Fitness Seller

Conditieverlies door meer massa. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Corvette C6

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2012
Berichten
216
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Beste DBB'ers,
Toen ik 63kg woog kon ik heeeeel lang rennen en had een zeer goede conditie.
Maarja, dat was 5-6 maanden geleden. Weeg nu 75kg en conditie is prut. Als ik krachttraining aan het doen ben dan ben ik na de set altijd een beetje buiten adem, vooral bij de compounds. Ik adem op de goede manier.
Iemand een idee hoe ik mijn conditie weer beter kan maken en hebben jullie ook conditieverlies gehad?
 
Als je niet aan conditietraining doet gaat je conditie achteruit.
Lijkt me best logisch.

(meer gewicht is dus ook meer gewicht telkens verplaatsen).
 
Ik doe zelf niet aan conditie, geen last van buiten adem gehad tijdens compounds. Behalve bij dl ga ik er wel even bij zitten, maar dat is eerder omdat ik een beetje licht in me hoofd raak.
Heb je geen conditie -> conditietraining
 
Ik doe zelf niet aan conditie, geen last van buiten adem gehad tijdens compounds. Behalve bij dl ga ik er wel even bij zitten, maar dat is eerder omdat ik een beetje licht in me hoofd raak.
Heb je geen conditie -> conditietraining

Ja dat is helaas tt punt dus, gaat conditietraining niet ten koste van krachttraining?
 
Zou wel eerst je kt doen en daarna je cardio en dan ook je voeding in de gaten houden dat je wel blijft aankomen als dat je bedoeling is.
 
the-vest-system-model-105-68741-143137.gif
 
Conditie is in feite gewoon de gesteldheid van je cardiovasculair systeem toch?
Om een betere conditie te krijgen (snelheid om weer een regelmatige hartslag te krijgen na een inspanning) moet je gewoonweg conditietraining doen lijkt mij.
Het is wel lastig te combineren met echt massa opbouwen, maar het kan prima (zie bijvoorbeeld fitness modellen).
 
Back
Naar boven