XXL Nutrition

Conquer - iForce Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Conquer Pre-Workout:t
    -Massieve 24/7 spierpomps
    -Waanzinnige energie, drive en focus
    -Groei in volle en keiharde spiermassa
    -Extreem explosieve spierkracht
    -Extreem heftige beleving
    -Ervaar de beste trainingen ooit!
    -Voel je onoverwinnelijk
    -Verbeterde aanvoer van voedingsstoffen naar de spieren
    -Verbeterde zuurstofopname
    -Verbeterde afvoer van afvalstoffen tijdens de training
    -Uithoudingsvermogen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand (ong. 15 keer)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Raspberry Lemonade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1,5 schep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, gratis extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €20
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, werkt voor mij fantastisch

Mijn review:

Ingrediënten: 8,5/10
Met agmatine, creatine mono, Creatine-o-phosphate, taurine en een energy-blend is het een goed samengestelde pre workout. Er zitten geen onzin ingrediënten in om het potje maar vol te krijgen zoals dextrose, wat ik zeker een plus vind.
Helaas is het een proprietary blend, dus je kan niet precies zien hoeveel er van elk ingredient in zit. Sommige ingrediënten moeten wel ondergedoseerd zijn bij 1 schep, vooral de creatine mono, maar dat kan je natuurlijk altijd nog los kopen.

Mixbaarheid: 10/10
Met 250 ml hoef ik maar een paar keer te schudden en het lost volledig op zonder klontjes.

Smaak: 7,5/10
De raspberry lemonade deed me wel ergens denken aan de oude maximize intense, maar dan een stuk lekkerder. Het is prima te drinken, maar niet heel geweldig ofzo. Ik ben er nog nooit misselijk van geworden.

Effectiviteit: 9/10
Pomp: echt ontzettend goed, armen staan elke training strak, ik heb zelfs een aantal keer een flinke pomp in mn rug gehad, wat me anders weinig gebeurt. Borst en armen trainen is erg leuk met dit spul :D
Focus: IN THE ZONE, zoals ze in amerika zeggen. Ik kan me enorm goed focussen met conquer, bij de zwaardere oefeningen als squats en rack pulls komt dit goed van pas.
Energie: Het type energie moest ik even aan wennen, ik ben de keiharde preworkouts gewend die je hard raken en dan later weer net zo hard neer laten komen.
Bij conquer is het een 'kalmere' energie, je bent veel meer gefocust dan dat je het trillende handjes gevoel krijgt. Je krijgt er wel enorm zin om te knallen van en de eerste keer dat ik het gebruikte gingen mn rackpulls van 150kg x 7 naar 160 kg x 12.
Na de training krijg je geen crash, maar je komt gewoon langzaam terug naar normaal niveau, hoewel je nog wel wat scherper blijft voor een uurtje of 5-6

Al met al een heerlijke pre workout, geeft genoeg energie voor lange trainingen, goeie focus, lekkere pomp, goeie prijs :D, zeker het proberen waard.
Ik doe later nog een review waar ik conquer neem met Mr Hyde en Hemavol, a.k.a de Holy Shit Stack
 
Bedankt voor je review! :) Conquer is een hele goede pre-workout met enorm hotte ingrediënten. Leuk om te horen dat het doet wat je ervan verwacht:)
 
Duidelijke review! Deze ook met grote tevredenheid gebruikt, 2 schepjes en gaan! Elke keer een heerlijke training mee neergezet :wl:
 
Thanks! Ja zeker, het blijft een lekkere pre workout
 
Goed om te horen en nogsteeds € 19,90 zag ik :D Gelukkig een blijvertje bij B&F dit!
 
nog meer mensen die hun ervaring over deze pre kunnen delen?

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Wil weer eens een keer wat nieuws proberen. Heb nu nog STRONG maar die is bijna op en uit de handel gehaald dus zoek wat nieuws.
Twijfel tussen deze en INSANE van b&f shop

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Wil weer eens een keer wat nieuws proberen. Heb nu nog STRONG maar die is bijna op en uit de handel gehaald dus zoek wat nieuws.
Twijfel tussen deze en INSANE van b&f shop
 
Vandaag voor de eerste keer Conquer geprobeerd (benen + buikspieren)... niks van effect! Integendeel, na 30 minuten kreeg ik er gratis hoofdpijn en oprispingen bij. Voorlopig dus 0/10 :mad: Volgende keer nog es proberen bij upperbody, als het dan weer van dat is, vliegt het m'n huis uit!

Ondertussen al 'n aantal keer C4 gebruikt en die werkt wel iedere keer naar behoren! Goeie focus, goeie pomp en weg met dat vermoeide gevoel na 3u zittend bureauwerk.

Massacra episode 3 en Insane worden ook nog getest. :)
 
Back
Naar boven