MuscleMeat

Gestopt Contest Log 2012 TYLE

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben het eens met de rest, het is jammer dat je je focus even kwijt bent. Nog een paar dagen man! Ik denk dat je te vroeg bent begonnen met je maximaal inzetten. Je kan beter rustig aan beginnen en je energie voor de laatste week bewaren, dan heb je die het hardst nodig. Ondanks dat nog steeds diepe respect voor je, je blijft een beest.
 
Jammer man je was zo bruut sterk en je mindset leek werkelijk onverwoestbaar hoe is het gekomen dan?van alles teveel?te vroeg alles erin? Te vroeg gepiekt?ikzelf merk vaak het zelfde hoor als ik cut dan na 6/7weke word het zo zwaar chagareinig honger zin in alles wat je ziet!maar dam kerel ik heb bruut veel respect voor je.man! Echt top sporter

Kwam vooral doordat mn ultieme relaxte routine van koken - stage - rusten - trainen - koken noodgewongen werd veranderd. Daardoor raakte alles door de war en ging vooral ten koste van mn voedin, training wel altijd gewoon top.

Ben het eens met de rest, het is jammer dat je je focus even kwijt bent. Nog een paar dagen man! Ik denk dat je te vroeg bent begonnen met je maximaal inzetten. Je kan beter rustig aan beginnen en je energie voor de laatste week bewaren, dan heb je die het hardst nodig. Ondanks dat nog steeds diepe respect voor je, je blijft een beest.

Klopt man ik had wellicht iets rustiger moeten begonnen zodat ik meer energie en motivatie had aan het eind alleen doordat mn ritme werd veranderd liep alles anders. Ook vliegen tussen andere shit regelen, stage afronden enso is ook facked up..

Was maandag begonnen met zero carbs / 10 a 12 liter wat gedoe. had 3 dagen gedaan daarna carb loaden en gister fotos gemaakt. Omdat ik nu ergens anders ben snel ff sportschool opgezocht maar de belichting was zwaar k*t..Mn shape van gister was te vergelijken met maandje geleden alleen iets minder droog maar wel iets meer massa dacht ik..Fotos zijn verrot dus die gebruik ik niet..heb 2 fotos gekozen van maandje gelezen en 2 van 2 weken geleden dacht ik..Lijkt me geen top 3 hoor maar ben nog best tevreden met de fotos. ik ga ze zo mailen.. ben benieuwd hoe de fotos eruit komen te zien in de gallerij. Heb pixels van 1000 x 1200.

neem nu ff weekje rust zonder vast voedingschema. die pak ik later weer op. ga weer vollop trainen begin volgende week.. Heb ook geen tijd meer gehad om bij andere te kijken dus ga ik nu ff doen :) Succes iedereen met laatste dagen!!
 
Yoo Tyle!

Ik heb ook niet veel tijd gehad om te lezen wat andere allemaal schreven en zelf veel achteraf moeten schrijven in mijn log, want het was een chaos allemaal. Weken lang heb ik als een indiaan geleeft en dat kwam aan het einde van de rit ook niet goed uit. Te veel opstapelingen van andere verichtingen.

Balen man om te lezen dat je eind strijd niet soepeltjes is verlopen. Toch hoop ik het beest te zien op de foto's morgen!!!

Anyway succes daar met alles in Indonesie!!

Ook jij bent voor mij een grote motivator geweest deze twee maanden.
 
Hoe gaat het tyle?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven