MuscleMeat

Concorso di log di Koekie

Bezoekers in dit topic

Nomnom..nice voeding!:D:D
 
Ik heb besloten om toch maar niet verder koolhydraten te laden... ik heb het gisteren gedaan, maar voelde mezelf echt heel de dag zwaar verrot, moe, futloos, en ik had dikke kringen rond mijn ogen aan het eind van de dag. Ik verdraag KH gewoonweg slecht.

Morgenavond of zaterdagochtend een tal van foto's schieten en ik zie wel wat er uit komt rollen :)


Maargoed, buiten het voedingsgebeuren en al die crap, heb ik daarnet nog 45min. getraind. En vanochtend nog 35min op de crostrainer gestaan rechtstreeks toen ik uit me bed kwam.

Lowerbody (geen quads dit keer)

Deadlift;
10x60
10x90
10x110
10x115
10x125
12x125
10x90

Leg curls; lekker aanspannen
10x39
10x45
10x52
10x59
12x59 (3 met hulp)

Seted calf raises;
5 sets 20-25 reps

Standing calf raises;
5 sets 10 reps

Stiff leg deadlifts met dumbbells;
10x20 per hand
10x26 per hand
10x28 per hand


Morgen de armen trainen en hardlopen in de ochtend.
 
wat voor carbs heb je dan geladen, complexe of snelle?
 
staat een pagina terug ;)

basmatti en krentenbollen.

maar sowieso, mijn lichaam kan niet goed tegen koolhydraat.

veel fat, veel eiwit, en hooguit 150gr koolhydraat per dag is goed voor mij en voel ik me perfect bij. Komende bulk ga ik ook niet hoger dan 150gr koolhydraat per dag... maar verhoog ik gewoon het vet.
 
staat een pagina terug ;)

basmatti en krentenbollen.

maar sowieso, mijn lichaam kan niet goed tegen koolhydraat.

veel fat, veel eiwit, en hooguit 150gr koolhydraat per dag is goed voor mij en voel ik me perfect bij. Komende bulk ga ik ook niet hoger dan 150gr koolhydraat per dag... maar verhoog ik gewoon het vet.
150g koolhydraat in de bulk! Ik ben ook best gevoelig voor carbs, maar 150g vind ik wel erg weinig voor in de bulk...op hoeveel kcals wil je ongeveer gaan zitten dan?
 
kcals, geen idee. kijken wat de spiegel/weegschaal/mentale gesteldheid zegt ;)

Heb me voorgenomen om me niet zo vast te pinnen aan die voeding, en gewoon verantwoord te eten, en zorgen dat ik genoeg vet/eiwit binnenkrijg, die carbs krijg je dan automatisch wel wat mee.

Vaochtend de contest foto's geschoten, en een collage gemaakt en verzonden. Ben benieuwd.

Maar kwam er achter toen ik de pics ging uploaden dat ik vergeten was een DBB kenmerk op de achtergrond te gebruken tijdens het nemen van de foto''s... maar ach, ik heb genoeg posts en ben lang genoeg lid, dus denk niet dat er een probleem van gemaakt gaat worden.

Iedereen succes met de contest!!! En dat de beste mogen winnen.
 
jij ook succes koekie!!
 
Maar kwam er achter toen ik de pics ging uploaden dat ik vergeten was een DBB kenmerk op de achtergrond te gebruken tijdens het nemen van de foto''s... maar ach, ik heb genoeg posts en ben lang genoeg lid, dus denk niet dat er een probleem van gemaakt gaat worden.

Iedereen succes met de contest!!! En dat de beste mogen winnen.
Heb ik ook niet Koek! Maar volgens mij maakt dat niet beister veel uit als je bekend bent op het forum..
 
als je hoofd er maar op staat lijkt het mij geen probleem....niet stiekum het lichaam van jay cutler er zetten he?:D
 
hahaha of juist andersom nichty :D :D
 
ZO, koekie neemt 10 dagen rust van zijn krachttraining... geen training... wel blijven bewegen in de zin van wat hardlopen, werken en fietsen van A naar B.

Maandag 16aug start ik weer met trainen.... langzaam de kcals weer wat opvoeren en werken aan de 90+ droge kilo's. Moet echter nog wat brainstormen wat betreft een trainschema, (heb GVT in gedahcten) anders ga ik gewoon oldskool split volgen, zoals ik altijd heb gedaan... ik zie het wel.

Vanmorgen nog een vetmeting laten doen, een 4 punts meting. exact dezelfde plaatsen als 4 weken terug. 4 weken terug nog 9,5% BF, vanochtend 6,9%! omg. ik ben tevreden.
 
Koek! suc6 de komende 10 dagen!

Ik zou echt wat anders gaan doen als je basic split! Het gaat je zekere bevallen om WSB of GVT te doen denk:thumbs:

Al foto's van die 6.9% En wil je serieus nog verder zakken?

Prettigweekend Koekmeister!:D
 
Ik denk dat het 6 weken GVT gaat worden marvin!

10x10
bench, pulldown, shoulderpress, squat, deadlift, barbell curl, dips, calf raises

3x10
incline fly, DB row, bented side raises, leg extension, leg curl, pushdowns, barbell shurggs

BORST - RUG
rust
HAMSTRINGS - KUITEN - LOWER BACK
SCHOUDERS - TRAPS - ARMEN
rust
QUADS - KUITEN
rust

Na 4 weken gooi ik het volume omlaag;
week 5; 6 reps (10 sets) heavy wheigts
week 6; 4 reps (10 sets) heavy wheigts
week 7; tijd voor een nieuw schema


Heb wel ergens een fototje van afgelopen week overigens, zal hem eerdaags eens plaatsen ;)
 
Laatst bewerkt:
Wel nais ook dat GVT!:D

Ga ik me denk volgend jaar ook eens in verdiepen! Eerst maar eens WSB weer oppakken in september/oktober en mogelijk langer..
 
Nou mensen, dit was het voor dit jaar.

Komend jaar ben ik zeker van plan weer mee te doen... alleen dan met het doel meer massa en meer power!

Thanks voor de mensen die me zo nu en dan gevolgd hebben en die me een cijfer hebben gegeven!

Mischien dat ik in de loop der tijd nog eens een log open.
 
Back
Naar boven