MuscleMeat

Confronterend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 dec 2007
Berichten
2.703
Waardering
0
Nu een reportage op NG, 4% van de steroidengebruikers heeft last van zelfmoordneigingen...
 
Wat is het percentage onder niet-gebruikers dan? Ik vind 4% niet schokkend veel ofzo.
 
Ik zou mezelf ook van kant maken als ik fake spul in me donder had gespoten...ikz ou dan ook nog een bierfles aan me stijve lul hangen zodat die fier omhoog staat als ze me vinden...

Hmm, kan zo'n opmerking nu al wel?
 
Laatst bewerkt:
Wat is het percentage onder niet-gebruikers dan? Ik vind 4% niet schokkend veel ofzo.
Heb ik geen idee van maar ik kan me niet voorstellen dat dat cijfer hoger zal liggen.

Best intressante docu overigens om te kijken.
 
Ik zou mezelf ook van kant maken als ik fake spul in me donder had gespoten...

Hmm, kan zo'n opmerking nu al wel?
Gebruikte Lauw niet dergelijke troep, daar ging het mij eigelijk om...
 
Volgens mij was Lauw zo naturel als zijn onderbroek
 
Beetje kansloos topic als het hier op uitdraait, van 1 kuurtje in een grijs verleden ga je echt niet op weg naar een depressie vele jaren later. Of je moet wel erg zwaar kuren in dat eerste kuurtje en je hele HPTA plat hebben gelegd.
 
Ik zou mezelf ook van kant maken als ik fake spul in me donder had gespoten...

Hmm, kan zo'n opmerking nu al wel?

Hij had niet anders gewild. Je zou er nog wat stijve lullen en bier tussendoor moeten gooien.
 
En de andere 96% dus niet :thumbup:
 
Wat is het percentage onder niet-gebruikers dan? Ik vind 4% niet schokkend veel ofzo.

Percentage onder de gehele bevolking is 0,01%, maar dat is wel het dubbele van het aantal verkeersslachtoffers per jaar bijvoorbeeld.

Dat zijn geen neigingen maar zelfmoorden. Denk dat het aantal zelfmoordneigingen een stuk hoger ligt.
 
Haha ik heb het ook gezien, what a load of crap.

1 vader van een overleden zoon:
"Hundreds and thousands of youngsters are injecting it in their veins"

:roflol:
 
Ja zo ken ik er nog wel een paar...

95% van de zelmoordenaars zijn drinkers....want ja, iedereen drinkt wel eens wat.

Beetje zaadloos onderzoek dit.
 
volgens mij heeft 4% van de "normale" mensen ook zelfmoordneigingen
 
Hier op dbb ligt het percentage veel hoger...denk aan alle gebanden?
 
Goed onderzoek!:p
 
volgens mij heeft 4% van de "normale" mensen ook zelfmoordneigingen

Volgen dit bericht komt dat aardig in de buurt :

Utrecht - Jaarlijks doen 94.000 volwassenen een zelfmoordpoging. Daarnaast voelen 410.000 mensen zich zo terneergeslagen dat zij aan suïcide denken. Veel van hen hebben in de voorafgaande periode last gehad van psychische problemen. Dat blijkt woensdag uit recente onderzoeksgegevens van het Trimbos-instituut.

Cijfers die tot voor kort nog niet bekend waren. Wel was uit ziekenhuisregistraties bekend, dat jaarlijks ongeveer 9.200 mensen worden opgenomen vanwege zelf toegebracht letsel, maar dit zijn alleen de meest ernstige gevallen. Het aantal 'geslaagde' suïcides in Nederland is ongeveer 1.600 per jaar.

De nu bekend gemaakte cijfers over suïcidepogingen en suïcidegedachten zijn afkomstig uit de Netherlands Mental Health Survey and Incidence Study (NEMESIS) van het Trimbos-instituut, een representatief onderzoek naar psychische problemen bij de volwassen bevolking van 18-64 jaar.

[Link niet meer beschikbaar]

410.000 personen die denken aan zelfmoord, dat is nog geen 4% maar als je jonge kinderen afhaalt van het totaal van de bevolking kom je daar wel op uit lijkt me.
 
En met dit huidig kabinet zal het wel een stuk hoger liggen
 
Hoeveel zal het wereldwijd zijn? Eric?
 
ik denk dat het in landen waar prestatiedruk bestaat een stuk hoger ligt dan bij een indianen stam in het amazone gebied
Onze samenleving is gewoon ziek

simpel voorbeeld: je bent een onzeker persoon, 13 jaar oud, je hebt acne en op tv zie je allemaal reclames van clearasil....nu kan het dus zijn dat bij 1 op de zoveel van dit soort mensen een erge persoonlijkheids stoornis ontwikkeld wat in de loop der jaren tot suicide leidt... zo simpel en sluipend
 
ik denk dat het in landen waar prestatiedruk bestaat een stuk hoger ligt dan bij een indianen stam in het amazone gebied
Onze samenleving is gewoon ziek

BS! Onze maatschappij is heel gezond. Kijk maar naar al die mensen, die Yakult drinken.:cool:
 
Back
Naar boven