Fitness Seller

constant gebruiken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo denk ik ook.:thumb:

Zo denk ik niet.
Zou niet weten wat ik moet doen zonder deze levenswijze.

Ik vind wedstrijden niet van belang...wil gewoon altijd groot zijn.
Daar zitten consequenties aan vast, het zij zo!
 
Zo denk ik niet.
Zou niet weten wat ik moet doen zonder deze levenswijze.

Ik vind wedstrijden niet van belang...wil gewoon altijd groot zijn.
Daar zitten consequenties aan vast, het zij zo!

Je kan ook je BF 10% laten oplopen:D
En naturel blijven/worden;)
 
Je kan ook je BF 10% laten oplopen:D
En naturel blijven/worden;)

Je heb ook grote macdonald's gasten, maar ik denk dat hij voornamenlijk groot qua spiermassa bedoelde...
 
Het is jouw lichaam , je doet wat je ermee wilt he;)
Je kunt de mensen waarschuwen maar als ze niet willen luisteren dan is het maar zo :)
Zolang je anderen geen schade toebrengt mag iedereen zich volproppen met 10gr test per week :D
 
Mensen worden wel degelijk mentaal gedwongen tot cosmetische handelingen. Of het nou met of zonder AAS is. Je kunt gewoon niet zomaar een prachtig lichaam hebben naturel. Het kan wel, maar is zeer tijdrovend wat er vaak niet in zit gewoon. Maaja, das nu eenmaal commercie he, ik zou een grote hypocriet zijn om het af te kraken ivm opleiding:o
 
Mensen worden wel degelijk mentaal gedwongen tot cosmetische handelingen. Of het nou met of zonder AAS is. Je kunt gewoon niet zomaar een prachtig lichaam hebben naturel. Het kan wel, maar is zeer tijdrovend wat er vaak niet in zit gewoon. Maaja, das nu eenmaal commercie he, ik zou een grote hypocriet zijn om het af te kraken ivm opleiding:o

Ga je een instructeur worden dan?
 
Zo denk ik niet.
Zou niet weten wat ik moet doen zonder deze levenswijze.

Ik vind wedstrijden niet van belang...wil gewoon altijd groot zijn.
Daar zitten consequenties aan vast, het zij zo!
Vind je dat dan zelf niet een beetje sneu? Dat je niet zonder zou kunnen? Dat bodybuilding het belangrijkste en enige is in je leven? Je hebt de hele bodybuildingslevensT en gedachtegoed jezelf aangeleerd, daar kan je ook weer vanaf komen.
 
Nee niet echt nee...ik zie niet in dat een levensT die me zeer gelukkig maakt, me sneu maakt.

En nee, ik wil ook niet afkikken, wil juist verder bouwen....jij niet Grote Blauwe Gorilla?? ;)
 
Nee niet echt nee...ik zie niet in dat een levensT die me zeer gelukkig maakt, me sneu maakt.

En nee, ik wil ook niet afkikken, wil juist verder bouwen....jij niet Grote Blauwe Gorilla?? ;)

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ok, ik heb je stukje gelezen, maar wil je met dit verhaal heen?
 
in plaats van te bridgen (waar ikzelf ook overnagedacht heb) kan je er ook voor kiezen de tijden dat je on bent veeeeeeel hoger te doseren, op een jaar genomen gain je dan evenveel/meer dan wanneer je lichter doseert maar wel bridged. dit doe ik ook namelijk en eens in de zoveel tijd heel lang of, dan neem ik bijvoorbeeld 4 maanden lang geen AS

dus ipv 10 weken kuren met 1g test EW enz en vervolgens te bridgen voor 8 weken op 250 mg test EW of EOW, kan je bv ook 10 weken test op 2000/3000zetten en dan in je off periode helemaal niets nemen, het klinkt als gekkenwerk maarikzelf ben van mening dat dit op lange termijn minder zwaar drukt dan wanneer je bridged, je bent iig tijden off
 
Kijken hoe anderen erover denken, das alles :)

Ok man :thumb:

Denk alleen niet dat je er ver mee komt, veel mensen op dit forum hebben bb als een belangrijk onderdeel in hun leven.

Maar Mars kan wel wat aanhang gebruiken, zijn populariteit daalt drastisch.
 
Vind je dat dan zelf niet een beetje sneu? Dat je niet zonder zou kunnen? Dat bodybuilding het belangrijkste en enige is in je leven? Je hebt de hele bodybuildingslevensT en gedachtegoed jezelf aangeleerd, daar kan je ook weer vanaf komen.

Fout, je word met dat gevoel geboren, je probeert het alleen zo lang mogenlijk te onderdrukken! Tenminste, ik dan (kinderwens), maar dr drang is altijd sterk aanwezig om een dikke kuur te zetten, ik heb ook altijd al groot willen zijn, dat gevoel was er van jongs af aan, al sterk aanwezig.
DAT gevoel dooft niet, het word alleen maar sterker!

Vindt het alleen raar dat sommige mensen, andere mensen sneu vinden om wat ze denken/voelen/vinden.

Biggorexia is een ziekte, geen keuze! ;)
 
Fout, je word met dat gevoel geboren, je probeert het alleen zo lang mogenlijk te onderdrukken! Tenminste, ik dan (kinderwens), maar dr drang is altijd sterk aanwezig om een dikke kuur te zetten, ik heb ook altijd al groot willen zijn, dat gevoel was er van jongs af aan, al sterk aanwezig.
DAT gevoel dooft niet, het word alleen maar sterker!

Vindt het alleen raar dat sommige mensen, andere mensen sneu vinden om wat ze denken/voelen/vinden.

Biggorexia is een ziekte, geen keuze! ;)
Dus annorexia is ook een keuze?

Klinkt allemaal heel heldachtig dat ''geboren met de drang om groot te worden'' maar je snapt toch hopelijk ook wel dat je die drang in de loop van tijd ontwikkelt hebt door omstandigheden en gebeurtenissen in je leven, en als jij je niet op je gemak voelt met jezelf als je niet groot bent wat zegt dat dan?

Hoe meer je erin doorgaat hoe sterker die drang dan word ja omdat je jezelf dat aanleert, het je gedachtengang beinvloed en dat dus steeds dieper gaat zitten.

Zoals ik ook al zei in het door mij geopende topic, mijn post was gericht op mensen die zichzelf zitten te verheerlijken omdat ze ''groot en hardcore zijn'' en tegelijk daarom op anderen neerkijken, dat vind ik sneu ja.

Je traint op een bepaalde manier, je eet op een bepaalde manier en je spieren en hun krachten ontwikkelen zich, moeten mensen daarom op hun knieen voor je neer vallen? Wees trots op wat je doet als je daar trots op kan zijn maar wees dat dan voor jezelf en ga niet zitten wachten op respect tonende reacties van anderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven