XXL Nutrition

Gestopt Contest Log 2012 TYLE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een knaltraining weer. Pfff die cijfers. Man daar durf ik niet eens van te dromen.
Maarre wtf ik train dus ik besta :cool:

Advies: niet te veel kijken naar de cijfers van die jongen.
Hij is ook niet zo breed. Die plaatjes zijn gewoon uitgerekt hoor..

:D




Gaat nog steeds lekker hè Tyle!!!
 
Tyle, leuk dat je zulke variaties doet met de pullups.

Het wordt tijd voor muscle-ups man. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=X2Sr6FFdcII

k*t ken die niet kijken mn internet is te traag op mn phone hier. heb net nog wat filmpjes gemaakt en ben proberen aant uploaden maar de website doet moeilyk.. de muscle ups is dat toch gewoon een chinup en dan verder optrekken totdat je tot gestrekte handen komt?

@trx yeahh mayne gaat wel weer lekker..maar niet super ofso
 
gister: benen/onderrug dagje alles licht

squat 1min rust
15x 45kg
15x 65kg
15x 85kg
15x 105kg

deadlift 30 sec rust
15x 45kg
15x 65kg
15x 85kg
15x 105kg

legpress
4sets 15x 80kg 10sec rust

legcurl
4sets 15x 25kg 10sec rust

en nog paar buik oefeningen. had echt 0 energie. sinds ik weer echt low carb ben gegaan moet mn lichaam wennen omdat ik 2 weken lang carb aanvallen had

vanochtend: schouders trapz

seated front  barbell press
8x 45kg
8x 75kg
8x 95kg spots
8x 95kg spots voelde zeer zwaar aan

seated rear delt raises
4sets 12x 10kg

staand, rear delt raises
4sets 12x 5kg

shoulderbombs
12x 6kg
12x 8kg
12x 10kg
12x 10kg

Side raises
4sets 10x 14kg

Dumbbell press
4sets 12x  32kg

en nog wat dumbbell oefeningen en beetje shrugs je kent het wel. 


vanmiddag: upperbody bodyweight training (klinkt stoer eh)

had nog filmpje belooft dus bij deze, ik was al redelyk kapot van vanochtend maar ging wel oke.

upperbody bw oefening
in totaal 4sets
dit was de 3e set


[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dip variaties 
in totaal 4 sets
dit was de 2e set

[afbeelding niet meer beschikbaar]

daarna nog wat buik oefeningen. 
 
Hahahaha mafkees. Zo jaag je iedereen van het forum af en in ieder geval uit je sportschool.

Sterk.
 
Gast gast gast jij bent echt sterk man ook machtig sterk in je Core met dit soort oefeningen echt petje af klasse
 
Hahahaha mafkees. Zo jaag je iedereen van het forum af en in ieder geval uit je sportschool.

Sterk.

hahah meeste mensen vinden dit altyd maar onzin dacht ik.


Gast gast gast jij bent echt sterk man ook machtig sterk in je Core met dit soort oefeningen echt petje af klasse

het is niet alleen maar kracht maar ook veel techniek/balans anders zag je waarschijnlyk iemand zoals kai greene op de olympia dit doet. maar probeer maar is zyn wel lekker om te doen.. heb nu wel goeie spierpyn in mn triceps maar moet vandaag nog wel ff armen knallen :)
 
Tyle waarmeer en hoe ga je foto's schieten nog aan passingen deze laatste dagen/weeke?
 
Netjes Tyle! goeie core!
 
Tyle waarmeer en hoe ga je foto's schieten nog aan passingen deze laatste dagen/weeke?

ik wilde eigenlyk deze week laatste voorbereidingen treffen omdat ik volgende week op vakantie ga. maar ja door 2 weken lang slecht eten doe ik het wel volgende week. dan eet ik tenminste weekje minder lang slecht tijdens de vakantie. ik ga ongeveer zelfde doen als maandje geleden maar dan meer carbs laden, meer cardio, lichter trainen. fotos doe ik gewoon zelf heb geen zin in photoshoot achtige shit. als je goed droog staat ziet er op elke foto met btje normaal licht wel goed uit. ik weet nu al dat ik niet super droog komt te staan maar ag van fouten moet je leren eh.
 
ik wilde eigenlyk deze week laatste voorbereidingen treffen omdat ik volgende week op vakantie ga. maar ja door 2 weken lang slecht eten doe ik het wel volgende week. dan eet ik tenminste weekje minder lang slecht tijdens de vakantie. ik ga ongeveer zelfde doen als maandje geleden maar dan meer carbs laden, meer cardio, lichter trainen. fotos doe ik gewoon zelf heb geen zin in photoshoot achtige shit. als je goed droog staat ziet er op elke foto met btje normaal licht wel goed uit. ik weet nu al dat ik niet super droog komt te staan maar ag van fouten moet je leren eh.

