MuscleMeat

contest log grosje

Bezoekers in dit topic

grosje

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
15 aug 2006
Berichten
9.021
Waardering
1.315
Lengte
1m72
Massa
75kg
Tja ben eigenlijk niet zo'n logboek bijhouder maar probeer het toch.
Weet niet echt waar te beginnen dus begin maar met wat info over mij zelf.
Vond de contest een leuk initiatief en heb eigenlijk voor de lol gezegd dat ik mee ging doen en moet er daarom maar aan geloven :)

Ik ben Grosje geboren in Juli 1962 (46 jaar jong)
Ben 1.70 lang en mijn gewicht ligt momenteel rond de 73 kg
Vetpercentage schat ik op 15 a 16%
Train 3x per week en ben totaal natural.

Ben ca 13 jaar geleden met de sport fitness in aanraking gekomen nadat het amateurvoetbal voor mij door het afscheuren van mijn kruisband tot een einde kwam.
Mijn doel was om niet te vet te worden en de conditie nog wat op peil te houden. Toen ik begon woog ik zo'n 64 kg en bij harde wind waaide ik weg :)
Na een aantal jaren zo maar wat aangeklooid te hebben ben ik meer op voeding en training gaan letten en ben tot op heden nog lekker aan het trainen. Door diverse blesures train ik eigenlijk nog maar 2x in de week met gewichten (hoofdzakelijk bovenlichaam) en 1x in de week doe ik een groepsles conditietraining (kickboks training)

Tja mijn doel is eigenlijk niet om te winnen of om hoog te eindigen.
Als ik eerlijk ben vind ik dat ik ook niet een echte BB ben maar ik zeg altijd maar dat ik sportief gebouwd ben.
Wat is mijn doel dan wel?
Ik hoop eigenlijk de mannen en dames van mijn leeftijdsgroep te motiveren en te laten zien dat als je door blijft trainen op een aangepast niveau dat je er met 40 jaar of ouder niet als een uitgezakt aardappelzak hoeft uit te zien.

Moet toegeven dat door diverse blesures mijn benen mijn slechtste spiergroep is. Daar wil ik wat aan doen en natuurlijk ben ik over mijn bovenlichaam ook nooit tevreden.
Zal proberen wat droger te worden en het beetje spier wat ik heb proberen vast te houden.

Ik trainen en eet eigenlijk op gevoel
100% Schema heb ik niet echt en hoeveel calorien er binnen komen daar ben ik helemaal niet mee bezig.
Misschien een goed moment om daar maar eens mee te beginnen.
Rest mij verder niets anders dan alle concurenten (noem ze liever BB Vrienden) het aller beste te wensen en laten wij er met z'n allen een leuk BB feestje van maken.
 
Laatst bewerkt:
Hee Grosje ben trots op je dat je ook meedoet het is een behoorlijke stimulans en niet alleen voor mij. Je bent zelfs ouder dan ik en er dan nog zo uit zien vergt wel enige disipline.
Succes man.
 
Ja, ziet er goed! Voor je leeftijd, ziet er zelfs erg goed uit! Ik zou zeggen, alle 45-plussers uit de luie bank en volg het goede voorbeeld! Succes!
 
Succes vriend.
Leuk om je verhaaltje gelezen te hebben.
Ik hoop dat het gaat lukken om je benen te verbeteren, ondanks je blessures.
 
S6 met de contest...ik blijf je volgen:D
 
Succes grosje! Laat ze wat zien he ;)
 
succes maat..je ziet er prima uit voor een 46 jarige hoor!
 
Succes beest!
 
Heee Grosje, leuk dat je ook meedoet!
Veel succes :)
 
heeej top dat je mee doet, jij ook heel veel succes!
Ga je volgen ;)
 
Succes Kerel :thumbs:
 
Kijk hier wordt ik nou vrolijk van al die vrienden die je dan succes wensen.
Jongens/meiden Ik ga gewoon kijken hoever ik kom.
Zal proberen iedere dag wat te schrijven over wat ik gedaan heb en gegeten heb.
Zal ook af en toe advies nodig hebben dus als jullie denken hee dit kan grosje wel gebruiken gooi het dan maar op en ik zal het in ieder geval dankbaar lezen en misschien wel gebruiken.

Vandaag heb ik 1.5 uur body combat gedaan om vet te verbranden
Gaat niet zo lekker als je last van een spier in je bil hebt.
Waarschijnlijk heb ik maanden geleden al een kleine blesure in een bilspier/hamstring opgelopen met het squaten en daarna is het blijven zeuren.
Tussentijds ook nog eens een zweepslag in mijn kuit gehad dus het ging erg lekker de laatste tijd. Rollator staat al klaar maar probeer nog ff zonder te lopen.
Maandag heb ik voor de 2e x fysio en elke dag moet ik rekoefeningen doen, hoop dus snel weer alles te kunnen doen.
Voorlopig blijft het boven lichaam dus mijn hoofddoel.
Ik hou jullie op de hoogte ;)
 
Goed bezig man, idd even voorzichtig met die benen doen.
 
Wow, ziet er goed uit :) succes
 
Weer al een 40plusser.

Erg cool!!!

Succes!!
 
Trouwe volgeling meldt zich!
Héél veel succes, en hou je taai tussen de beren en beesten :D
 
Veel succes man
 
Succes kerel!
 
Zou proberen elke dag wat te schrijven dus daar ben ik.
Tja vandaag niet veel gedaan alleen op mijn voeding gelet meer kon niet.
Eerst met de kids mijn vrouw verassen en daarna naar 2 moeders met cadeaus
Kortom de hele dag niets gedaan dan alleen in de zon te zitten en maar kletsen
Heb alle nootjes en chips links laten liggen en heb mij op 3 glazen frisdrank netjes gedragen.
Wou vandaag nog een stukje hard lopen maar mijn spieren zijn nog niet van de combat les van gisteren herstelt.

Vanochtend 2 harde broodjes oude kaas en kip gegeten / vanmiddag 1 broodje / net nog een halve liter kwark aangemeng met 0% vruchten yogurt. Straks ga ik een gewone maatijd met vis eten en vanavond zal ik ook nog wel wat kwark eten.
Kortom niet veel gegeten maar heb ook niet veel bewogen.
Ben van plan om Maandag/Dinsdag/Donderdag/Zaterdag te trainen
Ga nog ff een schema daarvoor in elkaar draaien
Doe momenteel 2x per week soort van Full Body denk dat ik nu maar een split ga doen.
Morgen kom ik daar op terug.
De groeten ;)
Morgen avond ga ik weer trainen
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven