XXL Nutrition

constant pissen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flashmoron

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2010
Berichten
183
Waardering
18
Lengte
1m75
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Beste,

Ik zit momenteel in week 6 van mijn test prop/tren ace kuur. Ik ga er heerlijk op en heb weinig sites behalve wat verdwaalde puisten en slapeloosheid.

Alleen nu heb ik al enkele weken dat ik constant moet pissen. Overdag is het nog wel te doen maar snachts pis ik gemiddeld om de 2 uur.

Weet iemand waardoor dit komt en wat ik er evt aan kan doen?


Gr
 
Beste,

Ik zit momenteel in week 6 van mijn test prop/tren ace kuur. Ik ga er heerlijk op en heb weinig sites behalve wat verdwaalde puisten en slapeloosheid.

Alleen nu heb ik al enkele weken dat ik constant moet pissen. Overdag is het nog wel te doen maar snachts pis ik gemiddeld om de 2 uur.

Weet iemand waardoor dit komt en wat ik er evt aan kan doen?


Gr

Ik heb exact zelfde met zelfde kuur , ook weinig sides en beetje verdwaalde pukkeltjes . Ook vaak plassen en merk nu dat ik naar wc ga en telkens beetje moet plassen dus ga zeker me nieren eens laten checken . Ik word ook gemiddeld 4 keer wakker om te Plassen en overdag plas ik als een renpaard , ik drink 4 liter gemiddeld en toch is de plas geel , komt door tren . Ik zou zeggen drink zoveel mogelijk water maar je gaat dan alsnog evenveel of meer plassen, niks aan te doen
 
Ik zit op dit moment aan de Tren E en heb ook het probleem van veel plassen.
Overdag is het niet zo erg, maar 's nachts verstoord het behoorlijk me nacht rust. 5x per nacht is normaal nu.

Me plas is wel gewoon helder, drink denk ik rond de 4/5 liter op een dag.
 
Snachts eruit om te pissen heb ik ook altijd op tren.
 
Ik heb precies hetzelfde, zit aan de tren e.
 
Ik zeik snachts standaard 1x en wanneer ik sochtends opsta moet ik weer rennen :roflol: is vrij normaal als je veel zuipt denk ik.
 
Maar iemand ook enig idee wat dit evt kan veroorzaken? het is nou niet echt zo dat ik veel meer drink dan normaal.

Ik las iets over vergrote prostaat oid maar kon daar niet echt veel uit concluderen.
 
Omdat je veel drinkt bij tren? En je prostaat kan opgezet zijn waardoor deze op je blaas drukt.

Prostaat klachten betalen zich vaak in plas problemen.

Meer pissen had ik ook tijdens low test - high primo. Ook al dronk ik weinig water. Het moet dus wel iets met prostaat zijn lijkt mij.

Nu in de cruise heb ik er nauwelijks last van.
 
Tren - E en kan er ook om de 2 uur uit 's nachts... ellendig.
 
Klinkt zeker als een prostaat probleem. Dit zijn toch sides waarmee ik zelf erg voorzichtig zou zijn!
 
Beste,



Ik zit momenteel in week 6 van mijn test prop/tren ace kuur. Ik ga er heerlijk op en heb weinig sites behalve wat verdwaalde puisten en slapeloosheid.



Alleen nu heb ik al enkele weken dat ik constant moet pissen. Overdag is het nog wel te doen maar snachts pis ik gemiddeld om de 2 uur.



Weet iemand waardoor dit komt en wat ik er evt aan kan doen?





Gr


Maaruh.... Hoe gaat je kuurtje? Resultaten?
 
Heb precies het zelfde op een test mast cycle
 
Ik heb het ook. De hele dag drink ik relatief veel water maar dan pis ik niet zo heel vaak. S'nachts moet ik er 2 a 3 keer uit.

Geen tren trouwens (op dit moment :P )
 
Plas ook regelmatig met wel een grote drang maar niet altijd even veel urine... Kan zijn dat mijn postaat wel een beetje drukt op m'n blaas. Middeltjes als winstrol kunnen wel voor prostaarvergroting zorgen.
 
Is het niet zo dat aangezien tren je een stuk harder maakt, het vocht onttrekt?
 
Is het niet zo dat aangezien tren je een stuk harder maakt, het vocht onttrekt?

DAt zou na enige tijd wel weer in balans moeten zijn, denk niet dat dit de oorzaak is.
 
Back
Naar boven