- Waardering
- 5
Ik was zojuist een plaatje aan het draaien toen er plots een liedje op de achtergrond kwam.. Ik dacht "conquest to paradise".. Maar ik heb dat lied niet op mn pc staan en bovenal ik heb het niet opgestart.. Ik heb toen alles afgezet van programmatuur... Geen winamp, niets!! En dat lied bleef draaien.. Het eigenaardigste van al.. Mn stereo speelde de muziek af op Videomode.. DWZ dat het uit de computer kwam, maar wat nog eigenaardiger was, was dat de equaliser, je weet wel die dingen, die lichtjes die op en neer gaan, bleven gewoon hangen.. ze bewogen niet, wat ze normaal altijd doen...
Heb ik iets bovennatuurlijks meegemaakt, of zit er een of andere virus op mn pc?? Ik heb dit niet in het gare hanenhok geplaatst omdat ik het meen, het is zonet gebeurd en ik wil kost wat kost een verklaring..
Heb ik iets bovennatuurlijks meegemaakt, of zit er een of andere virus op mn pc?? Ik heb dit niet in het gare hanenhok geplaatst omdat ik het meen, het is zonet gebeurd en ik wil kost wat kost een verklaring..