Fitness Seller

Conquer - iForce Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    • Massieve 24/7 spierpomps
    • Waanzinnige energie, drive en focus
    • Groei in volle en keiharde spiermassa
    • Extreem explosieve spierkracht
    • Extreem heftige beleving
    • Ervaar de beste trainingen ooit!
    • Voel je onoverwinnelijk
    • Verbeterde aanvoer van voedingsstoffen naar de spieren
    • Verbeterde zuurstofopname
    • Verbeterde afvoer van afvalstoffen tijdens de training
    • Uithoudingsvermogen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Een week.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit Punch. Smaakt gewoon lekker, niets meer en niets minder. De poeder lost perfect op, klont niet en laat ook geen restjes over.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Een scoop, 30 min voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Reeds bekend, shakebaker, samples, en bij hogere orders meer keuze.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 25 euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Indien deze werking aanhoud zal ik het zeker als vast supplement gaan gebruiken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn review:

Nadat ik uit mijn werk richting de sportschool ging was ik vaak al helemaal opgebrand en had ik weinig energie om flink te knallen in de sportschool.
Gedurende maanden werd dit steeds erger en zou ik tijdens het benchen gewoon in slaap kunnen vallen.

In eerste instantie was ik zeer sceptisch over de werking van pre-workouts omdat ik niet geloof- en vertrouw in de zogenaamde wondermiddeltjes.
Natuurlijk flink rondgezocht op internet en gelezen over verschillende PWO's zoals Craze, Assault, No-Xplode, Noxipro, etc.

Toen zag ik dat er een nieuw supplement van I-Force nutrition uitgekomen is, een merk waar ik al eerdere positieve ervaring mee heb (Dexaprine).
Even op internet gezocht naar reviews en ik zag dat het in Amerika flink goed ontvangen werd en vergeleken word met het "Oude Noxi-Pro gevoel"

En aangezien het toch maar 25 euro voor 60 servings was, gewoon maar besteld om uit te proberen.
Het effect was vele malen beter dan ik ooit had kunnen voorstellen.

In de bus richting de sportschool lig ik telkens nog half te slapen, meng een half uur van te voren een scoop met 0.4l water en binnen 15min sta ik weer helemaal strak van de energie. Gigantisch zin om in de sportschool de gewichten rond te smijten. Normaliter ben ik na een paar setjes er al flink doorheen, maar na het nemen van deze PWO blijf ik maar bezig. Zelfs na de training heb ik nog zat energie over.

Als ik normaal thuis kwam, zou ik gewoon op bed neer ploffen en even een uurtje een middagdutje doen, maar nu ook niet meer.

Wat ook wel een punt is dat belangrijk is om te vermelden is dat Conquer i.v.m. andere supplementen een lagere dosering cafeinne heeft. Wat voor mensen die erg gevoelig voor de stof zijn erg fijn is.
Ik heb nu dus ook absoluut geen crash van het gebruik. En als je ondergevoelig bent voor cafeinne kan je dat er naast gewoon bijnemen - Kost toch geen drol.

Even samenvattend;
Conquer geeft me oneindige energie en doorzettingsvermogen. En raad het zeker aan voor mensen die een nieuwe PWO zoeken. Het werkt geweldig.
Als ik wat nadelen zou moeten benoemen zou het de matige pomp zijn. Sommigen vinden dit fijn, sommigen ook weer niet.
Ik merk wel dat mijn aders opzwellen en beter zichtbaar zijn maar daar houd het ook wel mee op.
Ook is de werkingstijd van dit supplement erg lang. Als ik het rond 3 uur drink ben ik om 9 uur s'avonds nog steeds energiek.

BLaZgQcCEAE4fNX.jpg large.jpg
 
Leuk dat je je ervaringen deelt (ook al vind ik 10/10 altijd een beetje 'te' goed, want alles kan beter), maar misschien is het ook interessant als je bij je topics vertelt welke andere producten je geprobeerd hebt zodat de lezer een gevoel kan krijgen met wat je het vergelijkt en wat je al ervaren hebt.
 
Je bent me net voor man met je review haha ;)

Heerlijk product inderdaad!! Naast mijn Hemo rage nu een waardig 2de pre-workout product :D
Veel energie, zin om te trainen, meer fouc en heel belangrijk! Geen crash!

Smaak is enigsinds zoet maar is super weg te drinken! Icm mijn Monster Caps nu de beste workouts ever :cool:
 
Bedankt voor je review. Met Conquer hebben we echt weer een knaller onder de pre-workouts in ons assortiment. :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Conquer Pre-Workout:t
-Massieve 24/7 spierpomps
-Waanzinnige energie, drive en focus
-Groei in volle en keiharde spiermassa
-Extreem explosieve spierkracht
-Extreem heftige beleving
-Ervaar de beste trainingen ooit!
-Voel je onoverwinnelijk
-Verbeterde aanvoer van voedingsstoffen naar de spieren
-Verbeterde zuurstofopname
-Verbeterde afvoer van afvalstoffen tijdens de training
-Uithoudingsvermogen

Ralf
 
Vandaag voor de eerste keer Conquer van iForce gebruikt. Was ook van plan vandaag een review te doen maar je was me voor...

Zeker een goed product, instant hevige energy rush maar was bij mij wel na 1.5uur uitgewerkt wat ik dan weer wat minder vond...heb btw iets meer als 1 scoop genomen dus aan de dosis kan het niet liggen.

Goede prijs ook atm (25 euro ipv 70).

Zeker een aanrader!!
 
maar misschien is het ook interessant als je bij je topics vertelt welke andere producten je geprobeerd hebt

Zal van de week maar eens gaan uitbreiden dan (:

Smaak is enigsinds zoet maar is super weg te drinken!

Vond ik ook, meng het dus gewoon met wat meer water waardoor de smaak wat lichter word en het is prima weg te tikken.

Zeker een goed product, instant hevige energy rush maar was bij mij wel na 1.5uur uitgewerkt wat ik dan weer wat minder vond...heb btw iets meer als 1 scoop genomen dus aan de dosis kan het niet liggen.

Goede prijs ook atm (25 euro ipv 70).

De 'grotere jongens' schijnen allemaal 2 scoops te gebruiken, las ik uit wat reviews van bodybuilding.com toen ik onderzoek deed naar welke PWO ik wou gaan gebruiken.

Denk trouwens niet dat deze PWO voor 70 op de markt gaat liggen, nadat de aanbieding voorbij is zal het waarschijnlijk naar 40 gaan.

Desalniettemin is het nu spotgoedkoop en heb ik meteen wat ingeslagen :roflol:

Bedankt voor je review.
Ralf

Graag gedaan (:
 
Ik moet eerlijk bekennen dat deze preworkout niks voor mij doet, heb vandaag 3 scoops genomen en ik merkte geen enkel verschil. De enige reden waarom ik dit bestelde was omdat Dexaprine juist een heel heftig effect bij mij heeft en ik dus veel verwachtte van nog een iForce product. Meestal is deze review sectie lovend over van alles en nog wat, maar ik voelde dus echt helemaal niets dus als je een hoge tolerantie hebt voor PWO's zou ik wel uitkijken met het te snel bestellen van dit product.
 
Ik moet eerlijk bekennen dat deze preworkout niks voor mij doet, heb vandaag 3 scoops genomen en ik merkte geen enkel verschil. De enige reden waarom ik dit bestelde was omdat Dexaprine juist een heel heftig effect bij mij heeft en ik dus veel verwachtte van nog een iForce product. Meestal is deze review sectie lovend over van alles en nog wat, maar ik voelde dus echt helemaal niets dus als je een hoge tolerantie hebt voor PWO's zou ik wel uitkijken met het te snel bestellen van dit product.

Apart. Maar iedereen reageert helaas anders op bepaalde stoffen..
Deze pwo heeft een heftiger effect bij me dan myo blitz, swollen, of assault. (Alle drie maar eenmalig geprobeerd though, vrienden hadden het, dus een hoge tolerantie heeft mijn lichaam nog niet)
 
Ik gebruik wel al een hele tijd 400 mg caffeine per dag, alleen ongeveer 1maand nu niet meer, en ben ik overgestapt op Dexaprine 1 pil per dag. M´n tolerantie kan daardoor aangetast zijn, het kan zijn dat ik een tijdje helemaal niets meer moet gebruiken (na m'n cut) en daarna nog eens proberen. Alleen ik heb de PWO nu aan een maat van mij gegeven, en een andere maat van mij heeft hem ook al geprobeerd en voelde ook niets.....(2.5 scoops)

iForce is een hardstikke goed merk dus ik wil ze verder niet afkraken maar ben gewoon teleurgesteld dat Conquer op dit moment (3/4 dagen) niets voor mij doet of gedaan heeft.
 
Ja wel apart man. Ik gebruik wel meer dan 400 mg cafeïne per dag.
Tussen 7 en 1 elk uur een bak koffie (zwart)
7*70 = 490
+150 conquer = 640.
En dan ook nog eens een halve pil dexaprine, geen flauw idee hoeveel daar in zit.
Ik denk dat de energie e.d. dus ook uit een andere stof komt dan de cafeïne, want voor de cafeïne moet je Conquer ook niet kopen, heeft een veel lagere dosering dan andere PWO's

Niacin
Vitamin B12 (As Methylcobalamin)
Potassium Phosphate
Sodium Phosphate
Magnesium Phosphate

Nitric Oxide and Endurance Explosion Matrix
Creatinol-O-Phosphate (COP), Agmatine Sulfate, L-Norvaline
Intense Volumization and Strength Matrix
Creatine Monohydrate (99% Pure), L-Taurine

Energy & Adrenaline Release Matrix
Caffeine Anhydrous, Acacia Rigidula Extract (Highly Standardized for Phenylethylamine, N-Methyl-B-Methylphenylethylamine, R-Beta-Methylphenylethylamine), Green Tea Extract (Standardized for Theophylline), Citrus Aurantium Extract (Standardized for full spectrum Synephrine Alkaloids)

Als ik naar de ingredienten kijk vind ik het wel apart dat Dexaprine wel zijn werk doet, en Conquer niet.
Zitten ook wel wat dezelfde ingredienten in.
 
Bedoelde meer dat 400 mg caffeine, maandenlang, gezorgd kan hebben voor meer tolerantie tegen simulanten anders dan Cafeïne. Zal dit topic niet al te veel vervuilen er mee, aangezien we dan beter in PM door kunnen discussiëren, wilde alleen even m'n mening geven wat Conquer bij mij doet (niks dus) om toch een andere kant van dit product aan het licht te stellen, zonder kwade bedoelingen richting b&f of iForce natuurlijk.
 
^ Maat reporting in.
Zelf gebruik ik geen cafeïne of andere supplementen(afgezien van dexaprine), daardoor was het tamelijk vreemd dat zelfs bij 3 scoops conquer geen effect word waargenomen, niets.
Enigste wat ik kan zeggen over het product is dat het niet te zuipen is, naast maximize intense is het de meest ranzige pwo die ik tot me heb genomen.

Dit is vreemd doordat dexaprine, tevens van iForce, werkt als een trein.
 
^ Maat reporting in.
Zelf gebruik ik geen cafeïne of andere supplementen(afgezien van dexaprine), daardoor was het tamelijk vreemd dat zelfs bij 3 scoops conquer geen effect word waargenomen, niets.
Enigste wat ik kan zeggen over het product is dat het niet te zuipen is, naast maximize intense is het de meest ranzige pwo die ik tot me heb genomen.

Dit is vreemd doordat dexaprine, tevens van iForce, werkt als een trein.

Zeker nooit unleash v3 op hahaha die was pas niet te pruimen!

Maar ben het wel met je eens, ik heb hem nu 2x gebruikt, 1x met 1,5 schep, 1x met 2 of 2,5 schep! ik voelde me een heeeel klein beetje lichter worden en alsof alles een klein beetje soepeler ging, maar voor de rest niks van gemerkt. Maat van me die het voor de eerste keer innam en nooit aan PWO's heeft gelurkt voelde er ook niks tot amper iets van. Had toch meer verwacht, geef mij maar de ouwe vertrouwde PWO's met dmaa :(
 
Ik vond m al een stuk beter te drinken dan swollen bvb.
Over 20 min eens kijken of er wat klopt van de mooie praatjes... :cool:
 
ik heb dexaprine, werkt perfect maar daar krijg ik de hele dag hartkloppingen van en daarom gebruik ik het niet meer. krijg je dat ook bij conquer?
 
ik heb dexaprine, werkt perfect maar daar krijg ik de hele dag hartkloppingen van en daarom gebruik ik het niet meer. krijg je dat ook bij conquer?

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Dexaprine is een fatburner en je wilt toch een hogere verbranding?
De hele dag hartkloppingen is JUIST wat je van een goede fatburner wilt verwachten.
Maar nee, dat krijg je niet bij Conquer.

Heb een vriend van me die ook vaker PWO's gebruikt ook Conquer laten proberen, en bij hem werkte het ook als een trein. Apart dat het bij sommige mensen niks doet.
 
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Dexaprine is een fatburner en je wilt toch een hogere verbranding?
De hele dag hartkloppingen is JUIST wat je van een goede fatburner wilt verwachten.

klopt het werkt ook perfect maar ik word er agresief van dus pak het niet meer.
bedankt voor je reactie ga hem zeker proberen
 
Heerlijke pre-workout dit! 1,5 schepje en gaan :D
 
Ik ben er ook erg tevreden over, smaakt echt zo naar noxipro.
 
Met Conquer hebben we nu al de best verkochte pre-workout:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Conquer Pre-Workout:
-Massieve 24/7 spierpomps
-Waanzinnige energie, drive en focus
-Groei in volle en keiharde spiermassa
-Extreem explosieve spierkracht
-Extreem heftige beleving
-Ervaar de beste trainingen ooit!
-Voel je onoverwinnelijk
-Verbeterde aanvoer van voedingsstoffen naar de spieren
-Verbeterde zuurstofopname
-Verbeterde afvoer van afvalstoffen tijdens de training
-Uithoudingsvermogen

Mega Introductie Aanbieding
Bestel nu: Conquer: normaal 69,90 voor 24,90!
 
Back
Naar boven