AndroidHealthClinic

Gestopt Contest Log Dimos

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag men ecatje genomen en op naar de gym lekker 45 min.KT gedaan tot men eca goed inkickte en dan lekker 45 min.cardio gedaan.
Voelde me achteraf nog heeel frisjes,geen gejaagd gevoel ofzo das wel fijn.

Heb de indruk dat ik zaterdag men junkdag iets te letterlijk heb genomen en voelde me vandaag net wat vetter.

Volgende junkdag hou ik me wat meer tot betere KH en wat minder verzadigde vetten.

Later.
 
Vandaag men ecatje genomen en op naar de gym lekker 45 min.KT gedaan tot men eca goed inkickte en dan lekker 45 min.cardio gedaan.
Voelde me achteraf nog heeel frisjes,geen gejaagd gevoel ofzo das wel fijn.

Heb de indruk dat ik zaterdag men junkdag iets te letterlijk heb genomen en voelde me vandaag net wat vetter.

Volgende junkdag hou ik me wat meer tot betere KH en wat minder verzadigde vetten.

Later.
Maar het was wel lekker of niet!:D
 
Maar het was wel lekker of niet!:D
Och man wat was het ZALIG niet normaal.

Zal bv. wel nog wat junken maar zal me niet zo laten gaan:)

Maar tis toch zo lekker hé,heel de week dieten en dan al dat lekkers.

Groetjes en succes verder.:D
 
Och man wat was het ZALIG niet normaal.

Zal bv. wel nog wat junken maar zal me niet zo laten gaan:)

Maar tis toch zo lekker hé,heel de week dieten en dan al dat lekkers.

Groetjes en succes verder.:D
Haha als ik je zo hoor krijg ik ook weer trek damn!:p
 
Ja is super lekka,maar weegt niet op tegen het schulgevoel die ik heb gehad,voelde me echt dikker vandaag.

Gewoon volgende week normaal carbloaden ga me dan wel beter voelen.

morgen begin ik ook met 2 caps ec(y)a wil me vetrolletjes vlug kwijt :)
 
Ja is super lekka,maar weegt niet op tegen het schulgevoel die ik heb gehad,voelde me echt dikker vandaag.

Gewoon volgende week normaal carbloaden ga me dan wel beter voelen.

morgen begin ik ook met 2 caps ec(y)a wil me vetrolletjes vlug kwijt :)

Zo lekker maar idd ook zoooo herkenbaar ;)
 
Ja is super lekka,maar weegt niet op tegen het schulgevoel die ik heb gehad,voelde me echt dikker vandaag.

Gewoon volgende week normaal carbloaden ga me dan wel beter voelen.

morgen begin ik ook met 2 caps ec(y)a wil me vetrolletjes vlug kwijt :)

Is gewoon vocht wat je vasthoud, als je na zo'n dag maar wel meteen het goede pad op gaat maakt het niet veel uit denk ik.

Ik doe nu alleen nog clean refeeds dus na deze week bye bye Grote gele M...

Succes!
 
Hoi lieve luitjes,

Gisteren was een prachtige dag,heb men VP laten meten en ben op 2 weken een lekkere 2,2 % gezakt :)

Deed echt deugd,had niet gedacht zoveel te zakken,nog 2 % te gaan.

Zondag wordt het carbup ga me lekker een ganse dag in de zetel poefen,s'middags is er de finale van Roland Garros dat wordt genieten.

Vader is gisteren weest gaan vissen en heeft een mega kabeljauw gevangen,weegt maar liefst een slordige 5 kilo,dat wordt smullen ,ga hem lekker fileren wat besprenkelen met olijfolie beetje uien en knoflook.... Hmmm... heerlijk.

Heb nu sinds een klein weekje een extra 50 kh opgenomen in men schema en voel me beduidend beter want zo kon ik echt niet meer was te afgemat.
Dieet is goed maar je moet je ook nog goed voelen in je vel en dat was bij mij het geval niet.

Nu ga ik hier afsluiten want men Ec(y)a'tje begint aardig te werken en ga de fiets op :)

Groetjes.
 
Ben net terug van fietsen,45 min. will do the trick,wel een klote weer en koud man...pfff.
Maar ja ff goed door gepeddeld en viel dan uiteindelijk wel mee.

Daarnet wat EAS genuttigd en straks men shakie 75 gr. Brinta en 40 gr. whey en 10 Ml. lijnzaadolie.

Daarna een lekker warm badje nemen.

Mazzel.
 
goed zo bro! zeker die 2,2%... gaat nog steeds de goede kant op :thumbs:

moet je niet werken? of werk je met de nacht?
 
Hoi lieve luitjes,

Gisteren was een prachtige dag,heb men VP laten meten en ben op 2 weken een lekkere 2,2 % gezakt :)

Deed echt deugd,had niet gedacht zoveel te zakken,nog 2 % te gaan.

Zondag wordt het carbup ga me lekker een ganse dag in de zetel poefen,s'middags is er de finale van Roland Garros dat wordt genieten.

Vader is gisteren weest gaan vissen en heeft een mega kabeljauw gevangen,weegt maar liefst een slordige 5 kilo,dat wordt smullen ,ga hem lekker fileren wat besprenkelen met olijfolie beetje uien en knoflook.... Hmmm... heerlijk.

Heb nu sinds een klein weekje een extra 50 kh opgenomen in men schema en voel me beduidend beter want zo kon ik echt niet meer was te afgemat.
Dieet is goed maar je moet je ook nog goed voelen in je vel en dat was bij mij het geval niet.

Nu ga ik hier afsluiten want men Ec(y)a'tje begint aardig te werken en ga de fiets op :)

Groetjes.
Lekker man 2,2 % lekker he die eca tjes het helpt echt wel om de cardio ook vol te houden.
Die kabeljauw moet je niet eten man schijn je dik van te worden je kan hem wel ff kruiden en naar mij pm en gooi ik hem wel weg.;)
 
goed zo bro! zeker die 2,2%... gaat nog steeds de goede kant op :thumbs:



moet je niet werken? of werk je met de nacht?

Yup super é,was echt mega blij dat zoveel was,des te meer dat ik er gemotiveerd blijft.

Kheb echt twee weken afgezien maar als je dan de resultaten hoort heb ik er iedere sec. voor over gehad.

Heb nu nog een Vier weken om 2-3 %jes kwijt te geraken.

Dus we gaan ervoor.

Neen en voor de moment is het massas kalm op men werk, ik ben havenarbeider en deze ligt momenteel plat,dusja veel tijd om te cardio'n en te trainen.
Lekker man 2,2 % lekker he die eca tjes het helpt echt wel om de cardio ook vol te houden.



Die kabeljauw moet je niet eten man schijn je dik van te worden je kan hem wel ff kruiden en naar mij pm en gooi ik hem wel weg.;)

Ach die kabeljauw,die gaat smaken hmm.
Straks beginnen ze er aan de finale en ga ik er ook aan beginnen hmm.
Tis een echte kolos maar ga er geen moeite hebben om hem binnen te smoefelen.

gr.
 
Luitjes is weer al eventjes geleden dat ik nog wat gepost heb.
Was daarnet ff volledig verrast,liet men vet opmeten en sta maar liefst op 6,9% bij 86 kilo.

Wat ben ik blij zeg.
Wekenlang me redelijk leeg voelen,urenlange cardio het heeft gebaat.
Enige nadeel is dat ik wat vocht vasthoud,begrijp eerlijk niet hoe dat zou komen.

Neem wel al een week of twee " Unleash" zit wel creatine in,maar Rene heeft mij verteld dat het wel kan in de cut dusja... wath can it be?

Nog 2 weekjes doorbijten tot een % of 5 en dan ik ga ik me basseren op de sticky van Big T ,Wedstrijd tip voor een papierdunne huid - natrium kalium / sodium potassium moet daar nog eens serieus me huiswerk van maken.

Heb T3 ook besteld,ben er wel nog op aan het wachten,weet niet of dit nu nog nodig gaat zijn met ik al redelijk laag sta.

Mazzeltjes:)
 
Luitjes ik ga het kort houden omdat ik redelijk pist ben.

Heb gisteren bij het MTB'en gevallen en heb men miniscus gescheurd.

Vind dit massas klote want heb er hard voor gewerkt en gezweet.

Stats nu 86 kilo VP 7,2 % sta echt kurkdroog en vasculair.

Volgend jaar doe ik zeker weer mee.

Moge de sterkste winnen van jullie.
 
Dat is idd zwaar klote.. Kan je anders niet gewoon nu foto's maken en die inzenden?
 
je kan toch gewoon foto s schieten?

wel balen.
 
Ik kan er niet opstaan en heb geen zin om daar kreupel te staan.

Als ik pics neem wil ik daar echt men beste poses neerzetten.

Jury beoordeeld ful body als ik men beenspier niet deftig kan opspannen trekt dit op niets.
Ik wil 100% fit zijn en niet 90 dit begrijpen jullie wel.

Volgend jaar terug en wat buffer.
 
Heb gisteren bij het MTB'en gevallen en heb men miniscus gescheurd.

helemaal k*t man... sterkte met je blessure :(
maaruh... hoe ben je precies gevallen, dat wil deze mede mtb'ert wel weten natuurlijk :D
 
Sterkte met je herstel kerel, volgend jaar beter.
 
Zwaar klote voor je man.

Goei herstel toegewenst.

Ik had graag die pics gezien;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven