- Waardering
- 0
Jaren terug, toen ik nog scheikunde studeerde, was ik al erg bedreven in 'keuken scheikunde'. Al snel deed ik zodoende contacten op met 'grijze circuits' die wel in mijn kennis geintresseerd waren. Aldus bevond ik mij in een positie van waaruit ik vrij makkelijk aan allerlei hoge qualiteit drugs kon komen. Ik heb daar nooit gebruik van gemaakt, en gecharmeerd als ik was (ik heb ooit succesvol 1 gram semtex gemaakt), heb ik de aanboden nooit gebruikt.
Nu ik serieus met BB bezig ben en geintresseerd in 'grijze middelen' zit ik met een probleem. Jaren geleden werd er contact met mij gezocht. Nu moet ik contact leggen met de leveranciers ! en ik weet bijgod niet hoe dat moet. Hoe hebben jullie dat hier op het board aangepakt ?
Nu ik serieus met BB bezig ben en geintresseerd in 'grijze middelen' zit ik met een probleem. Jaren geleden werd er contact met mij gezocht. Nu moet ik contact leggen met de leveranciers ! en ik weet bijgod niet hoe dat moet. Hoe hebben jullie dat hier op het board aangepakt ?