Hier ook man, gewoon paar foto's trekken en klaar, geen gezeur..

En ja, van fouten leer je, heb ook gezien dat ik het anders had kunnen aanpakken, maar das juist het leuke van deze contest toch? Jezelf verbeteren en ervan leren ;)
 
Hier ook man, gewoon paar foto's trekken en klaar, geen gezeur..

En ja, van fouten leer je, heb ook gezien dat ik het anders had kunnen aanpakken, maar das juist het leuke van deze contest toch? Jezelf verbeteren en ervan leren ;)

+2


Ik ga ook niet moeilijk doen en vraag gewoon iemand of ze een paar foto's maken.
Het gaat tenslotte om het meedoen ter motivatie van jezelf, of toch niet ? :D


Die dips van je filmpjes zien er impressive uit bro, ik zou al blij zijn als ik de human flag zou kunnen.
 
Alles nog volgens planning?
 
What up Tyle??? je bent zo stil?

+2

Die dips van je filmpjes zien er impressive uit bro, ik zou al blij zijn als ik de human flag zou kunnen.

Human flag is niet zo moeilijk, full planche (zoals Hannibal doet) daarin tegen wel. Dan zie ik nog steeds sterretjes na het vasthouden..
 
Volgens mij was Tyle tussendoor nog ff op vakantie gegaan vorige week, dus hij zal vandaag of morgen wel weer wat posten.
 
Volgens mij was Tyle tussendoor nog ff op vakantie gegaan vorige week, dus hij zal vandaag of morgen wel weer wat posten.

yeahh..heb hier amper bereik dus schiet niet op om dingen te posten..ben momenteel in voorbereiding. fotos maak ik vrydag of zaterdag maar ik verwacht er niet te veel van.. als ze niet goed zyn pak ik paar fotos van maand geleden..heb het redelyk verdoet in circa 2 weken.
 
yeahh..heb hier amper bereik dus schiet niet op om dingen te posten..ben momenteel in voorbereiding. fotos maak ik vrydag of zaterdag maar ik verwacht er niet te veel van.. als ze niet goed zyn pak ik paar fotos van maand geleden..heb het redelyk verdoet in circa 2 weken.

Hier ook broeder, laatste 1,5 week houd ik me totaal niet meer vast aan mn dieet, zonde, maar soms ben je het ook wel eens zat gewoon..
Desalniettemin heb je idd al goede pics.., je pics hoeven idd niet van nu te zijn, maar kan ook van een aantal weekjes terug!
 
yeahh..heb hier amper bereik dus schiet niet op om dingen te posten..ben momenteel in voorbereiding. fotos maak ik vrydag of zaterdag maar ik verwacht er niet te veel van.. als ze niet goed zyn pak ik paar fotos van maand geleden..heb het redelyk verdoet in circa 2 weken.

Jammer man je was zo bruut sterk en je mindset leek werkelijk onverwoestbaar hoe is het gekomen dan?van alles teveel?te vroeg alles erin? Te vroeg gepiekt?ikzelf merk vaak het zelfde hoor als ik cut dan na 6/7weke word het zo zwaar chagareinig honger zin in alles wat je ziet!maar dam kerel ik heb bruut veel respect voor je.man! Echt top sporter
 
Kunnen we niet een meeting organiseren, how i screwed it up at the end.
Maar ff serieus, want we hebben er allemaal hard voor gewerkt en dan is het idd zuur
als je de laatste paar weken of in mijn geval de laatste paar dagen het mis gaat.

Kom op bro nog ff doorzetten, want je hebt gewoon een top fysiek en zeker kans om bij de eerste drie te eindigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven