AndroidHealthClinic

Conquest to paradise

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Ik was zojuist een plaatje aan het draaien toen er plots een liedje op de achtergrond kwam.. Ik dacht "conquest to paradise".. Maar ik heb dat lied niet op mn pc staan en bovenal ik heb het niet opgestart.. Ik heb toen alles afgezet van programmatuur... Geen winamp, niets!! En dat lied bleef draaien.. Het eigenaardigste van al.. Mn stereo speelde de muziek af op Videomode.. DWZ dat het uit de computer kwam, maar wat nog eigenaardiger was, was dat de equaliser, je weet wel die dingen, die lichtjes die op en neer gaan, bleven gewoon hangen.. ze bewogen niet, wat ze normaal altijd doen...

Heb ik iets bovennatuurlijks meegemaakt, of zit er een of andere virus op mn pc?? Ik heb dit niet in het gare hanenhok geplaatst omdat ik het meen, het is zonet gebeurd en ik wil kost wat kost een verklaring..
 
Volgens mij word je een beetje parra van al die eiwitten Bracke ;)
 
Ik zou me pas echt zorgen gaan maken als het vaker gebeurt. Het kan zijn dat je pc even nukken had en dat er verder niets aan de hand is. Ik heb ook wel eens gehad dat winamp bleef spelen nadat ik alles had afgesloten. En dat is ook maar 1 keer voorgekomen. Ik zou het dus nog maar even afwachten.
 
Originally posted by falcon
Ik zou me pas echt zorgen gaan maken als het vaker gebeurt. Het kan zijn dat je pc even nukken had en dat er verder niets aan de hand is. Ik heb ook wel eens gehad dat winamp bleef spelen nadat ik alles had afgesloten. En dat is ook maar 1 keer voorgekomen. Ik zou het dus nog maar even afwachten.

Heb ik je al gezegd dat ik geen conquest to paradise had? Sry, ik heb het niet, en het klonk te goed om midi te zijn, het was ook niet van prachtige kwaltieit.. Bovendien begon het liedje te spelen, tijdens "rock your body van justin Timberlake".. Ik slt winamp af en alle andere actieve progs.. Zelfs crtl alt delete en het spel bleef spelen..
 
Lol.. Ik heb het gevonden.. Ik had op een of andere manier kazaa bevolen om een filmpje, een pose van ronnie coleman, te draaien als het klaar met downloaden was.. Gevolg, kazaa draaide op een of andere manier op de achtergrond, het downloaden was klaar, en ronnie begon op de achtergrond te posen, met als achtergrondmelodietje; conquest to paradise...

SLOTJE... :)
 
Heb ik iets bovennatuurlijks meegemaakt
Echt grappig altijd als het later gewoon iets heels stoms blijft te zijn :D
 
Originally posted by FraGGo
Heb ik iets bovennatuurlijks meegemaakt
Echt grappig altijd als het later gewoon iets heels stoms blijft te zijn :D

Jaaaa profiteer er maar van.. ;)


SLOTJEEE...
 
Je dacht echt dat je helemaal gek werd he
 
Die belgen zijn niet zo snel van begrip... ;) :p
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Bracke
Lol.. Ik heb het gevonden.. Ik had op een of andere manier kazaa bevolen om een filmpje, een pose van ronnie coleman, te draaien als het klaar met downloaden was.. Gevolg, kazaa draaide op een of andere manier op de achtergrond, het downloaden was klaar, en ronnie begon op de achtergrond te posen, met als achtergrondmelodietje; conquest to paradise...

SLOTJE... :)

Wat zei ik! Je hoeft je pas echt zorgen te gaan maken als het vaker gebeurt. Zeker met Windows moet je een vrij hoge "zorgen buffer" hebben... ;)
 
Back
Naar boven