AndroidHealthClinic

Gestopt contest log Bengel!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja soms heeft het inderdaad tijd nodig!Niet opgeven kom op ,je kunt het!Zet je trainingen neer en dan geven de dames hier je wel tips.Succes!
 
tijd voor nieuwe foto's ? :lick:
 
nog steeds geen verbetring, geen progressie en geen motivatie...
ik vraag me steeds vaker af waarom ik het nog probeer.

vrij herkenbaar, maar kun je die vraag echt niet beantwoorden dan?
denk je niet dat je met training toch beter af bent dan zonder, ook al zijn de resultaten matig? Ik denk dat in ieder geval wel, en ook voor jou!
Dan nog zou het fijn zijn om eindelijk de matige resultaten voor goede te verruilen natuurlijk, maar ook dat kan alleen lukken als je doorgaat! en zoals je ziet zijn ze hier wel bereid om je tips te geven, misschien kun je nog eens iets proberen wat je nog niet geprobeerd hebt dan is er een kans dat het werkt.
 
vrij herkenbaar, maar kun je die vraag echt niet beantwoorden dan?
denk je niet dat je met training toch beter af bent dan zonder, ook al zijn de resultaten matig? Ik denk dat in ieder geval wel, en ook voor jou!
Dan nog zou het fijn zijn om eindelijk de matige resultaten voor goede te verruilen natuurlijk, maar ook dat kan alleen lukken als je doorgaat! en zoals je ziet zijn ze hier wel bereid om je tips te geven, misschien kun je nog eens iets proberen wat je nog niet geprobeerd hebt dan is er een kans dat het werkt.


+1

Hoe gaat het?:)
 
het gaat redelijk. Ik sport 3 a 4 x per week. Meer kan echt niet want danheb ik teveel pijn.
Qua eetschema gaat het ook prima. Maar nog steeds 0,0 progressie. krachtopbouw is er wel maar nog helemaal geen vetverlies.. Het neemt nu echt belachelijke vormen aan.'

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------

vrij herkenbaar, maar kun je die vraag echt niet beantwoorden dan?
denk je niet dat je met training toch beter af bent dan zonder, ook al zijn de resultaten matig? Ik denk dat in ieder geval wel, en ook voor jou!
Dan nog zou het fijn zijn om eindelijk de matige resultaten voor goede te verruilen natuurlijk, maar ook dat kan alleen lukken als je doorgaat! en zoals je ziet zijn ze hier wel bereid om je tips te geven, misschien kun je nog eens iets proberen wat je nog niet geprobeerd hebt dan is er een kans dat het werkt.

Zelfs matige resultaten zijn beter dan geen resultaten.
Ik herinner me nog wel toen ik net begon met trainen dat er het eerste jaar :eek: ook niets gebeurde. En daarna ging het heeeeeeel langzaam.
Het is alleen jammer dat 4 jaar keihard trainen binnen een half jaar om zeep geholpen is. Ik had gehoopt dat het nu sneller zou gaan ( in het kader van snel er bij is er ook snel af ), maar helaas.
 
krachtopbouw is gelukkig wel progressie! Maar het moet heel moeilijk voor je zijn om zo lang geduld op te brengen om resultaat te zien. Wel blijven trainen hoor!..Misschien moet je eens proberen om alleen maar KT te doen en dan op max. van je kunnen.
 
0,0 resultaat...zozo jij weet je resultaat op 2 significante cijfers, hoe is het gemeten?;)

Krachtopbouw is bijvoorbeeld iets waar ik al blij mee zou zijn, en een aanwijzing dat er wel vooruitgang kan zijn qua spiermassa. Wat een vetmeter zegt is ook niet altijd waar namelijk. Het zou handig zijn als je erop kon vertrouwen maar niet echt. De spiegel? Daar moet je zelf in kijken, dan zie ik ook geen vooruitgang als ik mezelf met afkeer aan het begluren ben...en als ik een "goede" bui heb opeens wel :rolleyes: maar misschien is die er dan ook wel niet maar zie ik het alleen?

Waarschijnlijk gaat het beter dan je denkt. Maar het is wel opmerkelijk dat je met dit voedingsschema niet afvalt. Je bloedwerk was dus in orde neem ik aan als je er niks over te melden hebt?
Met een pijnlijke knie zal het ook moeilijk zijn om echt veel energie te verbruiken, de meest metabole oefeningen en veel vormen van cardio kan je dan dus maar moeilijk doen neem ik aan? Nog lager gaan in voeding zou ik niet aan durven raden, maar misschien weten anderen hier die wat beter zijn in het cutten nog wel wat...
 
0,0 resultaat...zozo jij weet je resultaat op 2 significante cijfers, hoe is het gemeten?;)



Krachtopbouw is bijvoorbeeld iets waar ik al blij mee zou zijn,

...

via de spiegel :rolleyes: en mijn broeken zitten nog steeds strak.. :o

ik ga juist niet voor krachtopbouw maar voor vetverlies ( ordinair afvallen dus ). Vandaar dat ik niet gelukkig ben met meer spieren, naar mijn menig heb ik die al genoeg, nu moeten ze nog zichtbaar worden:mad:
 
Al iets terug nav bloedonderzoek? Hielp het om ijzer te nemen?
Misschien eens kijken of je voldoende vit en min binnenkrijgt met je huidige voedingsschema?
Train je alleen of zijn er mensen die je kunnen spotten? Zodat je zelf net even over een grens kan trekken...
Zijn er nog vormen van cardio die je met je knie wel goed kan doen...? Ik kan me herinneren dat Joellen wel tot een uur kon stokdraaien... is ook een vorm van cardio, maar geen belasting voor je benen... Wellicht kan je cardio-en op de nuchtere maag...? Of direct na de krachttraining (dan is je lijf toch al bezig). Rust tussen de sets kort houden, en daarna cardio-en?
Zorgen voor veel afwisseling in je training, zou ook kunnen helpen... Zo wennen je spieren niet aan je patroon en worden elke keer weer gestimuleerd, maar dan hou je het voor jezelf misschein ook leuker om te doen...?
Als het je echt gaat tegenstaan... sla even een week over (natuurlijk wel je voeding goed houden), met evt alleen cardio... Als je lange tijd achter elkaar traint kan het soms wel even goed zijn om een weekje soort van rust te houden. Dat voelt dan wel even als... "damn ik doe niets, nu vliegt het er aan", maar dat is meer het gevoel dan dat het daadwerkelijk zo is. En hou je zelf inderdaad voor ogen, wat er zou gebeuren als je niets meer zou doen... nu heb je het gevoel dat het niets uitmaakt, maar kt en cardio doet hoe dan ook iets (tenzij je echt als een slak werkt :p maar da is niet zo!), dus als je het niet meer zou doen, dan zou je waarschijnlijk aankomen.
Misschien inderdaad eens hier neerzetten wat je precies eet (hoeveelheden -tijdstippen etc) en wat je precies doet tijdens trainen -oef, sets, herh etc.

Nie opgeven he Bengel!!!
 
- bloed nog niet laten prikken.. dokter was met vakantie ( zul je net zien )
- ik train alleen
- ik kan in principe alles doen, maar niet elke dag een uur cardio, dan begint mijn knie weer pijn te doen
- cardio op een nuchtere maag heeft met vorig jaar over de drempel naar oververmoeidheid geholpen, dus slechte ervaringen mee
- afwisseling in training heb ik ook
- rustpauzes heb ik ook
- ik kom inderdaad aan in de dagen dat ik niets doe, zelfs met mijn voedingsschema
 
Kom op, wel volhouden je zal zien dat je echt wel vooruitgang boekt..miss ben je iets te kritisch naar jezelf toe??
 
Heel vreemd ,je kan inderdaad te weinig eten ,lijkt erop dat je in de spaarstand staat of er is iets medisch.Kan je niet bij een vervanger prikken?
 
weer aangekomen. ik word er zo moe van.. en iedereen die vorig jaar commentaar had dat ik te mager werd.. heeft nu commentaar dat ik aankom.. grrr

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Heel vreemd ,je kan inderdaad te weinig eten ,lijkt erop dat je in de spaarstand staat of er is iets medisch.Kan je niet bij een vervanger prikken?

ik denk niet dat het spaarstand is want ik heb in de maanden dat ik niet sportte gewoon normaal gegeten, dus ook niet zo raar dat ik wat aangekomen ben.
Ik denk zelf iets medisch ( :p ) in mijn familie komt nl zwaar overgewicht voor .
 
Het is echt heel vervelend voor je geen positieve progressie ziet. Iets moet je dus wel gaan veranderen. Waarschijnlijk is je voedingsschema niet in orde..Ik weet niet of je nog steeds zoveel whey neemt zoals in je eerste voedingsschema, maar als dat zo is zal ik dat als ik jou was veranderen. Misschien helemaal geen whey maar daarvoor in de plaats gewoon eiwitrijk voedsel. Je lichaam reageert echt anders op vast voedsel dan op shakes!!

En please laat de moed niet zakken!!!
 
ik neem geen whey meer.. al bijna een maand niet meer.

Mijn moed is al gezakt en ik denk dat ik me terug trek uit deze contest.
 
tsjonge jonge...ik heb nog Citalopram en Venlafaxine in mijn la liggen, welke wil je?

nee serieus, ga naar je arts, trek zijn vakantie vervanger uit zijn zomerslaap ze hebben altijd een vervanger niet dan? En ja, het lijkt me belangrijk genoeg om ervoor aan een dokter zijn hoofd te gaan zeuren.
Dwars door het internet gekeken, ik ben niet helderziend, denk ik bijvoorbeeld aan een schildklierprobleem. Daar kun je ook depressief van worden namelijk. Ik weet natuurlijk ook niet hoe je je op andere vlakken voelt maar de paar woorden die je hier schrijft over hoe je je voelt over je training en dergelijke zeggen mij heel wat.
Verder weet ik niet wat de redenen van je familie zijn en sowieso kan je het beter aan een arts vragen die je wél in het echt kan zien en alle informatie heeft natuurlijk.

Dat je erover denkt om je terug te trekken voor de contest als het echt zo slecht is kan ik me voorstellen, weet niet of het echt nodig of wenselijk is, maar geef je pogingen om beter te worden alsjeblieft niet op!
 
Dwars door het internet gekeken, ik ben niet helderziend, denk ik bijvoorbeeld aan een schildklierprobleem. Daar kun je ook depressief van worden namelijk. Ik weet natuurlijk ook niet hoe je je op andere vlakken voelt maar de paar woorden die je hier schrijft over hoe je je voelt over je training en dergelijke zeggen mij heel wat.
!

ik denk dat je een punt hebt.. ik merk wel dat mijn humeur heel erg beinvloed wordt door wat ik eet. Moe en lusteloos: gooi er een goede vette maaltijd in met veel koolhydraten en ik ben weer mijn leuke zelf... :(
 
Ik ga met MD mee... bloed laten prikken, zou evengoed inderdaad iets medisch kunnen zijn, en zolang je dat niet weet of kunt uitsluiten zijn alle tegenslagen des te frustrerender... ik ben natuurlijk geen arts, maar misschien ook eens een glucosetolerantietest laten doen? zegt hypoglycaemie je iets...? moest daar ook een beetje aan denken... en eens naar een dietist gaan...?
 
Wow, Bengel toch!

Zoals de rest al zei; echt even bij de huisarts gaan spieken!
Ik ben helaas niet zo thuis in de medische wereld en heb dus geen idee wat er aan de hand zou kunnen zijn; maar qua dieet kan er misschien inderdaad iets mis zijn.

Either way; snel duidelijkheid proberen te krijgen en dan weer lekker verder proberen te gaan. 'Geen resultaten' (of in ieder geval niet de gewenste resultaten) sucks big time! Probeer de moed er in ieder geval in te houden - er is vast een goede verklaring :)

Sterkte you!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven