XXL Nutrition

Gestopt Contest log buffel1985

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwemmen was heerlijk vanochtend. Het regende erg hard maar het water was gelukkig lekker warm.
Na het zwemmen een whey shake gehad.
Uit werktijd naar de sportschool geweest om mijn rug te trainen.
Ging lekker , zat op hetzelfde gewicht als een maand geleden.
Gelukkig valt het dus toch nog wel mee , en kun je na een dikke maand niets doen gewoon hetzelfde gewicht nog.
 
Zwemmen! Heerlijk idd! Heb al een tijd niet meer gedaan tho.
(Is het trouwens waar dat er nu overal van die badmutsjes verplicht zijn? Of heb ik dat verkeerd opgevangen?)

Either way: heel veel succes met het behalen van je doelstellingen!
 
Zwemmen! Heerlijk idd! Heb al een tijd niet meer gedaan tho.
(Is het trouwens waar dat er nu overal van die badmutsjes verplicht zijn? Of heb ik dat verkeerd opgevangen?)

Either way: heel veel succes met het behalen van je doelstellingen!


Hier bij ons in het zwembad hoef je geen badmuts op. Maar ze zijn wel strenger met het dragen van shorts, mogen niet over de knie. Maar daar hebben wij dames gelukkig geen last van.
Vandaag wil ik weer even zwemmen, tenminste als het zwembad open is.
Ik ga nu eerst even naar de sportschool. Triceps en biceps zijn aan de beurt.
 
Hier bij ons in het zwembad hoef je geen badmuts op. Maar ze zijn wel strenger met het dragen van shorts, mogen niet over de knie. Maar daar hebben wij dames gelukkig geen last van.
Vandaag wil ik weer even zwemmen, tenminste als het zwembad open is.
Ik ga nu eerst even naar de sportschool. Triceps en biceps zijn aan de beurt.

Ah, dat klinkt inderdaad een stuk fijner.

Zwem-ze als je nog gaat! En succes met de biceps en triceps natuurlijk! Knallen maar :)
 
Leuk dat je ook zwemt, dat doe ik ook 1x per week.
Bij ons zijn zwemmutsen ook niet verplicht trouwens.
 
Leuk dat je ook zwemt, dat doe ik ook 1x per week.
Bij ons zijn zwemmutsen ook niet verplicht trouwens.

Ik wist inderdaad niet dat het in Nederland ook al zover is. In Frankrijk klopt het inderdaad dat je daar vaak een badmuts op moet. :)

Net weer van de sportschool. Heb het alleen bij de biceps gehouden, en iets meer cardio gedaan. Er was namelijk een cardio bingo, en heb daar toen aan mee gedaan. Helaas niets gewonnen. Maar de tijd vloog zo wel voorbij.:rolleyes:
 
cardio bingo?? never heard of it...
 
Inderdaad; ben ook wel nieuwsgierig!

Kunnen wij het bij ons miss ook wel introduceren...??! vette prijzen te winnen wie het t langst volhoud..:D
 
Inderdaad; ben ook wel nieuwsgierig!

Eigenlijk is het heel simpel. Je zoekt een cardio apparaat uit en je krijgt een bingo kaart en terwijl je cardio aan het doen bent streep je ook de getallen weg die genoemd worden.
Ik had het ook meer van verwacht, maar de prijzen waren erg leuk.
Naast mij had ik een echte bingo speler, en die zat te mopperen dat het normaal anders gaat.:rolleyes:??? Na de tijd ging ze ook klagen. Ach ja sommige mensen. :D
 
oh okee..maar ja echt heftige cardio zit er dan niet in vrees ik..ik doe aan staand spinnen..hahah zie mij al gaan met mijn bingokaart..btw wel leuk id voor de wat minder heftige cardio..
 
Hm, het is inderdaad cardio - maar zoals miss H al zei; staand spinnen en hard lopen gaat dan een... Serieuze uitdaging worden :D
Wel een leuk initiatief tho!
 
Ook van mij succes met de contest! Leuk dat je ook mee doet.

Cardio.. tja, das leuk als ik weer eens elendig lang moet bij kletsen met m`n vriendinnen, dit doe ik dan ook in die combinatie, werkt goed hoor! :D
 
Ben er net weer van een half uur zwemmen op de nuchtere maag. Was weer lekker, helaas wel een beetje druk.
Nu even ontbijten en dan klaar maken voor de sportschool. Waarschijnlijk vandaag borst op het programma.
 
Oh zwemmen, heerlijk ik nam mezelf voor om ook iedere week ten minste een uurtje baantjes te zwemmen, maja ik neem me teveel voor dus het is er nog niet van gekomen ;)

Weet niet of ik je al suc6 gewenst heb, zo niet bij deze :)
 
nuchter zwemmen... Lijkt me ook wel lekker! Alleen praktisch voor je er bent, omkleden etc, heb je dan al niet reuze honger?
 
nuchter zwemmen... Lijkt me ook wel lekker! Alleen praktisch voor je er bent, omkleden etc, heb je dan al niet reuze honger?

Ik stap uit mijn bed trek een bikini aan met daaroverheen een badjas, en loop dan richting het zwembad (ongeveer 25 m lopen) Lekker zwemmen en als ik klaar ben loop ik met mijn badjas weer aan naar huis, warm douchen en klaar.

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Vanochtend half uur hardgelopen samen met de hond.
Daarna in de sportschool triceps getraind.

Dat ging best lekker, voelde ze erg goed. Ook nog wat last van de spierpijn in mijn borst. Na het sporten voelen je armen dan heel raar en slap. Heb een auto zonder stuurbekrachting, maar die voel je dan wel. :D
 
Ik stap uit mijn bed trek een bikini aan met daaroverheen een badjas, en loop dan richting het zwembad (ongeveer 25 m lopen) Lekker zwemmen en als ik klaar ben loop ik met mijn badjas weer aan naar huis, warm douchen en klaar.

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Vanochtend half uur hardgelopen samen met de hond.
Daarna in de sportschool triceps getraind.

Dat ging best lekker, voelde ze erg goed. Ook nog wat last van de spierpijn in mijn borst. Na het sporten voelen je armen dan heel raar en slap. Heb een auto zonder stuurbekrachting, maar die voel je dan wel. :D

Heb je een eigen zwembad?? Anyway super relaxed badjassie aan en gaan! Ja leuk hé auto zonder stuurbekrachtiging..als je spierpijn hebt..hahah nu gelukkig auto met stuurbekrachtiging..:D fijn weekend nog
 
hardlopen met de hond, een goed idee...zou ik eigenlijk ook wel eens mogen doen, zou de hond zeker ook leuk vinden. Probleem is alleen dat ik mezelf nog steeds niet onzichtbaar kan maken.:o

en succes natuurlijk:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven