Fitness Seller

Contact NVWA betreffend Body en Fitshop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat mensen zich hier nog mee bezig houden, is toch dood vermoeiend ?! ze gaan toch gewoon door met gebakken onzin te verkopen. Groetjes..
Als iedereen die instelling zou hebben, dan kun je daar inderdaad vrij zeker van zijn. Gelukkig zijn er ook mensen die wel proberen iets te veranderen en daar energie in willen steken!
 
Laatst bewerkt:
Als iedereen die instelling zou hebben, dan kun je daar inderdaad vrij zeker van zijn. Gelukkig zijn er ook mensen die wel proberen iets te veranderen en daar energie in willen steken!

Kudos
 
In...

Kinderachtig voornemen TS.
Ik denk dat B&F ter goeder trouw is, bij het zoeken naar de schuldvraag kom je uit bij de leverancier van de grondstof.
Een algemeen toezicht of controle op de kwaliteit van de door verschillende partijen geleverde whey-producten, oké, maar daar valt dan ook bv XXL-nutrition onder. Nu zijn jullie bezig B&F als jezus aan het kruis te spijkeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat B&F ter goeder trouw is, bij het zoeken naar de schuldvraag kom je uit bij de leverancier van de grondstof.

Er zijn er hier een heleboel die daar anders over denken. Leuk klusje voor de NVWA dus, want hier blijft het gissen en speculeren.
 
In...

Kinderachtig voornemen TS.
Ik denk dat B&F ter goeder trouw is, bij het zoeken naar de schuldvraag kom je uit bij de leverancier van de grondstof.
Een algemeen toezicht of controle op de kwaliteit van de door verschillende partijen geleverde whey-producten, oké, maar daar valt dan ook bv XXL-nutrition onder. Nu zijn jullie bezig B&F als jezus aan het kruis te spijkeren.

Waarom klagen ze Volac dan niet aan? Een dikke schadevergoeding zit er wel in, en dan heb ik het nog niet eens over geld terug van het ondergedoseerde spul wat ze geleverd hebben.
Maar B&F gaat nog steeds in zee met hun. Hoe zou dat nou komen??

B&F isolaat ging na de labtesten met 5 euro omhoog. Volgens XXL en sportfood ging de gsprijs niet omhoog..
Hun kochten het dus eerst goedkoper in (60% whey). Nu kopen ze het voor meer in (80% whey) en dat wordt doorberekent aan de klant.
 
In... Kinderachtig voornemen TS. Ik denk dat B&F ter goeder trouw is, bij het zoeken naar de schuldvraag kom je uit bij de leverancier van de grondstof. Een algemeen toezicht of controle op de kwaliteit van de door verschillende partijen geleverde whey-producten, oké, maar daar valt dan ook bv XXL-nutrition onder. Nu zijn jullie bezig B&F als jezus aan het kruis te spijkeren.

Dat is ook vaak helaas het enige wat meestal werkt bij bedrijven die sjoemelen/niet eerlijk zijn tegen klanten, want als ze het nou gewoon toegaven, maar nee stellig in de ontkennig, dat maakt veel mensen boos.
 
Dat is ook vaak helaas het enige wat meestal werkt bij bedrijven die sjoemelen/niet eerlijk zijn tegen klanten, want als ze het nou gewoon toegaven, maar nee stellig in de ontkennig, dat maakt veel mensen boos.
Het gebeurd in alle branches, van de voeding, helaas.. je moet als consument bijna altijd ten goede trouw zijn. Ik heb in ieder geval geen lab thuis om te checken of het geclaimde daadwerkelijk in de pot zit.

http://www.bd.nl/regio/economie-reg...ndelaar-ontkent-fraude-met-facturen-1.4821221
 
Waarom klagen ze Volac dan niet aan? Een dikke schadevergoeding zit er wel in, en dan heb ik het nog niet eens over geld terug van het ondergedoseerde spul wat ze geleverd hebben.
Maar B&F gaat nog steeds in zee met hun. Hoe zou dat nou komen??

B&F isolaat ging na de labtesten met 5 euro omhoog. Volgens XXL en sportfood ging de gsprijs niet omhoog..
Hun kochten het dus eerst goedkoper in (60% whey). Nu kopen ze het voor meer in (80% whey) en dat wordt doorberekent aan de klant.


Daar zal het laatste woord, nog niet over gesproken zijn. Maar dat is iets tussen B&F en Volac, daar zal de consument niet in betrokken worden. Dat B&F nog steeds met Volac in zee gaat is misschien omdat Volac hoe dan ook toch een van de betere producenten van eiwit-grondstoffen is.

Denk jij dat B&F om de isolaat vijf euro goedkoper aan te bieden willens en wetens die emmers van vier kilo afgevuld hebben met een isolaat van een mindere kwaliteit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar zal het laatste woord, nog niet over gesproken zijn. Maar dat is iets tussen B&F en Volac, daar zal de consument niet in betrokken worden. Dat B&F nog steeds met Volac in zee gaat is misschien omdat Volac hoe dan ook toch een van de betere producenten van eiwit-grondstoffen is.

Denk jij dat B&F om de isolaat vijf euro goedkoper aan te bieden willens en wetens die emmers van vier kilo afgevuld hebben met een isolaat van een mindere kwaliteit?

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:


jij hebt geen plank voor je kop, maar een tuinhek :roflol:
 
Daar zal het laatste woord, nog niet over gesproken zijn. Maar dat is iets tussen B&F en Volac, daar zal de consument niet in betrokken worden. Dat B&F nog steeds met Volac in zee gaat is misschien omdat Volac hoe dan ook toch een van de betere producenten van eiwit-grondstoffen is.

Denk jij dat B&F om de isolaat vijf euro goedkoper aan te bieden willens en wetens die emmers van vier kilo afgevuld hebben met een isolaat van een mindere kwaliteit?

Betere eiwit-grondstoffen met 20% minder eiwit!!

De oprichter van B&F is gewoon een sociale retard die alleen maar op cijfertjes geilt.
Is toch te zot voor woorden eigenlijk.
B&F is schuldig maar wilt geen verantwoording nemen. Nou dan zijn ze mij als klant kwijt:)
 
Het gebeurd in alle branches, van de voeding, helaas.. je moet als consument bijna altijd ten goede trouw zijn. Ik heb in ieder geval geen lab thuis om te checken of het geclaimde daadwerkelijk in de pot zit. http://www.bd.nl/regio/economie-reg...ndelaar-ontkent-fraude-met-facturen-1.4821221
Ik vermoed dat jij B&F medewerker bent. En een goede plaat voor je kop hebt. En dat het meer gebeurt in de voeding vind ik zo'n kul argument. Het zal vast meer gebeuren maar als je eracht gekomen worden dan schieten niet alle bedrijven zo erg in de ontkenning als B&F of ze krijgen een flinke boete van de VWA en wordt het meteen van de markt gehaald. En daarnaast vind ik B&F geen voedings bedrijf, maar een supplementenverkoper/sportvoeding. Als XXL het wel kan door keer op keer goede resultaten in de labtesten, dan is er iets goed mis bij B&F als de onafhankelijke resultaten via DBB niet goed zijn.
 
Ik vermoed dat jij B&F medewerker bent. En een goede plaat voor je kop hebt. En dat het meer gebeurt in de voeding vind ik zo'n kul argument. Het zal vast meer gebeuren maar als je eracht gekomen worden dan schieten niet alle bedrijven zo erg in de ontkenning als B&F of ze krijgen een flinke boete van de VWA en wordt het meteen van de markt gehaald. En daarnaast vind ik B&F geen voedings bedrijf, maar een supplementenverkoper/sportvoeding. Als XXL het wel kan door keer op keer goede resultaten in de labtesten, dan is er iets goed mis bij B&F als de onafhankelijke resultaten via DBB niet goed zijn.
Weet je wat ik jammer vind, ik erger me mateloos aan bedrijven die denken alles te kunnen maken. Body & Fit heeft daar ook een handje van. Dat ga ik niet beschermen. Ik wilde alleen aangeven dat het niet om uitzonderingen gaat en zulke dingen regelmaat zijn in de voedingsbranche.

