XXL Nutrition

Confronterend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zie acne als spermabulten en de vrouwen vinden je weer geil...zie je...gezeur om niks
 
neigingen ligt onder normale bevolking denk ik wel hoger. afijn die onderzoeken lopen nogal uiteen.
 
Haha mijn vader gisteren, naar boven, want hij zag dit programma ook op tv.

Zegt ie: gebruik jij dat.
Pas je wel op wat je allemaal gebruikt. :roflol:

Die mensen hebben toch zeker wat meer moeten doen om je lever zo ****ed up te krijgen.
 
Haha mijn vader gisteren, naar boven, want hij zag dit programma ook op tv.

Zegt ie: gebruik jij dat.
Pas je wel op wat je allemaal gebruikt. :roflol:

Die mensen hebben toch zeker wat meer moeten doen om je lever zo ****ed up te krijgen.

Ik bespeur enige onzekerheid in de laatste zin van je post. Misschien toch niet zo'n gek idee je waarden te laten testen?
 
weer zo'n bs-onderzoek waarbij ze van een mug een olifant maken.

moest je er toch ff last van hebben na een kuur :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

probleem opgelost :thumbup:
 
Ik kan frustraties van mensen begrijpen als ze niet het resultaat zien waarop ze gehoopt hadden met het gebruik van AS.

ot: Ik denk dat dit percentage verder niet veel zegt.
 
Ik bespeur enige onzekerheid in de laatste zin van je post. Misschien toch niet zo'n gek idee je waarden te laten testen?

Is wel een gek idee hoor:p
 
Ach, labiele personen/mensen met een laag zelfbeeld of met complexen zullen idd vaker naar AAS grijpen zich uiterlijk te verbeteren. Dezelfde groep is ook vatbaarder voor depressies. Ik lees ook nergens dat die zelfmoordneigingen een gevolg zijn van de anabolen, alleen de vaststelling dat 4% van de gebruikers er last van blijkt te hebben. Ik denk ook eerder dat je het voor het overgrote deel in die context moet bekijken.
 
IMO zijn het gebruikers die keer op keer kuren en hun hele tunnelvisie richten op groot worden.

Als ze na jarenlang misbruik hun receptoren hebben verdoet en vervolgens achterblijven met een te klein fysiek zijn ze all in gegaan voor hun levenswerk.

IMO komt zelfmoord voort uit een jarenlange innerlijke sleur die iemand met zich mee moet dragen. Daar hoef je bij die persoon aan de oppervlakte niets van te zien.

Op het moment dat de uitbarsting er eenmaal is, wordt vaak ten onrechte gerefereerd naar een simpel kernword als 'drank, drugs, AS' omdat degene die als enige uitleg kan geven, er dan helaas niet meer is.

Maar de wortels van een zelfmoord motief liggen veel dieper dan een pilletje of een spuitje. Dan zijn enkel takken van de stam.
 
IMO zijn het gebruikers die keer op keer kuren en hun hele tunnelvisie richten op groot worden.

Als ze na jarenlang misbruik hun receptoren hebben verdoet en vervolgens achterblijven met een te klein fysiek zijn ze all in gegaan voor hun levenswerk.

IMO komt zelfmoord voort uit een jarenlange innerlijke sleur die iemand met zich mee moet dragen. Daar hoef je bij die persoon aan de oppervlakte niets van te zien.

Op het moment dat de uitbarsting er eenmaal is, wordt vaak ten onrechte gerefereerd naar een simpel kernword als 'drank, drugs, AS' omdat degene die als enige uitleg kan geven, er dan helaas niet meer is.

Maar de wortels van een zelfmoord motief liggen veel dieper dan een pilletje of een spuitje. Dan zijn enkel takken van de stam.

Even in het kort samenvatten; "zelfvertrouwen en zelfkennis".
 
Er is een verschil tussen een zelfmoordneiging en zelfmoord, veel mensen houden het maar bij de neiging.
 
Tsja, je kan oorzaak en gevolg ook omdraaien, misschien zijn depressieve mensen sneller geneigd om te gaan kuren. Dat kan net zo goed natuurlijk. Of misschien is er nog een derde factor betrokken, die een tendens veroorzaakt naar én kuren én zelfmoord.

Als je er in een onderzoek achterkomt dat mensen die in een ziekenhuis liggen vaker doodgaan dan mensen die daar niet liggen zou je natuurlijk ook kunnen concluderen dat je ziekenhuizen beter kunt mijden als de pest. ;)
 
maar toch vond ik het een interessant programma
 
Back
Naar boven