Fitness Seller

Constante honger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pirader

Cool Novice
Lid geworden
2 aug 2013
Berichten
53
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hey all,

na mijn (perma) bulk ben ik op het punt gekomen dat ik toch net te vet naar mijn zin ben geworden.

Nu wil ik dus gaan cutten, echter loop ik constant rond met honger.
Echt de hele tijd gewoon.

Heeft er iemand een idee of ik iets kan doen om dit tegen te gaan?
Ben momenteel bezig met cruisen op 250mg test/wk.

Mijn voeding zit momenteel op 2000 calorieen.



De shake is voor tussen de lunch en avondeten.

Echter na mijn avondeten ga ik trainen (van 8 tot 10) en daarna rammel ik weer van de honger...


Stats: 1m84 92KG 15%BF
 
Laatst bewerkt:
Post je voeding eens, dan kunnen we je beter helpen
 
Wat is je onderhoud?
 
Als ik cut heb ik ook constant honger. No big deal denk ik.
 
O sorry overheen gelezen, misschien dat je je melk en Whey kunt vervangen voor vast voedsel. En meet groente toevoegen, laag in kcal en veel volume.
 
Wat is je onderhoud?

o nderhoud zal rond de 2400-2500 zitten.

Als ik cut heb ik ook constant honger. No big deal denk ik.

ja geen big deal op zich, maar aangenaam is toch anders haha :) zeker met huisgenoten die ondertussen alles opvreten wat ze vinden :p

O sorry overheen gelezen, misschien dat je je melk en Whey kunt vervangen voor vast voedsel. En meet groente toevoegen, laag in kcal en veel volume.

ja meer groenten eten ga ik doen. Eet er quasi geen, en sla etc heeft toch bijna geen kcal dus kan daar gerust nog een paar 100gr toevoegen aan mijn avondeten.

Ga denk ik mijn middageten vervangen door een maaltijdsalade met kip of tonijn.
 
2400 is wel een laag onderhoud op 90 kg 12% bij 182 cm. Klopt dat wel?
 
o nderhoud zal rond de 2400-2500 zitten.



ja geen big deal op zich, maar aangenaam is toch anders haha :) zeker met huisgenoten die ondertussen alles opvreten wat ze vinden :p



ja meer groenten eten ga ik doen. Eet er quasi geen, en sla etc heeft toch bijna geen kcal dus kan daar gerust nog een paar 100gr toevoegen aan mijn avondeten.

Ga denk ik mijn middageten vervangen door een maaltijdsalade met kip of tonijn.

Uw huisgenoten steunen u.Ze eten alles op zodat jij het niet kan doen. Is toch lief van hun.
 
2400 is wel een laag onderhoud op 90 kg 12% bij 182 cm. Klopt dat wel?
Mja ik zit de hele dag neer op het werk en train 4x in de week dusja onderhoud ligt vrij lager.

Stats kloppen ook niet echt meer is van een hele tijd terug. Zit nu op 92Kg en ong 15% vet.

beetje teveel genoten van het goede weer en te weinig gym helaas... Time to get serieus again :)
 
Ik heb altijd jonger maar ben al bezig met sport sinds 8 jaar oud dus geen idee hoe het zou voelen als je hele dag niks doet. Denk zoals die ecto's die functioneren op 2 broodjes per dag.
 
Meer vezels eten, 15 gram is niks. Veel groenten, havermout, zilvervliesrijst etc. La Lorraine melkbroodjes omwisselen voor volkorenbrood.
 
onderhoud lijkt me sterk, denk dat dat eerder iets van 3000 is.
 
Beter ga je dan ook fatsoenlijk voedsel eten ipv melkbroodjes en salami kalkoen.

Meer vezels zoals hierboven ook al staat aangegeven (havermout, groente enz)
 
2dim452.png


Áh, zo kan 't dus ook.
 
lekker gaan kuren als je niet eens een fatsoenlijk voedingsschema kan maken..:rolleyes:
 
Welk programma/website heb je gebruikt voor dat schema.
 
dankje marina
 
Back
Naar boven