Denk je nou echt dat bedrijven zoals XXL, Body & Fit, Superfood, BulkPowders en zelfs bodybuilding geeft om de gezondheid van hun klanten? Ze insinueren dat ze gezond, fit, gespierd etc willen zijn maar uiteindelijk zijn het allemaal commerciele organisaties die één ding willen: geld verdienen. Dat is ook hun goed recht, de consument maakt immers zelf de keus om supplementen af te nemen.

Zo goed mogelijk inspelen op de klant en zo producten verkopen. Heel veel consumenten vergeten gewoon dat het supplementen zijn die ter aanvulling dienen en niet als core in je leefstijl. Het is een andere discussie, maar verbaas me er gewoon over. Er zijn heel veel bedrijven die claimen "100% stevia" en vervolgens zit er maar 0,3% in. Dat is gewoon flauw. Zo moet je als consument continu op de hoogte en scherp zijn. Op ergegenics komen ook regelmatig zulke artikelen voorbij. Zie ook:
http://www.ergogenics.org/er-zitten-meer-kilocalorieen-in-je-eten-dan-je-denkt.html
http://www.ergogenics.org/van-de-regering-mag-je-niet-weten-wat-voor-rommel-er-in-junkfood-zit.html

Ik ben zelf helemaal geen biologische gast, want dat vind ik zonde van het geld, maar de gedachte achter biologisch is wel heel goed. Echter zelfs in de biologische wereld worden mensen beduveld en accepteren we ook allemaal maar.. mijn boodschap achter mijn post was, let op wat je koopt, want het gebeurd overal..
 

Alles wordt op bestelling gemaakt voor B&Fshop. Jullie willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Maar B&F ook. Die koopt ook alles zo goedkoop mogelijk in.

En de eiwitten komen niet eens altijd van Volac, tis maar net wat ze goedkoop ergens kunnen krijgen. Want eerst hadden ze het Volac logo op hun website staan en later moesten ze die verwijderen van Volac zelf... rara wat betekend dat.
 
Alles wordt op bestelling gemaakt voor B&Fshop. Jullie willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Maar B&F ook. Die koopt ook alles zo goedkoop mogelijk in.

En de eiwitten komen niet eens altijd van Volac, tis maar net wat ze goedkoop ergens kunnen krijgen. Want eerst hadden ze het Volac logo op hun website staan en later moesten ze die verwijderen van Volac zelf... rara wat betekend dat.

Oké, dat wist ik niet, bedankt. :-)
Ik reageer in dit topic een beetje vanuit gevoel want ik heb de hele discussie destijds niet gevolgd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In de loop der tijd waren er "signs" van oplichting.
Hun atleten die huismerk niet gebruikten.
Logo's moesten weg (bijv. Volac).
Altijd veels te veel verkeerde nutrition info op labels (bijv. pindapoeder bijna zonder vet en veel carbs) met 100% pindapoeder erop.
Klachten van sommige van hier over dat sommige supps verkeerde kleur hebben, of hard zijn (terwijl THT nog lang niet zover is) etc.
 
Een beetje offtopic maar goed: Ik heb ook weer iets meegemaakt met Bodyenfitshop.
Zie dit topic wat ik er voor heb aangemaakt: [Link niet meer beschikbaar]

Heb er een apart topic over aangemaakt omdat dit niet gaat over de eiwitten waar dit topic vooral over gaat.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven