 15:
Androgen dominance gedeelte *Test-e 125mg ED (staat nu vast).
DAY 15 T/M 30 :
anabolic dominance gedeelte * Winstrol tabs , 40 mg ED
* Fase 2:
Cortisol / Estrogen Suppression Phase
Duurt van Day 15 t/m 43
*Arimidex 1 mg EOD
* Metyrapone (Metopirone) 500 mg EOD ? ?

*Fase 3:
Absolute Anabolic Phase
Voor deze fase zit ik in 2 strijd. Ik twijfel tussen 2 varianten. Variant 1 komt uit het boek building perfect beast (blz 104)en is eigenlijk voor iemand met lichaamsgewicht van 250 lbs (heb ik niet). Variant 2 is wat ik zelf heb opgesteld.

Variant 1:
Duurt van Day 31 t/m 75
Waarvan

op Day 31 + Day 38 +Day 53 + Day 60 * Primobolan (inject) 200 mg
Waarvan Day 39 t/m 52 En Day61 t/m 75 * 500 IU HCG ED (op deze dagen)
Day 60 t/m day 75 > 50 mg Clomid ED

Variant 2: (zelf opgesteld, duurt ook iets korter, houd zich aan de dagen gegeven bij post 3> exampel B).
Duurt van Day 31 t/m 58

Day 31 + Day 38 + Day 44 + Day 51 > Primobolan (inject) 100 mg
Day 39 t/m 43 EN Day 52 t/m 58 > 500 IU HCG ED (alleen op deze dagen)
Day 51 t/m 58 > 50 mg Clomid (of ik zit te denken aan 40 mg Nolvadex)



De vragen die ik nu nog heb per fase:::
Fase 1:
vraag> de dosering van winny op 40 mg ED ? hoog genoeg? (lijkt mij wel).

Fase 3:

De grote vraag die ik bij fase 3 heb is: voor welke variant zouden jullie gaan? Variant 1 of 2?

Al ben ik bang dat variant 1 (vanuit boek overgenomen) wat te zwaar/hoog gedoseerd is voor mij. Wie mee eens? ? ?

anyone??
Karma givin
 
Laatst bewerkt:
L. Rea
is toch gewoon meneer Alri?
 
BumB

Mijn concept komt ongeveer zo uit te zien dan.
Concept cycle

*Fase 1:
MAX ANDROGEN Fase
Totale fase duurt van Day 1 t/m 30
Day 1 t/m 15:
Androgen dominance gedeelte *Test-e 125mg ED (staat nu vast).
DAY 15 T/M 30 :
anabolic dominance gedeelte * Winstrol tabs , 40 mg ED
* Fase 2:
Cortisol / Estrogen Suppression Phase
Duurt van Day 15 t/m 43
*Arimidex 1 mg EOD
* Metyrapone (Metopirone) 500 mg EOD ? ?

*Fase 3:
Absolute Anabolic Phase
Voor deze fase zit ik in 2 strijd. Ik twijfel tussen 2 varianten. Variant 1 komt uit het boek building perfect beast (blz 104)en is eigenlijk voor iemand met lichaamsgewicht van 250 lbs (heb ik niet). Variant 2 is wat ik zelf heb opgesteld.

Variant 1:
Duurt van Day 31 t/m 75
Waarvan

op Day 31 + Day 38 +Day 53 + Day 60 * Primobolan (inject) 200 mg
Waarvan Day 39 t/m 52 En Day61 t/m 75 * 500 IU HCG ED (op deze dagen)
Day 60 t/m day 75 > 50 mg Clomid ED

Variant 2: (zelf opgesteld, duurt ook iets korter, houd zich aan de dagen gegeven bij post 3> exampel B).
Duurt van Day 31 t/m 58

Day 31 + Day 38 + Day 44 + Day 51 > Primobolan (inject) 100 mg
Day 39 t/m 43 EN Day 52 t/m 58 > 500 IU HCG ED (alleen op deze dagen)
Day 51 t/m 58 > 50 mg Clomid (of ik zit te denken aan 40 mg Nolvadex)​



De vragen die ik nu nog heb per fase:::
Fase 1:
vraag> de dosering van winny op 40 mg ED ? hoog genoeg? (lijkt mij wel).

Fase 3:

De grote vraag die ik bij fase 3 heb is: voor welke variant zouden jullie gaan? Variant 1 of 2?

