XXL Nutrition

Concept cycle gericht op boek Building The perfect Beast

Bezoekers in dit topic

sorry dat ik er zo over doorga of zo, maar vind dit toch wel een beetje een zwak excuus. Er is een wereld van verschil tussen prop en enth, en dan zomaar op enth overgaan omdat je die nog hebt staan ipv 2 weekjes prop (a paar euro's) in huis halen vind ik toch wel een beetje jammer. Doe het dan helemaal volgens de theorie van het boek, want vind het verhaal iig wat aannemelijker met prop dan met enth. Maar hey, jouw lichaam..

He gab,

Maakt niet uit dat je er over doorgaat, ik begrijp dat je het goed bedoeld! En je hebt ook wel een punt. Zwak excuses of niet, maar mijn besluit om deze kuur met test-e te doen, staat vast.
No offence!

Gr
 
met lange esthers zou het ook kunnen hoor.... maar wat mijn doel was is om aan te geven dat je niet een paar weekjes dit en een paar weekjes dat hoeft te doen om je aan dat concept te houden.... je kan een basis nemen of het nu test Esi of boldone of weet ik veel wat... maar daarom heen met arimidex etc kan gaan werken om die fases te krijgen in je kuur, ik heb heleaam niet gezegt dat je je aa korte eshters moet houden

Het is helder wat je bedoeld! Ik zal dit ook in mijn achterhoofd houden voor later.
 
Back On Topic please.;)

Heb besloten .

Concept schema komt er zo uit te zien:

*Fase 1:
MAX ANDROGEN Fase
Totale fase duurt van Day 1 t/m 30

Day 1 t/m 15:
Androgen dominance gedeelte *Test-e 125mg ED (staat nu vast).

DAY 15 T/M 30 :
anabolic dominance gedeelte * Winstrol tabs , 40 mg ED

* Fase 2:
Cortisol / Estrogen Suppression Phase
Duurt van Day 15 t/m 43
*Arimidex 1 mg EOD
* Metyrapone (Metopirone) 500 mg EOD

*Fase 3:
Absolute Anabolic Phase

Duurt van Day 31 t/m 75
Waarvan op Day 31 + Day 38 +Day 53 + Day 60 * Primobolan depot(inject) 200 mg
Waarvan Day 39 t/m 52 En Day61 t/m 75 * 500 IU HCG ED (op deze dagen)
Day 60 t/m day 75 > 50 mg Clomid ED

Toelichting fase 3: N.a.v. eerdere post's. Ik heb gekozen voor variant 1 (onderstaand). Dit komt uit het boek building perfect beast (blz 104)en is eigenlijk voor iemand met lichaamsgewicht van 250 lbs (welk ik niet zo zwaar ben, maargoed als het overdone is kan ik altijd nog minder zetten).




Opmerking:
Ik denk dat mijn cycle nu wel klaar is.
Alleen heb ik gemerkt dat ik niet aan Metyrapone (Metopirone) <FASE 2>kan raken. Dit is een cortisolblokker. Dit is nodig om tijdens de fase 2 het cortisol te onderdrukken/verminderen (logisch :p).

Iemand een optie voor evt een ander middel wat ook een cortisolblokker is maar gemakkelijker aan te komen is?
 
Laatst bewerkt:
vitamine C, omega3 :D

He bro,

jij hangt er ook steeds rond he!? :)
Thanks voor jouw snelle reactie's!

Omega 3 caps pak ik al (visolie). En ik zal lijnzaadolie toe gaan voegen ook nog bij mijn voeding. Genoeg over mn voeding, zodra mijn cycle klaar is zal ik mijn trainingsschema en voedingsschema posten.

Is er geen ander middel wat ik kan pakken ipv Metyrapone (Metopirone)????

Ik kan bijv Remeron of Cytadren pakken, maar dat zijn beide middelen waar ik ook niet makkelijk aan kan komen...
Of is Remeron wel gemakkelijk te verkrijgen bij onze zuiderburen ???
(is eig een antidepressiva met cortisol verlagende eigenschappen).

Ik had ook al de tip van slin gekregen, echter hier wil ik nog niet aan. Slin, hgh en igf-1 zijn normaal gesproken erg geschikt voor phase 3, maar ik heb hier nog niet voor gekozen ivm ik nog nieuw ben met gewone aas, vandaar dat ik voor phase 3 een lage dosering van aas heb gekozen.

Anyone?
 
Laatst bewerkt:
ik zou zelf niet aan de anti-depressiva gaan voor een wat cortisol verlagende werking... dat spul doet ook nog andere dingen met je he. misschien haal je je dan weer andere dingen op de hals....

omega3 neem je dus al; ik zou zeker 1000mg vit-c bij het opstaan en na de training nemen. is er verder niets in het supplementen landschap wat bruikbaar is? hmb schijnt ook cortisol te verlagen/blokken; maar ik weet niet of dit ook daadwerkelijk zo is (zal wel niet)!

ben ook erg benieuwd naar andere reacties....
 
zou de anti depressiva ook laten staan idd, erg zware medicatie, wordt je niet beter van. sommige soorten boter zijn ook actief cholesterol verlagend en goed voor je cortisol.
 
dopamine verhogen schijnt ook cortisol te verlagen... mss een idee?
 
ik zou zelf niet aan de anti-depressiva gaan voor een wat cortisol verlagende werking... dat spul doet ook nog andere dingen met je he. misschien haal je je dan weer andere dingen op de hals....

omega3 neem je dus al; ik zou zeker 1000mg vit-c bij het opstaan en na de training nemen. is er verder niets in het supplementen landschap wat bruikbaar is? hmb schijnt ook cortisol te verlagen/blokken; maar ik weet niet of dit ook daadwerkelijk zo is (zal wel niet)!

ben ook erg benieuwd naar andere reacties....

zou de anti depressiva ook laten staan idd, erg zware medicatie, wordt je niet beter van. sommige soorten boter zijn ook actief cholesterol verlagend en goed voor je cortisol.


Thanks voor de tips! Sups ben ik niet zo snel voorstander voor omdat het vaak lulverhalen zijn. Qua supps geloof ik metname op: whey, glutamine, visolie, multivit,creatine (de eenvoudige zonder alle poeha :D)
Remeron was ook niet mijn 1e keus,,,(word in het boek wel met 1 cycle voor phase 2 beschreven, maar anti-depressiva...uhmz ben zo al vrolijk genoeg > no thanks dus :p)
Cholesterol verlagers , verlagen idd ook cortisolaanmaak.

Wel jammer dat cytadren en Metyrapone zo moeilijk aan te komen zijn.

Wat ik al eerder zei: iemand raade mij tijdens phase2> slin aan....maar daar begin ik liever nog niet aan. Komt wel in toekomst :o

Ben benieuwd of iemand tips heeft qua medicatie ofzo, of evt. zo een supplement.

Gr
 
Laatst bewerkt:
dopamine verhogen schijnt ook cortisol te verlagen... mss een idee?


Fijn dat je meedenkt!!

Dopamine, zou ik verder moeten onderzoeken. Schijnt magnesium en vitamine B-6 verantwoordelijk zijn voor de aanmaak van dopamine.

daarnaast dit erover gelezen (al is wikipedia niet het meest betrouwbare, maar toch: mocht ik ineens meerdere stemmen ineens gaan horen :cool::
Ook bij ADHD is er waarschijnlijk sprake van een onbalans van dopamine. Dopamine speelt tenslotte ook een rol bij schizofrenie. In de hersenen van schizofrenen zijn na autopsie hoge concentraties D2-receptoren gevonden in o.a. het striatum. Volgens Weinberger spelen vooral over- en onderactivaties van respectievelijk het mesolimbisch en mesocorticale circuit een rol bij twee van de meest kenmerkende aspecten van schizofrenie, namelijk de zogenaamde positieve -en negatieve symptomen[4]. Dopamine is niet de enige neurotransmitter die een rol speelt bij schizofrenieOok bij ADHD is er waarschijnlijk sprake van een onbalans van dopamine. Dopamine speelt tenslotte ook een rol bij schizofrenie. In de hersenen van schizofrenen zijn na autopsie hoge concentraties D2-receptoren gevonden in o.a. het striatum. Volgens Weinberger spelen vooral over- en onderactivaties van respectievelijk het mesolimbisch en mesocorticale circuit een rol bij twee van de meest kenmerkende aspecten van schizofrenie, namelijk de zogenaamde positieve -en negatieve symptomen[4]. Dopamine is niet de enige neurotransmitter die een rol speelt bij schizofreni
 
Thanks voor de tips! Sups ben ik niet zo snel voorstander voor omdat het vaak lulverhalen zijn. Qua supps geloof ik metname op: whey, glutamine, visolie, multivit,creatine (de eenvoudige zonder alle poeha :D)
Remeron was ook niet mijn 1e keus,,,(word in het boek wel met 1 cycle voor phase 2 beschreven, maar anti-depressiva...uhmz ben zo al vrolijk genoeg > no thanks dus :p)
Cholesterol verlagers , verlagen idd ook cortisolaanmaak.

Wel jammer dat cytadren en Metyrapone zo moeilijk aan te komen zijn.

Wat ik al eerder zei: iemand raade mij tijdens phase2> slin aan....maar daar begin ik liever nog niet aan. Komt wel in toekomst :o

Ben benieuwd of iemand tips heeft qua medicatie ofzo, of evt. zo een supplement.

Gr

Fijn dat je meedenkt!!

