MuscleMeat

Gestopt Contest Log Dimos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel succes! :)
 
Foto ziet er goed uit .

succes verder;)
 
fijn weekend!!:wave2::wave2:
 
Ook bij de heren zit de vaart eral goed in zie ik, toch leuk al die fanatiekelingen!
 
foto ziet er nice uit makker!
veel suc6 met je contest. en morgen met je carbup day. :D


;)
 
Ik ben een meisje.. :D

Fijn weekend. ;)

Och zo genant.:)

Mijn welgemeende excuses,meestal reageren er enkel heren op mijn post.

Foto's van jou zien er heel goed uit btw.

Keep up the good work.

Groetjes:D
 
foto ziet er nice uit makker!
veel suc6 met je contest. en morgen met je carbup day. :D


;)

Thx Sam.

Maar is echt klote vandaag,kijk nu al dagen naar men carbday uit,had gisteren lekker inkopen gedaan en rond 6 u wakker gekomen met men maag die verschrikkelijke krampen gaf,niet misselijk ofzo honger is er ook nog maar is net of die volledig samentrekt.

Dusja voel me een beetje triestig:(

We zien hoe ik me wat later voel,maar laat dit men humeur niet verpesten,zonnetje schijnt gaat lekker warm worden vandaag dus wat moet je nog meer hebben.:)

Prettig weekend naar iedereen toegewenst.

Laat vanavond iets weten of het een beetje beter gaat.

groetjes.
 
Vandaag toch lekker kunnen junken...Hmmm heerlijk man:)

Nu een apperetiefje gaan drinken met vrienden.

Have fun.

Groensels.
 
Goede morgen deze morgen,

Vroeg uit de veren prachtige zon buiten,ga toch wat cardio gaan doen,voel me wat schuldig van gisteren te junken.

1 volledige cake van 550 gr. van Herta ( Mega lekka!!! ).
5 pannenkoeken
10 boterhammen met kaas en hesp.
Halve zak chips parika.

2 Wodka Redbull
1 Hoegaarden

En de meer gezondere:


100 gr. Brinta, 2 scheppen Whey met wat Kaneel.
50 Gr. Dextro, 2 scheppen whey
50 gr. Kwark , 2 scheppen Whey,10 Ml Lijnzaadolie.

Dus zoals je ziet is het wel een heftige junkdag geweest.

Moet wel zeggen ik heb er enorm van genoten en had deze wel nodig.
Het is leuk zo'n junkdag maar toch raar dat ik bij iedere hap me toch een beetje schuldig voel,maar denk dat dit bij velen zo is zeker?

Vanaf deze week ga ik de ec(y)a stack implenteren tijdens men cardio en hou het bij 1 cap(cardio),voel dat ik een beetje vast geraak i.v.m; vetverlies.

Nog een kwartiertje en dan de baan op nadien me ff verfrissen en zekere stilletjes zijn want men meisje ligt nog te slapen,ga haar dan een ontbijtje op bed geven want ze verdient dit tis een echte schat en wat later gaan we naar het strand,lekka chillen:)

Later mensen.

Enjoy you're day.
 
O00w lekker naar het strand! Dik in orde (Y) Wat voor cardio ga je doen zo?
 
O00w lekker naar het strand! Dik in orde (Y) Wat voor cardio ga je doen zo?
Ik doe MTB wat een 2de passie aan het worden is,vind dit echt fantastisch en ben hier plaatsen aan het ontdekken hier in men leuk dorpje die gewoon weg prachtig zijn,moest daarjuist ff vragen in welk dorp ik was,meneer keek me wel ff aan maar ja wat wil je,je komt uit het éne pad en kan kiezen tussen drie of vier andere...hehehe vind dit wel leuk.
Heb een uurtje cardio achter de rug en heb ervan genoten.

Nu ff men vriendin gaan wekken,heb net twee chocolade koeken haalt voor haar ,verse koffie gezet.

En dan naar het strand.

Later.
 
Ik zou de dextrojuice pwo weglaten en het carbverlies opmaken met wat extra brinta in je volgende meal.
 
Ik zou de dextrojuice pwo weglaten en het carbverlies opmaken met wat extra brinta in je volgende meal.
Meestal is dextro men laatste carb(meal),ik ga rond 16 u trainen en nuttig normaal geen carbs meer.

Wat ik misschien wel kan doen is na men workout men is een mix 'Brinta 75 Gr. 2 scheppen Whey,EAS.

Waarom zou jij btw. de dextro weglaten?
De snelle suikers zorgen toch dat je insullinespiegel zo vlug mogelijk weer op peil geraakt?

Of zie ik dit verkeerd?
 
Meestal is dextro men laatste carb(meal),ik ga rond 16 u trainen en nuttig normaal geen carbs meer.

Wat ik misschien wel kan doen is na men workout men is een mix 'Brinta 75 Gr. 2 scheppen Whey,EAS.

Waarom zou jij btw. de dextro weglaten?
De snelle suikers zorgen toch dat je insullinespiegel zo vlug mogelijk weer op peil geraakt?

Of zie ik dit verkeerd?

Ja klopt, maar het zorgt ook voor schommelingen in je spiegel. Brinta voldoet ook om je glycogeen voorraad aan te vullen, het gaat alleen veel geleidelijker, en aangezien je de rest van de avond geen carbs meer neemt zou ik mijn laatste carb maaltijd afsluiten met complexe langzame carbs, vind je lichaam ook fijner;). Ik zou zoveel mogelijk suikers in je cut vermijden, en aangezien je al genoeg amino's om je training hebt zou het met het spierbehoud wel goed zitten.
 
Ja klopt, maar het zorgt ook voor schommelingen in je spiegel. Brinta voldoet ook om je glycogeen voorraad aan te vullen, het gaat alleen veel geleidelijker, en aangezien je de rest van de avond geen carbs meer neemt zou ik mijn laatste carb maaltijd afsluiten met complexe langzame carbs, vind je lichaam ook fijner;). Ik zou zoveel mogelijk suikers in je cut vermijden, en aangezien je al genoeg amino's om je training hebt zou het met het spierbehoud wel goed zitten.

Klinkt logisch.

Dit ga ik dus invoegen,bedankt:)

Groetjes.
 
(late reactie)
Succes!

En is je ontbijtje goed gevallen bij je vriendin?
 
(late reactie)
Succes!

En is je ontbijtje goed gevallen bij je vriendin?
Beter laat dan nooit hé Sue en bedankt daarvoor:)

Ze heeft er zeker van genoten,moet wel altijd opletten wanneer ik de kamer binnen kom dat ik nergens tegen loop en haar ontbijtje laat vallen,want in onze kamer hebben we Lamellen die de kamer heel donker maken en het licht direct in haar gezicht aandoen lijkt me ook wel niet de beste manier om haar te ontwaken,dusja altijd wel ff stressen:)

Groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven