Fitness Seller

Conquer - iForce Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    • Massieve 24/7 spierpomps
    • Waanzinnige energie, drive en focus
    • Groei in volle en keiharde spiermassa
    • Extreem explosieve spierkracht
    • Extreem heftige beleving
    • Ervaar de beste trainingen ooit!
    • Voel je onoverwinnelijk
    • Verbeterde aanvoer van voedingsstoffen naar de spieren
    • Verbeterde zuurstofopname
    • Verbeterde afvoer van afvalstoffen tijdens de training
    • Uithoudingsvermogen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Een week.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit Punch. Smaakt gewoon lekker, niets meer en niets minder. De poeder lost perfect op, klont niet en laat ook geen restjes over.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Een scoop, 30 min voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Reeds bekend, shakebaker, samples, en bij hogere orders meer keuze.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 25 euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Indien deze werking aanhoud zal ik het zeker als vast supplement gaan gebruiken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn review:

Nadat ik uit mijn werk richting de sportschool ging was ik vaak al helemaal opgebrand en had ik weinig energie om flink te knallen in de sportschool.
Gedurende maanden werd dit steeds erger en zou ik tijdens het benchen gewoon in slaap kunnen vallen.

In eerste instantie was ik zeer sceptisch over de werking van pre-workouts omdat ik niet geloof- en vertrouw in de zogenaamde wondermiddeltjes.
Natuurlijk flink rondgezocht op internet en gelezen over verschillende PWO's zoals Craze, Assault, No-Xplode, Noxipro, etc.

Toen zag ik dat er een nieuw supplement van I-Force nutrition uitgekomen is, een merk waar ik al eerdere positieve ervaring mee heb (Dexaprine).
Even op internet gezocht naar reviews en ik zag dat het in Amerika flink goed ontvangen werd en vergeleken word met het "Oude Noxi-Pro gevoel"

En aangezien het toch maar 25 euro voor 60 servings was, gewoon maar besteld om uit te proberen.
Het effect was vele malen beter dan ik ooit had kunnen voorstellen.

In de bus richting de sportschool lig ik telkens nog half te slapen, meng een half uur van te voren een scoop met 0.4l water en binnen 15min sta ik weer helemaal strak van de energie. Gigantisch zin om in de sportschool de gewichten rond te smijten. Normaliter ben ik na een paar setjes er al flink doorheen, maar na het nemen van deze PWO blijf ik maar bezig. Zelfs na de training heb ik nog zat energie over.

Als ik normaal thuis kwam, zou ik gewoon op bed neer ploffen en even een uurtje een middagdutje doen, maar nu ook niet meer.

Wat ook wel een punt is dat belangrijk is om te vermelden is dat Conquer i.v.m. andere supplementen een lagere dosering cafeinne heeft. Wat voor mensen die erg gevoelig voor de stof zijn erg fijn is.
Ik heb nu dus ook absoluut geen crash van het gebruik. En als je ondergevoelig bent voor cafeinne kan je dat er naast gewoon bijnemen - Kost toch geen drol.

Even samenvattend;
Conquer geeft me oneindige energie en doorzettingsvermogen. En raad het zeker aan voor mensen die een nieuwe PWO zoeken. Het werkt geweldig.
Als ik wat nadelen zou moeten benoemen zou het de matige pomp zijn. Sommigen vinden dit fijn, sommigen ook weer niet.
Ik merk wel dat mijn aders opzwellen en beter zichtbaar zijn maar daar houd het ook wel mee op.
Ook is de werkingstijd van dit supplement erg lang. Als ik het rond 3 uur drink ben ik om 9 uur s'avonds nog steeds energiek.

BLaZgQcCEAE4fNX.jpg large.jpg
 
Gister besteld en vandaag binnen! Morgenavond voor 't eerst proberen en gas erop!
 
Supplerment review 10/10 lijkt me toch echt te veel van het goeie, voor welk product dan ook, maargoed

Heb even de eerst reviews afgewacht op de B&F site, maar die zijn toch niet zo positief vergeleken met ander PWO

ook als ik naar de samenstelling kijk verwacht ik eigenlijk ook geen echt baan brekend product.
 
Net binnen, maar nog niet getest.
Wat me alvast opviel is dat het potje uiterst klein is alsook het maatschepje (dat is amper een vingerhoedje groot). Verder lijkt de pot "slechts" 3/4 gevuld te zijn. Hopelijk kan ik eerstdaags een echte review posten ivm dit product.
 
Net binnen, maar nog niet getest.
Wat me alvast opviel is dat het potje uiterst klein is alsook het maatschepje (dat is amper een vingerhoedje groot). Verder lijkt de pot "slechts" 3/4 gevuld te zijn. Hopelijk kan ik eerstdaags een echte review posten ivm dit product.

En hoe is hij bevallen? Ik ga er nogsteeds heerlijk :D :wl:
 
Hallo DBB'ers,

Ik heb deze pre-workout zelf ook uitgeprobeerd en ben er zelf erg tevreden over! Hier mijn kant van het verhaal;

Ik gebruikte in de tijd dat DMAA nog in een pre workout zat wel een Noxi-Pro en Jack3d. Echter werden ze verboden en heb hierna geen PWO gebruikt. Toch maar weer een iets geprobeerd en mijn keuze was dus gevallen op Conquer van iForce. Deze keuze heb ik genomen omdat ik zelf erg goeie ervaring met iForce hebt. Heb Dexaprina namelijk een tijdje gebruikt en deze beviel super goed. Oke door naar de eerste training. Ik heb 1.5 scoop gedoseerd gemixed met 200ml Water zo ongeveer 30 min voor de training. Toen ik naar de sportschool reed merkte ik de focus al hij kickte erg snel in! Toen ik begon met trainen merkte ik dat ik veel kracht had en moeilijk uitgeput raakte. Erg lekkere training voor mijn gevoel!

Heb hem nu ongeveer 3 week in huis en gebruik hem gemiddeld 3-4 x per week. Zit nogsteeds op 1.5 scoop met 200ml water. Moet wel eerlijk benoemen dat de smaak niet al te best is maargoed dat is met de meeste PWO´s zo. En de prijs bij B&F viel me ook erg mee, met die aanbieding dan 24,95 euro. Over een crash gesproken, deze was nauwelijks tot niet aanwezig voor de mensen die het graag willen weten !

Mijn cijfer : 8,5 ,gebaseerd op de huidige prijs! De training ging namelijk erg lekker en de focus zat goed. Alleen de langdurige pomp vond ik meevallen.
 
Hallo DBB'ers,

Ik heb deze pre-workout zelf ook uitgeprobeerd en ben er zelf erg tevreden over! Hier mijn kant van het verhaal;
Bedankt voor je review! De Conquer is zo ongekend populair dat we deze stuntprijs voorlopig nog zo vasthouden! :D

Ralf
 
Bedankt voor je review! De Conquer is zo ongekend populair dat we deze stuntprijs voorlopig nog zo vasthouden! :D

Ralf

Geen dank! Goed om te horen m.b.t de prijs, volgende potje zal dan zeker weer van dit merk zijn.
 
Geen dank! Goed om te horen m.b.t de prijs, volgende potje zal dan zeker weer van dit merk zijn.
Top, altijd goed! Anders stuur je maar een berichtje :)

Ralf
 
En hoe is hij bevallen? Ik ga er nogsteeds heerlijk :D :wl:

Ik moet jammer genoeg toegeven dat hij eigenlijk weinig tot niets doet bij me. En dat zelfs bij 3 (mini) scoops. Volgende keer zal het zeker geen Conquer meer zijn voor mij.
Ik heb al een heel arsenaal aan Pre workouts geprobeert, maar deze staat naar mijn gevoel ergens onderin... 1MR, Assault, Unleash, No Explode, ...deden het allemaal toch beter voor me.

Zo zie je maar dat dit ook persoonlijk blijft eh.

Grtz,
 
Ik moet jammer genoeg toegeven dat hij eigenlijk weinig tot niets doet bij me. En dat zelfs bij 3 (mini) scoops. Volgende keer zal het zeker geen Conquer meer zijn voor mij.
Ik heb al een heel arsenaal aan Pre workouts geprobeert, maar deze staat naar mijn gevoel ergens onderin... 1MR, Assault, Unleash, No Explode, ...deden het allemaal toch beter voor me.

Zo zie je maar dat dit ook persoonlijk blijft eh.

Grtz,

Erg zonde! Ik ga er nogsteeds heerlijk op! Snel nog een potje kopen voordat dit straks ook niet meer verkocht mag worden :cool:
 
Conquer werkt nog altijd even goed als in het begin moet ik zeggen, maar die smaak is echt vreselijk vind ik. Is er een reden waarom er geen enkele PWO is die te drinken is?? kan dit niet minder zoet gemaakt worden? of is er een reden waarom ze zo smaken??
 
Werkt ook bij mij nog steeds super, de smaak begint wel met dag viezer te worden maar dat maakt me niet zo veel uit. Doe het natuurlijk niet voor de smaak maar wel jammer.
 
Ik heb vandaag een potje binnen gekregen en zal er maandag mee starten. Ik gebruikte voorheen maximize V2 die me erg goed beviel! (heb nog geen betere PWO gevonden) Hopelijk is dit wat.
Hou jullie op de hoogte.
 
Na deze pre-workout een aantal weken gebruikt te hebben ben ik tot deze conclusies (op de gebieden die belangrijk zijn voor mij):
Een enkele dosis voel ik niet zo erg, 1,5 tot 2 dosissen kunnen afhankelijk van de vermoeidheid (zonder dat het lastig wordt).
Ik heb verscheidene dosissen gebruikt, ook op de nuchtere maag, rekening houdend met het feit dat ik niet erg gevoelig ben voor pwo's enz.

Energie: deze pwo geeft mij wel wat energie, maar niet zo dat ik ervan sta te stuiteren. Geen rush, tintelingen. 7/10

Focus: de focus met deze pwo is zeker ok, maar niet geweldig. 6/10

Pomp: redelijk afwezig 3/10

Kracht: ik heb wel de indruk dat ik er met deze pwo net dat ietsje meer kan uitpersen, altijd leuk. 7/10
 
Ik heb vandaag een potje binnen gekregen en zal er maandag mee starten. Ik gebruikte voorheen maximize V2 die me erg goed beviel! (heb nog geen betere PWO gevonden) Hopelijk is dit wat.
Hou jullie op de hoogte.

En?

Ben wel benieuwd naar andere hun ervaringen namelijk :)
Zelf vond ik dit wel een heerlijke Pre samen met Hemo Rage
 
ik vind het een topper onder de preworkouts, dikwijls te jitterig, en van sommige ben ik echt helemaas waus, niet het geval bij deze, neem zelf 2 schepjes, hier kan ik het wel wat aan mn maag van voelen...maar ik heb een zwakkere maag.

vaak samen met nog iets minder dan een schep Hemavol, pomps zijn enorm maar opgelet:

hemavol claimt zelf, gebruik dit niet meer dn 4maals per week, ik deed 5 + die conquer, met die spiercelopzwellende (agmatine is het geloof ik?) ingredienten, die het vol houdt tot het daadwerkelijk is afgebroken, kwam ik door het iets teveel te gebruiken op een punt waarin trainen erg lastig ging omdat (vooral) mn armen te gespannen stonden. dus easy on met deze dingen, niet overgebruiken.

maar erg goede producten!
 
ik vind het een topper onder de preworkouts, dikwijls te jitterig, en van sommige ben ik echt helemaas waus, niet het geval bij deze, neem zelf 2 schepjes, hier kan ik het wel wat aan mn maag van voelen...maar ik heb een zwakkere maag.

vaak samen met nog iets minder dan een schep Hemavol, pomps zijn enorm maar opgelet:

hemavol claimt zelf, gebruik dit niet meer dn 4maals per week, ik deed 5 + die conquer, met die spiercelopzwellende (agmatine is het geloof ik?) ingredienten, die het vol houdt tot het daadwerkelijk is afgebroken, kwam ik door het iets teveel te gebruiken op een punt waarin trainen erg lastig ging omdat (vooral) mn armen te gespannen stonden. dus easy on met deze dingen, niet overgebruiken.

maar erg goede producten!

Dank je, voor het compliment!!

CONQUER is heel scherp in de actie vanaf NU!:)
 
Toch vreems hoe pre-workouts steeds persoonlijk blijven. Conquer was niet echt een topper voor mij (1MR (de oude versie) en Assault genieten mijn voorkeur).

Los daarvan vind ik het potje + schepje een pover design van IForce. Welke trotse BB'er krijgt nu z'n hand goed door dat minieme openingetje van het potje om dan dat minuscule schepje te pakken te krijgen? Ik diende al na 1 week de strijd op te geven en dit over te gooien in een handiger potje...Soit, ik begin te zagen.
 
Ik heb vroeger veel pre-workouts gebruikt, echter toen een keer mijn pot (neurocore toen) op was kocht ik caffeine capsules.
Ik merkte totaal geen verschil. Energie was precies hetzelfde. Ik gooi er nu ook agmatine en beta-alanine door.
Mijn vraag is: Hoe goed is deze pre-workout(of andere pre-workouts in het algemeen) in vergelijking met caffeine capsules?
 
Back
Naar boven