Al ben ik bang dat variant 1 (vanuit boek overgenomen) wat te zwaar/hoog gedoseerd is voor mij. Wie mee eens? ? ?

anyone??
Karma givin
 
winny 40mg p/d is goed.
200mg primo (enanthaat?) pw is echt niet (te) veel. primo is 'vrij mild'.

ga dr gewoon voor kerel! KNALLEN :D
 
had zijn boek ook al gelezen (mede na posts van drycure en ook botje geloof ik) beetje moeilijk vind ik

ben nu halverwege zijn andere boek, chemical muscle enchancement, leest vlot en duidelijk

na vele searchen hier op dbb ben ik nogwel meer interessante onderwerpen tegengekomen (paul borreson, elmo's topic de moeder van alle aas cycles)
 
vind het maar raar... wat een gedoe allemaal... ik zou een kuur wel een fases willen delen maar dan heel anders als hier staat.... 15 dagen test? dan 1 dagen winstrol? lijkt mij veel te kort... vordat het gaat werken stop je er al mee...
neem een basis en ga daarom heen met anti oestrogenen, dht vormen, etc werken...
 
voorbeeld

*Fase 1:
MAX ANDROGEN Fase

*750 mg test, 40 mg diana per dag

* Fase 2:
Cortisol / Estrogen Suppression Phase

*100 mg test pro. en 100 tren ace om de dag en 500 mg boldone per week
*Arimidex 1 mg EOD
* Metyrapone (Metopirone) 500 mg EOD ? ?

*Fase 3:
Absolute Anabolic Phase:

500 mg boldone per week en 400 mg primo/masteron

het is maar een vluggertje
 
ben het wel met je eens ovation, maar waarom wil iedereen zo graag tijdens een kuur van deze duur met lange esters werken? En dan bold? Bold duurt net zo f*cking lang voordat ie op gang komt..
 
daarom laat je die langer doorlopen...
 
winny 40mg p/d is goed.
200mg primo (enanthaat?) pw is echt niet (te) veel. primo is 'vrij mild'.

ga dr gewoon voor kerel! KNALLEN :D


Thanks voor je reactie...jij kiest voor variant 1> duidelijk :D!

<moet karma verdelen over andere, voordat ik weer kan geven>
 
vind het maar raar... wat een gedoe allemaal... ik zou een kuur wel een fases willen delen maar dan heel anders als hier staat.... 15 dagen test? dan 1 dagen winstrol? lijkt mij veel te kort... vordat het gaat werken stop je er al mee...
neem een basis en ga daarom heen met anti oestrogenen, dht vormen, etc werken...

voorbeeld

*Fase 1:
MAX ANDROGEN Fase

*750 mg test, 40 mg diana per dag

* Fase 2:
Cortisol / Estrogen Suppression Phase

*100 mg test pro. en 100 tren ace om de dag en 500 mg boldone per week
*Arimidex 1 mg EOD
* Metyrapone (Metopirone) 500 mg EOD ? ?

*Fase 3:
Absolute Anabolic Phase:

500 mg boldone per week en 400 mg primo/masteron

het is maar een vluggertje

ben het wel met je eens ovation, maar waarom wil iedereen zo graag tijdens een kuur van deze duur met lange esters werken? En dan bold? Bold duurt net zo f*cking lang voordat ie op gang komt..

daarom laat je die langer doorlopen...


Beste Ovation & Roberto,

bedankt voor jullie reacties.
Nogmaals ik deel de mening dat korte esters beter zijn voor dit principe. Zoals ik al heb aangegeven heb ik nog test-e staan, dus vandaar dat ik het nu hiermee doe. Ik probeer het gewoon uit, zal ook een log bij gaan houden en hou jullie zo op de hoogte > of het nu k*t werkt of goed werkt qua vooruitgang > jullie horen het:p!

Ovation,> ik vind jouw kuurvoorstel zeker interessant, en zal die ook in mijn achterhoofd houden voor de toekomst :D!

Gr
 
Beste Ovation & Roberto,

bedankt voor jullie reacties.
Nogmaals ik deel de mening dat korte esters beter zijn voor dit principe. Zoals ik al heb aangegeven heb ik nog test-e staan, dus vandaar dat ik het nu hiermee doe. Ik probeer het gewoon uit, zal ook een log bij gaan houden en hou jullie zo op de hoogte > of het nu k*t werkt of goed werkt qua vooruitgang > jullie horen het:p!

Ovation,> ik vind jouw kuurvoorstel zeker interessant, en zal die ook in mijn achterhoofd houden voor de toekomst :D!

Gr


sorry dat ik er zo over doorga of zo, maar vind dit toch wel een beetje een zwak excuus. Er is een wereld van verschil tussen prop en enth, en dan zomaar op enth overgaan omdat je die nog hebt staan ipv 2 weekjes prop (a paar euro's) in huis halen vind ik toch wel een beetje jammer. Doe het dan helemaal volgens de theorie van het boek, want vind het verhaal iig wat aannemelijker met prop dan met enth. Maar hey, jouw lichaam..
 
met lange esthers zou het ook kunnen hoor.... maar wat mijn doel was is om aan te geven dat je niet een paar weekjes dit en een paar weekjes dat hoeft te doen om je aan dat concept te houden.... je kan een basis nemen of het nu test Esi of boldone of weet ik veel wat... maar daarom heen met arimidex etc kan gaan werken om die fases te krijgen in je kuur, ik heb heleaam niet gezegt dat je je aa korte eshters moet houden
 
Back
Naar boven