Fitness Seller

Contacten leggen

Bezoekers in dit topic

Shadum

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
704
Waardering
0
Jaren terug, toen ik nog scheikunde studeerde, was ik al erg bedreven in 'keuken scheikunde'. Al snel deed ik zodoende contacten op met 'grijze circuits' die wel in mijn kennis geintresseerd waren. Aldus bevond ik mij in een positie van waaruit ik vrij makkelijk aan allerlei hoge qualiteit drugs kon komen. Ik heb daar nooit gebruik van gemaakt, en gecharmeerd als ik was (ik heb ooit succesvol 1 gram semtex gemaakt), heb ik de aanboden nooit gebruikt.

Nu ik serieus met BB bezig ben en geintresseerd in 'grijze middelen' zit ik met een probleem. Jaren geleden werd er contact met mij gezocht. Nu moet ik contact leggen met de leveranciers ! en ik weet bijgod niet hoe dat moet. Hoe hebben jullie dat hier op het board aangepakt ?
 
Lees de rules, geen vragen over leveranciers.

Grtz
 
Dan heb je niet goed gelezen wat ik heb geschreven riki
 
Was vroeg, herformuleer je vraag ff :)

Grtz
 
Vraag is een sociaal vraagstuk; Niet WIE zijn je contacten, maar hoe heb je contact met ze gelegd ! Ben in dat opzich nl. heel erg onzeker van mezelf.
 
Probeer wat mensen te leren kennen binnen de BB wereld, zitten er vast een paar tussen die je kunnen helpen. Of kijk op je gym naar lui die nogal snel massa aanzetten en opzwellen tot muscle monsters.. die zullen het ook ergens vandaan halen..
 
Ga naar een erg brede bodybuilder in de gym en zeg: hahaha wat zie jij er opgespoten uit zeg! Kan je voor mij ook niet wat van die handel scoren?(of zoiets)
 
Originally posted by Olimantado
Ga naar een erg brede bodybuilder in de gym en zeg: hahaha wat zie jij er opgespoten uit zeg! Kan je voor mij ook niet wat van die handel scoren?(of zoiets)

Sorry Oli maar dat klinkt als een recept voor blauwe ogen en gebroken ribben.
 
Originally posted by Shadum


Sorry Oli maar dat klinkt als een recept voor blauwe ogen en gebroken ribben.


Nee hoor, meestal zijn die gozers geen vechtersbazen en zelfs erg onzeker. Het zal zelfs hun ego strelen dat je het vraagt. Ikzelf ben ook op die manier aan mijn kuurtje gekomen...
 
stuur een paar PM berichten rond naar mensen op het board die bv net in een kuur zitten. Beter is naar mensen die uit een kuur zijn gekomen met goed resultaat ( die hebben dan geen fake gehad) en vraag hun anders hoe ze er aan zijn gekomen.
 
Originally posted by Diver2000
stuur een paar PM berichten rond naar mensen op het board die bv net in een kuur zitten. Beter is naar mensen die uit een kuur zijn gekomen met goed resultaat ( die hebben dan geen fake gehad) en vraag hun anders hoe ze er aan zijn gekomen.

In andere woorden;

stuur me een pm met je bankrekeningnummer en morgen ligt het bij je in de bus :) j/k m8
 
Ik kan je wel helpen, Shadum, maar heb je visa??
 
nee stuur me een envelope met 300 euro, dan zal ik kijken of ik nog ergens een paar tabs multivit en paracetamol kan vinden. halve liter slaolie en je kan beginnen met kuren
 
Originally posted by Olimantado
Ik kan je wel helpen, Shadum, maar heb je visa??



Dit soort post is dus ook niet de bedoeling, regel alles via een pm maar gooi geen zaken open op het board
 
Oooh oli, je weet dat ik de resources heb om de spullen chemisch te laten testen ?
 
Is het zo moeilijk tegenwoordig om een levrancier te vinden?? Ik heb er zelfs meerdere, en geen scammers.

Ik geloof als je echt wil krijgen wat je wilt , dat het dan ook gebeurt.<Met andere woorden als jij je best doet met het zoeken , dan vind je wel een levrancier.
 
Waarschijnlijk niet ..... ik ben alleen heel erg voorzichtig in hoe je zo iets aanpakt. Tegen het paranoide aan zelfs. Voordeel daarvan is dat ik niet vaak bedonderd wordt het nadeel is dat ik ook heel onzeker van mezelf ben in het leggen van contacten.
 
Originally posted by Shadum
Waarschijnlijk niet ..... ik ben alleen heel erg voorzichtig in hoe je zo iets aanpakt. Tegen het paranoide aan zelfs. Voordeel daarvan is dat ik niet vaak bedonderd wordt het nadeel is dat ik ook heel onzeker van mezelf ben in het leggen van contacten.


Tja, je moet toch wel enige moeite doen voor een levrancier
Denk gewoon aan het lichaam dat je ermee kan bouwen , en aan geweldige extreeme zware gewichten die je tijdens het gebruik kan tillen.Als je daar aan denkt blijf je gefocust en je hebt een doel, zo deed ik het ook in het begin toen ik een dealer zocht, Ik moest hebben wat ik wou; ik liet niks aan het toeval over.En hoe??

Gewoon aan je doel denken......


Groet
Levrone@
 
En dat is precies waarom ik wil weten hoe anderen dat doen; Heb ik geen excuus meer om het niet te doen !
 
Als je dan toch begint met kuren zou ik je aanraden het zowieso niet via iemand van internet te kopen, de kwaliteit is onbekend en je weet niet of die persoon je oplicht aangezien je hem niet kent en je geen enkele ervaring met deze persoon hebt.
Mijn advies: ga naar iemand die je vertrouwt en verstand heeft van deze zaken, ken je niemand, houd het dan voor gezien anders graaf je je eigen graf
 
Back
Naar boven