MuscleMeat

Concorso di log di Koekie

Bezoekers in dit topic

netjes koek....ik durf niet meer te meten, ff wachten nog:)
 
thnks beesten, of beesies [Afbeelding niet meer beschikbaar]


Keun, dit is de eerste keer dat ik cut, ik ben gewoon begonnen met HIIT vanwege het afterburn effect dat het heeft op je stofwisseling gedurende de rest van de dag (ik train rond 10 uur s'morgens) Tom Venuto, van burn the fat feet the muscle, is er ook voorstander van. Ben momenteel op bladzijde 288 van het boek :)
Later, als ik eenmaal de 8% aantik en mischien nog een half procentje wil zakken, dan ga ik 2x per dag cardio doen (1 maal roeien+HIIT op loopband rechtstreeks na me krachttraining rond 10 uur s'morgens) en rond 16:00 uur nog +/- 30min. LIS hardlopen in de omgeving.
 
Zou wel low intensity iets zijn!

On topic! Mooi plannen weer koek!:D

Edit: Zie net dat je al op 9.5 zit! Goed hoor Koek, vanwaar kom je en hoelang ben je er al voor bezig! ik mag namelijk nog wel wat %'en zakken!:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
wat is LIS hardlopen ?

Low intesity; hartslag rond 130. en dat 30 min minimaal.

Zou wel low intensity iets zijn!

On topic! Mooi plannen weer koek!:D

Edit: Zie net dat je al op 9.5 zit! Goed hoor Koek, vanwaar kom je en hoelang ben je er al voor bezig! ik mag namelijk nog wel wat %'en zakken!:rolleyes:

Thanks marvin, ik zit nu op dag 53 van me cut, en ben tot nu 5,5% vet kwijt. Ik woog 89 toen ik begon. Hoop vocht vanwege de zuivel en creatine. (zowel zuivel en creatine zijn niet geschikt voor mij, ook niet tijdens een bulk :P)Nu gaat het netjes met 0,5kg gewichtsverlies per week en behoud van me kracht. Ik mag dus niet klagen. ;)

Als ik jou was marvin, zou ik die rozijnen en kwark(zuivel) uit je dieet schrappen, onnodige suikers en lactose is voor eigenlijk bijna iedereen wel slecht te verteren (alhoewel de 1 er meer last van heeft dan de ander)
 
lekker bezig koek. en ik merk het zuivel schrappen ook goed!
 
Thanks marvin, ik zit nu op dag 53 van me cut, en ben tot nu 5,5% vet kwijt. Ik woog 89 toen ik begon. Hoop vocht vanwege de zuivel en creatine. (zowel zuivel en creatine zijn niet geschikt voor mij, ook niet tijdens een bulk :P)Nu gaat het netjes met 0,5kg gewichtsverlies per week en behoud van me kracht. Ik mag dus niet klagen. ;)

Als ik jou was marvin, zou ik die rozijnen en kwark(zuivel) uit je dieet schrappen, onnodige suikers en lactose is voor eigenlijk bijna iedereen wel slecht te verteren (alhoewel de 1 er meer last van heeft dan de ander)
Doe je netjes...je cut ongeveer 2 maandjes in totaal? Die kwark gaat er vanaf zondag uit...heb nightprotein besteld..ik heb namelijk ook nogal last van behoorlijk vochtretentie door zuivel (dike huid e.d), dus hoop dat het weglaten ervan wat zoden aan de dijk zet voor de dikte van mijn huid...:o
 
Vanochtend weer wezen hardlopen op lege maag. 7 uur me bed uit, ff 0,5 liter water achterover, en meteen me sportschoentjes aan en lopen maar.

18:30minuut over 4 kilometer... niet slecht. Hartslag lag lekker hoog, zo tegen de 170, constant. (**** hartrates van 130, dat gaat voor mij niet hard genoeg :P)
 
Netjes hoor, goeie tijd ook nog. En pak je dan direct na je ochtendcardio je ontbijt of wacht je eerst nog even?
 
Gaat goed man! Ben je nog steeds aan het carb cyclen of gebruik je low carb dagen en een refeed?
 
Netjes hoor, goeie tijd ook nog. En pak je dan direct na je ochtendcardio je ontbijt of wacht je eerst nog even?

Ik ga ff de badkamer in om het zweet van me lijf af te wassen en mezelf even op te frissen... daarna eet ik 50gr havermout met 40gr whey isolate.(zit dus 15-20min tussen) 1 uur later neem ik nogmaals 50gr havermout en vertrek ik 30-45min. later naar de gym ;)

Gaat goed man! Ben je nog steeds aan het carb cyclen of gebruik je low carb dagen en een refeed?

3 dagen 100gr carbs (excl de groenten)
3 dagen low (alleen groenten + de carbs uit de walnoten)
1 dag high carbs; 300gr carbs (excl de groenten)

Gaat heel goed zo, enne, ik weeg mezelf 1x per week, als ik tevreden ben verander ik niks aan het dieet, ben ik ontvreden dan verlaag/verhoog ik als eerste de cardio. Mocht de week erop nog blijken dat ook dat niet heeft geholpen, dan ga ik pas wat met me koolhydraten spelen.
 
is dit je eerste cut trouwens? je pakt het goed aan iig.
hoe krijg je die havermout weg haha - leer me dat eens!

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Keun, dit is de eerste keer dat ik cut, ik ben gewoon begonnen met HIIT vanwege het afterburn effect dat het heeft op je stofwisseling gedurende de rest van de dag (ik train rond 10 uur s'morgens) Tom Venuto, van burn the fat feet the muscle, is er ook voorstander van. Ben momenteel op bladzijde 288 van het boek :)
Later, als ik eenmaal de 8% aantik en mischien nog een half procentje wil zakken, dan ga ik 2x per dag cardio doen (1 maal roeien+HIIT op loopband rechtstreeks na me krachttraining rond 10 uur s'morgens) en rond 16:00 uur nog +/- 30min. LIS hardlopen in de omgeving.
edit nvm:P
 
Vanochtend weer wezen hardlopen op lege maag. 7 uur me bed uit, ff 0,5 liter water achterover, en meteen me sportschoentjes aan en lopen maar.

18:30minuut over 4 kilometer... niet slecht. Hartslag lag lekker hoog, zo tegen de 170, constant. (**** hartrates van 130, dat gaat voor mij niet hard genoeg :P)

Bij mij zat hij vroeger op 200-210, toen ik moest lopen als test. Lo leerkracht zei dat ik het nooit ging volhouden , heb toch gewoon 4km op 200-210 hartrate gelopen, geen probleem ondervonden lol en was 2des :P.

Denk dat het vooral persoonsgebonden is ook, hoe diep je aeroob of anaeroob kan gaan.
 
Ik ben ook bffm aan het lezen, echt interessant!

Bij mij zat hij vroeger op 200-210, toen ik moest lopen als test. Lo leerkracht zei dat ik het nooit ging volhouden , heb toch gewoon 4km op 200-210 hartrate gelopen, geen probleem ondervonden lol en was 2des :P.

Denk dat het vooral persoonsgebonden is ook, hoe diep je aeroob of anaeroob kan gaan.
wtf :p dat hou ik wss nog geen halve minuut vol :D
 
Mijn rusthartslag is ook 38-42 :D

Ja Burn the fat feed the muscle heb ik al uitgelezen, heb er een hoop aan gehad!

Ben nu aan mijn 2e book bezig, ook amerikaans; The Lean Mass Diet (is van scivation.com) Dit dieet is op basis van moderate carb, moderate fat, moderate protein (beetje 33/33/33% van je voeding van wat ik tot nu toe gelezen heb.

Ik ben erg koolhydraat gevoelig kan ik jullie melden.. dus komende ''clean'' bulk ga ik ook niet te hoog in koolhydraat, zo'n 35-40% max. En uiteraard ook wat cyclen met de koolhydraten.
 
erg fanatiek ben je goed om te lezen veel succes met de contest gast
 
hoe is het met koekie, hoe sta je er voor?
 
Mijn rusthartslag is ook 38-42 :D

Ja Burn the fat feed the muscle heb ik al uitgelezen, heb er een hoop aan gehad!

Ben nu aan mijn 2e book bezig, ook amerikaans; The Lean Mass Diet (is van scivation.com) Dit dieet is op basis van moderate carb, moderate fat, moderate protein (beetje 33/33/33% van je voeding van wat ik tot nu toe gelezen heb.

Ik ben erg koolhydraat gevoelig kan ik jullie melden.. dus komende ''clean'' bulk ga ik ook niet te hoog in koolhydraat, zo'n 35-40% max. En uiteraard ook wat cyclen met de koolhydraten.
goed dat je zo veel informatie probeert te verzamelen man, is alleen maar leerzaam. die carb gevoeligheid heb ik zelf ook en daar waar ik normaal tijdens m'n bulk altijd 100 gr pasta of rijst kookte of 100 gr havermout in m'n melk flikkerde gaat het nu ook naar 75 en soms 50 gr...en cyclen kan best year round...

hoe gaat het nu man?
 
erg fanatiek ben je goed om te lezen veel succes met de contest gast

Hey, een nieuwe log lezer, welcome to my world :D
Thanks ;)

hoe is het met koekie, hoe sta je er voor?

Met koekie gaat alles goed.
Net even een foto geschoten hoe ik er ''2 weeks out'' voor sta.
Plat vanwege de 75gr koolhydraten per dag, maar daar is over 2 weken verandering in gebracht (lekker 1,5dag koolhydraten laden :D)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


goed dat je zo veel informatie probeert te verzamelen man, is alleen maar leerzaam. die carb gevoeligheid heb ik zelf ook en daar waar ik normaal tijdens m'n bulk altijd 100 gr pasta of rijst kookte of 100 gr havermout in m'n melk flikkerde gaat het nu ook naar 75 en soms 50 gr...en cyclen kan best year round...

hoe gaat het nu man?


Ja die carb sensitive is echt ****ed. Je brein wilt carbs, je wordt helemaal gek als je dagenlang op 65-75gr per dag zou moeten leven zoals ik al meer dan een week bezig ben... als ik nu een pak crackers of een pakje rijstwafels zie liggen word ik echt gek, ik wil ook :( Maargoed, ff de mindset knop omdraaien, cafeine pilletje in me mikkie en life goes on :D
Enige vervelende van alles is dat het eten van carbs bij mij (en dus bij jou ook waarschijnlijk) averechts werkt en je er dus alleen maar papperig van wordt :o...

Maaaaaar buiten dat, ik voel me prima, heb voldoende energie om mijn trainingen af te werken, me cardio, me eten te gaan halen (eten maken -kilo kip grillen, eieren bakken, groenten stomen- doet me moeder nog steeds elke dag, lief he:D)
 
Back
Naar boven