AndroidHealthClinic

Gestopt Contest Log Dimos

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx 4 the support.

@ Rusher.... Heb een ieuwe MTB gekocht en ben die een beetje aan het testen hoever ik ermee kan gaan,want tenslotte moet je hem volledig kunnen vertrouwen.

Is in feite stom gebeurd was lekkere wnelheid aan het maken en wilde een scherpe bocht inslaan en was de bedoeling om wat te slippen en dan zo lekker recht uit de baan te komen,maar slipte net iets te ver en had het gevoel dat ik op men bek ging gaan zette men been op de grond en voelde er iets inschieten was weer die klote knie waar ik in men vorige kuur ook zoveel probs mee had.

Echt mega k*t ,was zo lekker aan het cutten en ging dit nog een goede maand doordoen en nu kan ik niks van cardio meer doen.

Ik ga proberen te blijven cutten door men voedingsschemagoed te blijven volgen en rond de 500-600 cals onder onderhoud te gaan.

Zie wel wat het wordt.
 
Is in feite stom gebeurd was lekkere wnelheid aan het maken en wilde een scherpe bocht inslaan en was de bedoeling om wat te slippen en dan zo lekker recht uit de baan te komen,maar slipte net iets te ver en had het gevoel dat ik op men bek ging gaan zette men been op de grond en voelde er iets inschieten was weer die klote knie waar ik in men vorige kuur ook zoveel probs mee had.

ik herken 't bro, ik heb tot nu toe geluk gehad denk ik ;).
ff doorbijten en voor je het weet zit je weer op je ijzeren paard te raggen :D.
keep it cool :cool:
 
ik herken 't bro, ik heb tot nu toe geluk gehad denk ik ;).
ff doorbijten en voor je het weet zit je weer op je ijzeren paard te raggen :D.
keep it cool :cool:

Hehehe...ijzeren paard die is wel goed.

Ja ik weet het,het goede nieuws is dat het een klein scheurtje is en opzich zelf kan herstellen,laat het nu goed rusten en ga niks forceren.
Rust=must.

Gr.
 
damn, balen zeg! Zeker met zo'n vetpercentage... Je hebt nog 2 dagen om foto's in te leveren, of niet... Wellicht, als het een klein scheurtje is... Mja, rust is ook belangrijk, en als je op je voeding blijft letten is de schade straks minimaal, heb je zo weer ingehaald! Sterkte!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven