AndroidHealthClinic

Conditie & Cutkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marijuice

Novice
Lid geworden
1 dec 2020
Berichten
19
Waardering
4
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Hi!
Ik zat een tijd op 125mg test e en 100mg mast e per week
Nu wil ik dat verhogen naar 250mg test e en 200mg mast e per week voor ongeveer 8 weken, dan ga ik namelijk op vakantie.

Ik zou daarbij graag een middel gebruiken dat mn conditie en cardioprestaties een boost geven tijdens de kuur.

Tussen deze middelen twijfel ik:
- Cardarine
- Anavar
- Clenbuterol (Alhoewel ik het trillen door sides niet erg fijn vind)
- Boldenone heb ik veel over gelezen voor conditie, maar aangezien dit een Testosterone derivative is, is dat dan niet dubbel i.c.m. test e?
- Eventueel winstrol, alhoewel ik heb begrepen dat dit juist averechts kan werken voor je pezen en dus cardio prestaties.
- Nog meer suggesties?

Ik zat op 6 dagen PPL en ga met de nieuwe kuur naar 3x Full body en de rest van de dagen cardio.

Wat denken jullie?
 
Doe anavar en cardarine 50/20 met de test mast
 
Ik vond cardarine echt grandioos werken voor cardio prestaties. 20mg per dag pakte ik altijd.

Het heeft wel een sketchy reputatie en veel mensen zijn er niet zo kapot van, dus pak het zelf ook al tijden niet meer. Maar als je er mee begint merkte ik altijd binnen 2 dagen al enorme verschillen in cardio output... Vandaar dat het ook zoveel gebruikt wordt door CrossFitters.
 
Cardarine doet bij mij totaal niets. Als je geen Clen wilt, zou ik cafeïne tab proberen. Weet alleen niet wat je deel van vakantie ermee te maken heeft. ga je over 8 weken op vakantie of ?
 
Thanks voor de tips. Boldenone dus sowieso niet?

Cardarine doet bij mij totaal niets. Als je geen Clen wilt, zou ik cafeïne tab proberen. Weet alleen niet wat je deel van vakantie ermee te maken heeft. ga je over 8 weken op vakantie of ?
Hahah had wellicht duidelijker gemogen. Ja ik ga over 8 weken met vakantie waar ik ook veel actief bezig ga zijn.
 
Back
Naar boven