Dopamine, zou ik verder moeten onderzoeken. Schijnt magnesium en vitamine B-6 verantwoordelijk zijn voor de aanmaak van dopamine.

daarnaast dit erover gelezen (al is wikipedia niet het meest betrouwbare, maar toch: mocht ik ineens meerdere stemmen ineens gaan horen :cool::
Ook bij ADHD is er waarschijnlijk sprake van een onbalans van dopamine. Dopamine speelt tenslotte ook een rol bij schizofrenie. In de hersenen van schizofrenen zijn na autopsie hoge concentraties D2-receptoren gevonden in o.a. het striatum. Volgens Weinberger spelen vooral over- en onderactivaties van respectievelijk het mesolimbisch en mesocorticale circuit een rol bij twee van de meest kenmerkende aspecten van schizofrenie, namelijk de zogenaamde positieve -en negatieve symptomen[4]. Dopamine is niet de enige neurotransmitter die een rol speelt bij schizofrenieOok bij ADHD is er waarschijnlijk sprake van een onbalans van dopamine. Dopamine speelt tenslotte ook een rol bij schizofrenie. In de hersenen van schizofrenen zijn na autopsie hoge concentraties D2-receptoren gevonden in o.a. het striatum. Volgens Weinberger spelen vooral over- en onderactivaties van respectievelijk het mesolimbisch en mesocorticale circuit een rol bij twee van de meest kenmerkende aspecten van schizofrenie, namelijk de zogenaamde positieve -en negatieve symptomen[4]. Dopamine is niet de enige neurotransmitter die een rol speelt bij schizofreni



BUMB> anyone idee qua cortisol remmer (of remmend middel)?
 
ik hoopte eigenlijk dat jij met een mooi verhaal zou komen :D
 
Na nog een keer feedback te hebben gehad. gaat dit em worden:

Heb besloten .

Cycle schema komt er zo uit te zien:

*Fase 1:
MAX ANDROGEN Fase
Totale fase duurt van Day 1 t/m 30

Day 1 t/m 15:
Androgen dominance gedeelte *Test-e 125mg ED (staat nu vast).

DAY 15 T/M 30 :
anabolic dominance gedeelte * Winstrol tabs , 40 mg ED

* Fase 2:
Cortisol / Estrogen Suppression Phase
Duurt van Day 15 t/m 43
*Arimidex 1 mg EOD
<* Metyrapone (Metopirone) 500 mg EOD> Kan ik niet aan komen, dus fase 2 is alleen arimidex

*Fase 3:
Absolute Anabolic Phase

Duurt van Day 31 t/m 75
Waarvan op Day 31 + Day 38 +Day 53 + Day 60 * Primobolan depot(inject) 200 mg
Waarvan Day 39 t/m 52 * 500 IU HCG ED (op deze dagen)
Day 60 t/m day 75 > 40 mg Nolvadex ED


Het aantal HCG is veranderd. Plus ik heb voor Nolvadex gekozen ipv clomid ivm sides van clomid.

Als alles goed gaat heb ik het binnenkort binnen en start ik er a.s. maandag mee!!!:D Uiteraard word er dan ook een log geopend!

see ya
 
hey 2dom.

Echt interresant zulke topics, en wens u zeer veel succes toe met je kuur!
Wat ik mij af vraag (en sry moest het een domme vraag zijn), kun je zulke kuren ook met zwaardere middelen gebruiken voor in de bulk? of mss zelf in de cut? kan dit?

heb zitten zoeken naar boek, zeer interresant, maar vind het niet!!

alvast bedankt

en nog maals succes dude!!!
 
Beste Henk,

ik had je post over het hoofd gezien gisteren.
Interessante vraag van jou;
heel eerlijk gezegd, ik zou niet weten of ik hier nu het zo aan zou pakken. Waarschijnlijk had ik dan de smaak te pakken gehad met die methode zolang ik daarmee vooruit zou gaan.
Echter mezelf kennende, is het zo dat ik een nieuwsgierig persoon ben, dat wanneer ik interessante methode lees, dat ik daar ook wel nieuwsgierig naar ben wat voor invloed dat op mijn prestaties zou hebben.
Zeker wanneer ik het idee heb dat de info van deze methode niet ver van de prof methodes af ligt. Ook gezien met o.a. zijn (schrijver) eigen progressie foto's erin, etc.
Met alle respect voor andere methodes.


Ontopic:

Betreft de reacties hier, heb ik besloten om de test-e EOD te gaan zetten.
Met name omdat test-e ook langzame ester is.
Verder twijfel ik wel nog even over de hoeveelheid > denk dat het 250 mg Test-e EOD gaat worden

Wie eens?

<rekeninghoudend dat ik wel beginner ben qua kuren, en vooral met test.>

:orly:

ik ben het eens met Roberto , dit is een klote-kuur .....
 
Omdat het niet "mainstream" is hoeft het nog geen klote kuur te zijn/worden.

@ts
Leuk dat je een logje bij gaat houden, hoop wel dat je hem eerlijk update. Belangrijkste waar ik naar benieuwd ben is dalijk je netto rendement.
 
Omdat het niet "mainstream" is hoeft het nog geen klote kuur te zijn/worden.

@ts
Leuk dat je een logje bij gaat houden, hoop wel dat je hem eerlijk update. Belangrijkste waar ik naar benieuwd ben is dalijk je netto rendement.

idd!
 
laten we kijken jongens,misschien gaat het perfect.Respect overgens dat iemand eens wat anders probeert

suc6 jongen
 
Back
Naar boven