AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log 2024 - IkWilGrootWorde - Hoe overleef ik een navelbreuk?

Bezoekers in dit topic

Gewicht inmiddels al een dag of drie stabiel op 76.6. Dieet sinds zaterdag iets geupt naar 2850ish.
Kan zowaar weer fysiek naar werk.
Merk dat ik minder last krijg van pijn.
Stijgende lijn omhoog dus🚀

NobodySpecial vntl : Hadden jullie trouwens een laproscopische of een open ingreep?

IMG_4933.jpeg

Nou gaat lekker dit lol. Kcals naar 3000 maar.
Leuk metabolisme wel. Al twee weken geen training, alleen 10k stappen.

Verder drie keer per dag littekencreme smeren en heb siliconenpleisters aangeschaft.

Gewicht inmiddels al een dag of drie stabiel op 76.6. Dieet sinds zaterdag iets geupt naar 2850ish.
Kan zowaar weer fysiek naar werk.
Merk dat ik minder last krijg van pijn.
Stijgende lijn omhoog dus🚀

NobodySpecial vntl : Hadden jullie trouwens een laproscopische of een open ingreep?
Het is al zo lang terug maar ik meen een open ingreep

Nog twee weken en dan mag er eindelijk weer getraind worden😁
Gewicht hangt rond de 76.5-77 en nu door de hitte nog een stukkie hoger.
Lijkt qua verlies van spiermassa allemaal wel mee te vallen. (Als je niets hebt dan kun je het natuurlijk ook niet verliezen)

Gisteren ben ik geopereerd aan een navelbreuk en daardoor zou ik in principe zes weken niet mogen trainen. Geen ideaal begin van de contest, maar wellicht is die fase daarna juist wel leuk om te loggen.
Inmiddels de eerste training gehad, maar gezien het feit dat de contest nog maar 1.5 maand duurt en mijn startfotos niet meer accuraat zijn, zie ik het nut even niet om hier verder te loggen. Zal niemand wakker van liggen, zeker gezien het minimaal aantal deelnemers toch al gehaald is👌

Inmiddels de eerste training gehad, maar gezien het feit dat de contest nog maar 1.5 maand duurt en mijn startfotos niet meer accuraat zijn, zie ik het nut even niet om hier verder te loggen. Zal niemand wakker van liggen, zeker gezien het minimaal aantal deelnemers toch al gehaald is👌
Je kunt je LOG gewoon door laten lopen na de stemming. is toch ook progressieoverzicht voor jezelf

Back
Naar boven