AndroidHealthClinic

constant gebruiken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben na pagina 1 gestopt met lezen en ik weet niet hoe groot onze sahr nu is maar laat het wel duidelijk zijn dat er van 'naturel vasthouden' vanaf een bepaald niveau geen sprake meer is

Heeft niets te maken met training, voeding etc
Wat je gebouwd hebt om hoge dosissen as kan je NOOIT vasthouden op je natuurlijke productie, je gaat toch ook niet met koreaanse banden even snel bochten kunnen nemen als met dure bridgestones ofzo

Bodybuilding op een hoog ontwikkelingsniveau IS hormoonmanipulatie en daar valt niets aan te doen buiten constant on blijven (tenzij je je er in kan vinden dat je terug gaat vallen)
 
Ik heb 6 maanden gedaan, geen probleem.
Ken mensen die nog langer deden...2 jaar.

Allemaal goed gekomen

6 maanden kuren bedoel je? en wat heb je dan zoal gebruikt en bij die kennis is het ook weer goed gekomen?
 
Ontopic: IK persoonlijk zou het niet doen omdat ik ook vind dat je er mee moet leven (de terugval) en zeker als je geen wedstrijdbb'er bent of er je geld mee verdient

Maar ieder zijn keuze :)
 
Ik ben na pagina 1 gestopt met lezen en ik weet niet hoe groot onze sahr nu is maar laat het wel duidelijk zijn dat er van 'naturel vasthouden' vanaf een bepaald niveau geen sprake meer is

Heeft niets te maken met training, voeding etc
Wat je gebouwd hebt om hoge dosissen as kan je NOOIT vasthouden op je natuurlijke productie,
je gaat toch ook niet met koreaanse banden even snel bochten kunnen nemen als met dure bridgestones ofzo

Bodybuilding op een hoog ontwikkelingsniveau IS hormoonmanipulatie en daar valt niets aan te doen buiten constant on blijven (tenzij je je er in kan vinden dat je terug gaat vallen)


niets aan toe te voegen.
 
6 maanden kuren bedoel je? en wat heb je dan zoal gebruikt en bij die kennis is het ook weer goed gekomen?

Test op 1500mg, deca op 1000mg, tren op 600mg.....en sth erbij op 5 iu.
Niet alles tegelijk maar afgewisseld.
Ook nog veel orals (toen).
 
Ik ben na pagina 1 gestopt met lezen en ik weet niet hoe groot onze sahr nu is maar laat het wel duidelijk zijn dat er van 'naturel vasthouden' vanaf een bepaald niveau geen sprake meer is

Heeft niets te maken met training, voeding etc
Wat je gebouwd hebt om hoge dosissen as kan je NOOIT vasthouden op je natuurlijke productie, je gaat toch ook niet met koreaanse banden even snel bochten kunnen nemen als met dure bridgestones ofzo

Bodybuilding op een hoog ontwikkelingsniveau IS hormoonmanipulatie en daar valt niets aan te doen buiten constant on blijven (tenzij je je er in kan vinden dat je terug gaat vallen)

Misschien wel het beste antwoord.




Alles wat boven je natuurlijke max is verkregen is erg lastig vast te houden.
Daarom geloof ik er ook geen donder van dat profs een maanden off gaan for the sake of health.

Onderhoudsdosis is een vereiste op een bepaald moment.
 
Misschien wel het beste antwoord.




Alles wat boven je natuurlijke max is verkregen is erg lastig vast te houden.
Daarom geloof ik er ook geen donder van dat profs een maanden off gaan for the sake of health.

Onderhoudsdosis is een vereiste op een bepaald moment.

Lijkt mij ook, je kan geen 140KG blijven wegen als je een 4 maanden OFF bent...
 
Nope, gelul dus imo
 
Ik ben na pagina 1 gestopt met lezen en ik weet niet hoe groot onze sahr nu is maar laat het wel duidelijk zijn dat er van 'naturel vasthouden' vanaf een bepaald niveau geen sprake meer is

Heeft niets te maken met training, voeding etc
Wat je gebouwd hebt om hoge dosissen as kan je NOOIT vasthouden op je natuurlijke productie, je gaat toch ook niet met koreaanse banden even snel bochten kunnen nemen als met dure bridgestones ofzo

Bodybuilding op een hoog ontwikkelingsniveau IS hormoonmanipulatie en daar valt niets aan te doen buiten constant on blijven (tenzij je je er in kan vinden dat je terug gaat vallen)

Denk alleen niet dat SAHR al op dat niveau zit.
 
Tja, geen lichaam is hetzelfde.
Dus zal hij misschien eerder dat niveau bereikt hebben??
 
Misschien wel het beste antwoord.




Alles wat boven je natuurlijke max is verkregen is erg lastig vast te houden.
Daarom geloof ik er ook geen donder van dat profs een maanden off gaan for the sake of health.

Onderhoudsdosis is een vereiste op een bepaald moment.

Ik las onlangs nog dat voor een bepaalde pro 'off' zijn = maar 1 gr test gebruiken hehe
 
off betekent geen AS, maar wel sth en de rest uiteraard.
 
Ik las onlangs nog dat voor een bepaalde pro 'off' zijn = maar 1 gr test gebruiken hehe

OOOO, 1 gram maar?
Ja das echt off ja :o
 
Ik ben na pagina 1 gestopt met lezen en ik weet niet hoe groot onze sahr nu is maar laat het wel duidelijk zijn dat er van 'naturel vasthouden' vanaf een bepaald niveau geen sprake meer is

Heeft niets te maken met training, voeding etc
Wat je gebouwd hebt om hoge dosissen as kan je NOOIT vasthouden op je natuurlijke productie, je gaat toch ook niet met koreaanse banden even snel bochten kunnen nemen als met dure bridgestones ofzo

Bodybuilding op een hoog ontwikkelingsniveau IS hormoonmanipulatie en daar valt niets aan te doen buiten constant on blijven (tenzij je je er in kan vinden dat je terug gaat vallen)


Daar hebben we het toch over Evert, om vast te houden wat je met aas hebt bereikt daar gaat dit topic over.
 
Denk alleen niet dat SAHR al op dat niveau zit.

Maar dat niveau wel wil bereiken, en dat kan alleen door constant on te blijven, daar gaat dit ****ing topic toch over.
 
prom prom

Een vriendelijke vriend van me is al 12 jaar non stop aan het kuren, ook met de nodige groeihormonen... een beest om te zien, 2 scheidingen achter de rug een strafblad voor mishandelingen en lijdt nu aan depressie en borderline....want je kan niet mooi blijven!!

maar heeft wel veel meiden gehad, alles kan maar eens haalt het spul je in...

mij niet gezien of je moet er verantwoord mee omgaan.....

live life to the max...

groet hotbear :cool:
 
Een vriendelijke vriend van me is al 12 jaar non stop aan het kuren, ook met de nodige groeihormonen... een beest om te zien, 2 scheidingen achter de rug een strafblad voor mishandelingen en lijdt nu aan depressie en borderline....want je kan niet mooi blijven!!

maar heeft wel veel meiden gehad, alles kan maar eens haalt het spul je in...

mij niet gezien of je moet er verantwoord mee omgaan.....

live life to the max...

groet hotbear :cool:

top gozer die vriend van je:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven