XXL Nutrition

Gestopt contest log Bengel!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bengelbengel

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
922
Waardering
36
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
27%
Hallo,

Ik doe dit jaar ook weer mee... :D
Mijn persoonlijke doel is: zelfde fysiek als vorig jaar na de contest. Helaas is mijn fysiek na vorig jaar hard achteruit gegaan ivm ernstige oververmoeidheid en een aantal blessures.

Momenteel ben ik nog bezig met het opbouwen van het aantal trainingen per week. Deze week hoop ik 3x te halen en dan volgende week 4x.
Mijn focus ligt op vet% verlagen dus heel veel cardio. Gelukkig heb ik mijn spieren weten te behouden tijdens mijn bankhang maanden ;) .

De eerste weken zal ik dus voornamelijk cardio doen en buik, rug en borst. Benen zijn al voldoende ontwikkeld, en schouders kan ik minimaal trainen ivm peesontsteking van de lange biceps ( of zoiets.. ik zat niet echt op te letten bij de dokter ).

In de een van mijn volgende posts zal ik de foto's van vorig jaar plaatsen. en mijn beginfoto( moet ik nog maken ). Ook zal ik mijn voedingsschema plaatsen. Commentaar en adviezen zijn altijd welkom, net als schoppen onder mijn kont want mijn motivatie is soms echt nog kwijt:whip:

aanvulling: de foto's... best confronterend.. maar goed, ik plaats ze toch.. hopenlijk over een week of 4 een update met vooruitgang.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]


en de collage van vorig jaar... dit jaar mijn doel:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

aanvulling: hier lezen = berichtje achterlaten.. voor de broodnodige motivatie..:D

aanvulling: voedingsschema staat op blz. 3 , bericht 52

iedereen die meedoet: succes!!!!!

aanvulling 16 juni ... progressie foto's in bericht 186
 
Laatst bewerkt:
succes! ik zal je regelmatig een schop onder je hol gaan geven (verheug me er zelfs op) :D
 
K*t van die blessures :(... heb zelf ook last gehad van een peesontsteking in mijn linkerschouder wat gelukkig nu weer goed gaat (klopklop).
Maar in iedere geval VEEEL SUCCES toegewenst en ik/wij helpen wel met de motivatie hoog houden :banana: :woot:
 
:loopband: Succes Bengel:loopband:
 
SUCCES!!!!!:wave2::thumbs::clap::clap::clap::clap::rocknana::evilnana::lifter::cheer:
 
allemaal bedankt!

Ik ga zo met flinke tegenzin naar de sportschool... en dat komt omdat ik erg slecht geslapen heb vanacht en dus erg moe ben.
 
Laatst bewerkt:
Succes Bengel en zet hem op!
(Ook straks in de sportschool ;))
 
nou, ik heb het weer overleefd.. hahaha nee als ik eenmaal in de sportschool ben dan krijg ik vanzelf zin en motivatie..hahah


mijn stats:
1.73 m
70 kg
35 jaar
reuma
schouderblessure
ong vet% van 20

doel:
vet% van 16 ( dat had ik vorig jaar )
Plezier in de sport terugvinden
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat je je toch naar de gym gesleept hebt!
 
nou, ik heb het weer overleefd.. hahaha nee als ik eenmaal in de sportschool ben dan krijg ik vanzelf zin en motivatie..hahah


mijn stats:
1.73 m
70 kg
35 jaar
reuma
schouderblessure
ong vet% van 20

doel:
vet% van 16 ( dat had ik vorig jaar )
Plezier in de sport terugvinden

hoe was het? had je dr zin in?
 
Succes!!! Zet `m op!!! Als je de resultate gaat zien, is je motivatie niet meer te houden, dan raak je verslaafd aan die sportschool joh ;)
 
Veel succes! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven