AndroidHealthClinic

Gestopt Contest log buffel1985

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hardlopen met de hond, een goed idee...zou ik eigenlijk ook wel eens mogen doen, zou de hond zeker ook leuk vinden. Probleem is alleen dat ik mezelf nog steeds niet onzichtbaar kan maken.:o

en succes natuurlijk:)

Dan zoek je toch gewoon een rustig plekje. Ik loop meestal in de natuur, je komt dan bijna niemand tegen. Of ik ga 's ochtends voor werktijd tegen 6 uur, dan kom je ook echt niemand tegen.

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Heb je een eigen zwembad?? Anyway super relaxed badjassie aan en gaan! Ja leuk hé auto zonder stuurbekrachtiging..als je spierpijn hebt..hahah nu gelukkig auto met stuurbekrachtiging..:D fijn weekend nog

Nee ik heb geen eigen zwembad maar woon praktisch naast het zwembad.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Net terug van de sportschool, benen getraind. Ging opzich wel lekker. Maar bij standed leg curl , voelde ik wat pijn achter de mijn linker knie. Nog wel dat je kan door blijven trainen. Heb dat dus ook gedaan. Maar iets lichter gepakt. Ik voel het nu ook niet meer.
 
Door je post ben ik eens mijn 12x zwemkaart voor het zwembad 5 min van me huis vandaan gaan bekijken om nuchter te zwemmen.(dat was ooit het doel, ik zwem s'avonds in een ander zwembad*
Blijkt die in februari te zijn verlopen. Oeps haha.
Dat was dus een dure zwemdag. :eek:
Misschien doe ik het binnenkort wel voor me werk maar dan betaal ik gewoon per keer.:o
Doe je dan schoolslag of ook andere slagen?
 
Door je post ben ik eens mijn 12x zwemkaart voor het zwembad 5 min van me huis vandaan gaan bekijken om nuchter te zwemmen.(dat was ooit het doel, ik zwem s'avonds in een ander zwembad*
Blijkt die in februari te zijn verlopen. Oeps haha.
Dat was dus een dure zwemdag. :eek:
Misschien doe ik het binnenkort wel voor me werk maar dan betaal ik gewoon per keer.:o
Doe je dan schoolslag of ook andere slagen?

Ai das zonde zeg, dan is het inderdaad een dure zwemdag. Ik doe als druk is schoolslag, en dan naar 5 banen soort van vlinderslag maar daarbij komen mijn armen niet boven water(zoals een dier ook in het water zwemt) Klinkt beetje raar :D maar is best zwaar en met de benen maak je dan ook weer een andere slag. Als het rustig is en ik heb een baan voor mijzelf dan wil ik afwisseld met schoolslag ook borstcrawl doen.
 
Door je post ben ik eens mijn 12x zwemkaart voor het zwembad 5 min van me huis vandaan gaan bekijken om nuchter te zwemmen.(dat was ooit het doel, ik zwem s'avonds in een ander zwembad*
Blijkt die in februari te zijn verlopen. Oeps haha.
Dat was dus een dure zwemdag. :eek:
Misschien doe ik het binnenkort wel voor me werk maar dan betaal ik gewoon per keer.:o

:eek: Da's best zonde inderdaad! Ik heb er ook een tijdje over nagedacht om gewoon zo'n strippenkaart voor zwemmen te nemen, maar ben altijd veels te bang dat het er niet van komt/ dat ik het vergeet.

Ai das zonde zeg, dan is het inderdaad een dure zwemdag. Ik doe als druk is schoolslag, en dan naar 5 banen soort van vlinderslag maar daarbij komen mijn armen niet boven water(zoals een dier ook in het water zwemt) Klinkt beetje raar :D maar is best zwaar en met de benen maak je dan ook weer een andere slag. Als het rustig is en ik heb een baan voor mijzelf dan wil ik afwisseld met schoolslag ook borstcrawl doen.

Zozo, dat klinkt best professional, miss Buffel! En ik weet trouwens wat je bedoeld met de vlinder-dier-slag; zo heb ik hem vroeger ook vaak gedaan. (Ook omdat ik de vlinderslag gewoon slecht beheers, maar goed XD)

Either way; keep it up! Leuk te zien dat je zo lekker met zwemmen bezig bent!
 
pfieuw, 6 uur hardlopen, ik vind 7 uur al vroeg! Lekker gezwommen zo te lezen, ik kan alleen de normale schoolslag haha. Wel leuk om wat afwisseling te hebben, fanatiek bezig zo te lezen :thumbup:
 
Ai das zonde zeg, dan is het inderdaad een dure zwemdag. Ik doe als druk is schoolslag, en dan naar 5 banen soort van vlinderslag maar daarbij komen mijn armen niet boven water(zoals een dier ook in het water zwemt) Klinkt beetje raar :D maar is best zwaar en met de benen maak je dan ook weer een andere slag. Als het rustig is en ik heb een baan voor mijzelf dan wil ik afwisseld met schoolslag ook borstcrawl doen.
Als ik had geweten dat het maar een halfjaar geldig was dan had ik zeker wel eerder nuchter gaan zwemmen.Ach ja ik heb er van geleerd nu...
Ik ken die slag denk ik niet maar snap wel wat je bedoeld.
Lekker dat je af en toe wel kan afwisselen.
Bij ons heb je een aparte borstcraw baan maar doordat ik met een vriendin zwem lig ik nooit in die baan.;)
 
Ik heb helaas maar kort kunnen trainen vandaag. Schouders en buik gedaan. Schouders ging echt niet lekker, had nog klein beetje spierpijn in mijn borst. En mijn armen leken wel een paar vaatdoekjes. Hopen dat het eenmalig was. Ook nog 10 min cardio gedaan.
Morgen heb ik rust en junkdag. Nou ja junkdag, wil het houden bij een patatje en misschien een paar snoepjes.
 
Ik heb helaas maar kort kunnen trainen vandaag. Schouders en buik gedaan. Schouders ging echt niet lekker, had nog klein beetje spierpijn in mijn borst. En mijn armen leken wel een paar vaatdoekjes. Hopen dat het eenmalig was. Ook nog 10 min cardio gedaan.
Morgen heb ik rust en junkdag. Nou ja junkdag, wil het houden bij een patatje en misschien een paar snoepjes.


had je misschien andere spiergroep kunnen kiezen, met schouders betrek je ook de borstspieren weer, maar dat voel je zelf wel aan, weinig junkfood lijkt me beter, als je er toch niet zo trek in hebt, vooral nog in het begin;)
 
naja wel een id nuchter zwemmen..maar ja..dat gaat hier niet lukken..geniet van je junk..dat zal lekker smaken...
 
Goedemorgen:wave2:

Have a nice contest day
 
Goedemorgen:wave2:

Have a nice contest day

Jij bent er vroeg bij vanmorgen.
Gister een dagje met de kids op schoolreis geweest. Toch nog een klein beetje gesport, op de trampoline. Voor de rest met eten een patatje gehad en kroket. Vandaag weer zin om schoon te eten.
Rug is vandaag aan de beurt. Ook vanavond hardlopen. En wie weet nog even zwemmen
 
*pokes* En, hoe zijn de trainingen verlopen?
Trampoline springen is trouwens heerlijk - familie van mij heeft zo'n gigantisch ding in de achtertuin staan :D
 
Goedemorgen,

Nieuwe dag en dichterbij het einddoel

:meal::roflol::brew::loopband::lifter::cheer::clap::aai::fire::meal::coffeepc::coffee::loopband::cheer::lifter::cheer::lifter::wave2::hello::aai:
 
Word hier nog getraind? :o
 
Ja in stilte neem ik aan...Fijn weekend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven